پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

آخرین مطالب

۷۳ مطلب در مرداد ۱۳۹۱ ثبت شده است

«اسماء» نام ضمیمه آزاد مجله سوره اندیشه است که شماره اول آن به بحران اقتصادی پرداخته است. این ویژه نامه که عنوان «عصر پادشاهی قماربازان» را برای خود انتخاب کرده است پرونده مفصلی است برای شناخت ماهیت و چرایی بحران نظام سرمایه داری جهانی. متن زیر بخش اول این ویژه نامه است که با زبانی ساده و نه چندان طولانی به بیان چگونگی شکل گیری بحران اقتصادی می پردازد. اگر حوصله خواندن مطالب طولانی، مفصل و تخصصی را ندارید متن زیر را از دست ندهید.

۰ نظر ۳۱ مرداد ۹۱ ، ۰۳:۳۱

 سفیر سابق ایران در مکزیک گفت: برگزاری شانزدهمین اجلاس سران کشورهای عضو جنبش در تهران خنثی کننده تبلیغات غربی‌هاست که ادعا دارند ایران در عرصه بین‌المللی به انزوا رفته است.

۰ نظر ۳۰ مرداد ۹۱ ، ۱۹:۵۱

نیویورک، منزل ، 6 ژوئن 1954

بخش سیاسی- اولین فرزند خانواده مطرح و صاحب‎ نفوذ آنیلی متولد می‎شود. آن‌ها برای او اسم ادواردو را انتخاب می‎کنند. پدرش سناتور جیووانی آنیلی یک مسیحی کاتولیک و مادرش پرنسس مارلا کاراچولو، یهودی بود. خانواده آنیلی که از آنان به‎عنوان خاندان پادشاهی ایتالیا نام برده می‌شود، ثروتمندترین و پرنفوذترین خانواده ایتالیا هستند که هفت کارخانه اتومبیل ‎سازی، چندین بانک خصوصی، باشگاه ورزشی یوونتوس و... بخشی از سرمایه عظیم آنان است.

http://negarkhaneh.ir/UserGallery/2012/2/ANJOMANE-EDVARDO-AGNIELI_13102209.jpg

۳ نظر ۳۰ مرداد ۹۱ ، ۱۳:۵۵

لوکا گائتانی لاواتلی فرزند یکی از بزرگ‌ترین و معروفترین تولید کنندگان شراب در ایتالیا که به معروف (سلطان شراب) است بود. پدر وی مالک کارخانه بزرگ و قدیمی تولید مشروبات الکلی به نام مونتالچینو می باشد. 

۰ نظر ۳۰ مرداد ۹۱ ، ۱۳:۱۴

نگاهی به کودتاهای آمریکا در نقاط مختلف جهان نشان می‌دهد این کشور هر جا هراسی از شکل‌گیری دولتهای مستقل و غیردست‌نشانده در کار بوده است تلاش کرده است مهره‌های همراستا با منافع کشورش را با کودتا بر سر کار بیاورد.

خبرگزاری فارس: کودتاهای آمریکایی در نقاط مختلف جهان تا پایان جنگ سرد+تصاویر
۰ نظر ۲۸ مرداد ۹۱ ، ۱۳:۲۸

سایت الف: فعالیت‌های انتخاباتی غیر مستقیم شروع شده است و انتظار می‌رود که به مرور اوج هم بگیرد و شاید در ادامه ، سردی فصل پائیز و زمستان در پرتو حرارت تشعشعات انتخاباتی چندان احساس نشود . تاکنون افراد زیادی چه به صورت علنی و چه در محافل خصوصی آمادگی خود را برای کاندیداتوری ریاست جمهوری یازدهم اعلام کرده‌اند . "احساس تکلیف کرده‌ام" ، "احساس تکلیف بکنم" و در نهایت "به من تکلیف کرده‌اند و یا تکلیف بکنند" ، این جملات و گزاره‌ها پای ثابت اظهارات افرادی است که قصد کاندیدا شدن در انتخابات آتی را دارند .

 جامعه ما را چه می‌شود که افراد این‌گونه احساسی پیدا می‌کنند و آیا این احساس مفید است ؟ پاسخ این سؤال و سؤالات مشابه آن را خبرنگار الف در گفتگوی با کارشناسان مسائل سیاسی گرفته است .

 محمد حسن قدیری ابیانه اعتقاد دارد بعضی از افراد نقدهایی را به دولت دارند و فکر می‌کنند که اگر خودشان به قدرت برسند می‌توانند این اشکالات را برطرف کنند. وی معتقد است : "اگر شناخت افراد از مسئله درست باشند و برای مشکلات موجود برنامه مدون و کاملی داشته باشند، این احساس تکلیف مفید است و اگر شناخت نادرست و بر اساس توهم باشد این احساس تکلیف مقبول نیست.

۰ نظر ۲۸ مرداد ۹۱ ، ۱۲:۵۱