پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

آخرین مطالب

۸۵ مطلب در شهریور ۱۳۹۱ ثبت شده است

کارگاه بحران اقتصادی در غرب و تحلیل مسائل اقتصادی  با حضور دکتر محمد حسن قدیری ابیانه ، کارشناس عالی امور استراتژیک ؛ دکترای مدیریت استراتژیک و معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی ، سه شنبه 21/6/91 در سالن اجتماعات شهید عباسپور واقع در دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان برگزار شد .

 در این نشست دکتر قدیری ابیانه گفت : غرب در حال سقوط شدید اقتصادی می باشد، به طوری که گفته می شود " آمریکا 16000 میلیارد دلار بدهکاری دارد ، که این فقط بدهی فدرال است و غیر بدهی ایالات می باشد و این برابر است با اینکه هر امریکایی در بدو تولد حدود 60000 دلار بدهی داشته باشد .

  وی افزود : این بحرانی که در جریان انتخابات حزبی و تلاش سردمداران در ارائه رفاهیات و خدمات رأی آور منجر به بدهکار شدن کشور شده، در اروپا بحث بحران یورو را مطرح کرده که ممکن است به فروپاشی آن منجر شود.

 وی ادامه داد:  طبق آما رهای ارائه شده گفته می شود منابع شناخته شده نفت آمریکا تا 10 سال دیگر و منابع نفتی انگلستان تا 4 سال دیگر رو به اتمام هستند ، در این شرایط تنها راه نجات آمریکا دستیابی به منابع نفتی است و امروزه وابستگی آمریکا به نفت خاورمیانه بیش از هر زمان دیگری است و استراتژی آمریکا تصاحب منابع نفتی  خاورمیانه و برنامه ریزی جهت اشغال ایران است ، در واقع بحران اقتصادی در غرب لیبرالیسم را هم افشا کرده و کاملأ گویای آنست که مسئله غرب آزادی و دموکراسی و حقوق بشر نیست .

۰ نظر ۳۱ شهریور ۹۱ ، ۰۹:۵۰

یک استراتژیست: نتیجه تلاش تفرقه آمیز غرب اتحاد شیعه و سنی بود

 

دکتر محمدحسن قدیری ابیانه در گفت و گو با رادیو اندیشه ها، نتیجه تلاش تفرقه آمیز غرب را اتحاد شیعه و سنی دانست.

 

میزگرد تحلیلی "گفت و گوی روز" پیرامون ساخت فیلم توهین آمیز به پیامبر اسلام (ص) میزبان دکتر محمدحسن قدیری ابیانه (کارشناس مسائل استراتژیک و سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا) بود و به نقد و تحلیل این رخداد پرداخت.

قدیری اظهار کرد: «صهیونیست ها تصور می کردند که با ساخت این فیلم میان مسیحیان و مسلمانان درگیری ایجاد می کنند ولی دیدیم که حتی یهودیان ضد صهیونیسم و مسیحیان علیه این توهین بسیج شدند.»

قدیری افزود: «درحالیکه غرب تلاش می کرد که میان مسلمانان تفرقه ایجاد کند، این فیلم باعث شد شیعه و سنی متحد شوند.»

۰ نظر ۳۱ شهریور ۹۱ ، ۰۹:۳۸

کارشناس مسائل استراتژیک: تمام جو سازی‌ها علیه سفر رییس جمهور به نیویورک نتیجه عکس خواهد داشت

قدیری ابیانه کارشناس مسایل استراتژیک در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار سایت un.president گفت : تمام جو سازی‌هایی که علیه سفر رییس جمهور به نیویورک صورت می گیرد، برعکس خواسته دشمن باعث جلب توجه بیش‌تر افکار عمومی نسبت به رییس جمهوری اسلامی ایران می شود و دکتر احمدی نژاد باید از این فرصت نهایت استفاده را داشته باشد.

۰ نظر ۳۱ شهریور ۹۱ ، ۰۹:۳۱

کارشناس عالی وزارت خارجه: در غرب دم از آزادی بیان می زنند اما شهروندان در غرب از نگاه اسلام به حضرت مریم و حضرت عیسی مسیح علیهم السلام بی اطلاع هستند ؛ نمی دانند سوره ای در قرآن کریم به نام حضرت مریم وجود دارد نمی دانند این بزرگواران چه جایگاهی در اسلام و قرآن دارند چون صهیونیست ها نمی خواهند بین مسلمانان و مسیحیان همبستگی و دوستی ایجاد شود

۰ نظر ۳۱ شهریور ۹۱ ، ۰۹:۲۴

هر لیتر بنزین در هند 1 دلار و 42 سنت است در حالی که درآمد روزانه یک هندی 3 دلار و 97 سنت می باشد در نروژ کشور اروپایی تولید کننده نفت لیتری 2 دلار و 67 سنت می باشد.

۰ نظر ۳۰ شهریور ۹۱ ، ۱۴:۲۴

نفت و فرآورده های نفتی سبک تر از آب است. لذا هر کیلو سوخت بیشتر از یک لیتر می باشد. به طور مثال هر تن بنزین معادل حدود 1350 لیتر بنزین می باشد. اطلاع از این امر می تواند به ما در محاسبه قیمت هر لیتر بنزین کمک کند بویژه چون خرید و یا فروش عمده بنزین در جهان بر اساس تن می باشد.

این در حالی است که نفت خام بر اساس بشکه به فروش می رسد. هر بشکه نفت صادراتی 158/91 لیتر می باشد.

۱ نظر ۳۰ شهریور ۹۱ ، ۰۸:۰۹

پس از وقوع انقلاب اسلامی نظام سلطه همواره از راه‎های مختلف برای منزوی کردن ایران اسلامی تلاش کرده است. در واقع سیاست دشمن این است که با ایجاد مشکلات اقتصادی و تشدید تحریم‎ها معیشت مردم و خانوار‎ها را هدف قرار دهد؛ غافل از این‎که ملت ما در پرتو نظام ولایی ثابت کرده است که در سخت‎ترین شرایط نیز توانایی مقاومت در مقابل هر توطئه‎ای را داشته و دارد و حتی می‎تواند تهدید‎ها را به فرصت مناسب تبدیل کند.

//bayanbox.ir/id/4759146557099519904?view

۰ نظر ۲۹ شهریور ۹۱ ، ۰۰:۱۶