پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

آخرین مطالب

۱۲۳ مطلب در آذر ۱۳۹۱ ثبت شده است

متاسفانه امروزه در کشور ما مصرف کالاهای خارجی نشانه تشخص اجتماعی محسوب میشود. جهزیه ای بهتر محسوب می شود که اقلام آن خارجی باشد. افراد از اینکه لباسشان، کیفشان، کفششان مارک خارجی باشد احساس تشخص میکنند و این یک اشتباه هست و باید این احساس را تغییر داد.

رصد مراغه مصاحبه ای با موضوع اقتصاد مقاومتی و مسائل پیرامون آن  با وی ترتیب داده است که به شرح زیر از نظرتان میگذرد:

۰ نظر ۳۰ آذر ۹۱ ، ۲۰:۰۲

محمدحسن قدیری ابیانه در مناظره با علی‌اکبر اعلمی در دانشگاه شیراز: اصلاح‌طلبانی که افتخارشان عکس گرفتن با 'بوش' است، جامعه مدنی را در صورتی قبول دارند که مردم به آنها رأی دهند/ آمریکا به دنبال روی کار آوردن 'سازش‌کار‌ها' در ایران است.

به گزارش خبرنگار «نسیم»، این کارشناس مسائل سیاسی افزود: روی کار آمدن سازشکارها در ایران، فشارها علیه کشور را بیشتر می‌کند.

۰ نظر ۳۰ آذر ۹۱ ، ۱۸:۱۲

در مناظره اعلمی و قدیری ابیانه در دانشگاه شیراز

علی‌اکبر اعلمی: چرا به میرحسین موسوی می‌گوئید 'خائن'؟ مگر جرم او در دادگاه اثبات شده؟

قدیری ابیانه: مگر اتهاماتی که آقای موسوی به نظام زد، در دادگاه اثبات شده بود؟

۰ نظر ۳۰ آذر ۹۱ ، ۱۸:۰۸

فرمانده سپاه شهرستان بوشهر گفت: این همایش با حضور نماینده ولی فقیه در استان بوشهر و استاندار بوشهر و با سخنرانی قدیری ابیانه در سالن مجتمع فرهنگی هنری 9 دی برگزار خواهد شد.

۰ نظر ۳۰ آذر ۹۱ ، ۱۸:۰۲

کرسی آزاد اندیشی با موضوع بصیرت سیاسی با حضور دکتر قدیری ابیانه سفیر سابق جمهوری اسلامی در مکزیک و استرالیا و کارشناس عالی وزارت امور خارجه در دانشگاه آزاد محلات برگزار شد.

در این نشست دانشجویان مسئولان و نظرات خود را در زمینه نقش و تاثیر فتنه بر وضعیت تحریمها و تشدید آنها در وضعیت اقتصادی کشور بیان کردند.

دکتر قدیری ابیانه در پاسخ به سخنان دانشجویان گفت در شرایط فعلی تنها چاره اقتصاد ایران را اجرای اقتصاد مقاومتی در حمایت از تولیدات داخلی دانست و گفت باید تحریمها را به فرصت تبدیل کنیم.

۰ نظر ۳۰ آذر ۹۱ ، ۱۷:۵۷

 در آذر ماه جمعا 35 سخنرانی و چندین مصاحبه تلویزیونی، رادیویی، و نیز با خبرگزاری ها و سایت های خبری انجام شد. متن برنامه ها به شرح زیر است:

۰ نظر ۳۰ آذر ۹۱ ، ۱۷:۵۰

بوشهر - خبرگزاری مهر: فرمانده سپاه شهرستان بوشهر گفت: همایش بزرگ لبیک به ندای اقتصاد مقاومتی در بوشهر برگزار می‌شود.

۰ نظر ۳۰ آذر ۹۱ ، ۰۳:۰۰

30 آذر پنجشنبه: قم: دانشگاه پیام نور پیرامون اقتصاد مقاومتی ساعت 10 الی 12

۰ نظر ۳۰ آذر ۹۱ ، ۰۲:۴۸

در زمان خاتمی جرات پخش یک مستند را هم نداشتیم/ بستر اقتصاد مقاومتی، مردم سالاری دینی و مذهبی است

خبرنامه دانشجویان ایران: پیرو سلسله کرسی‌های آزاداندیشی برگزار شده در دانشگاه‌های سطح کشور که باید از سوی دانشجویان و مسئولین ذیربط، مهم تلقی شده و پیگیری شود، این بار در  دانشگاه مهرگان محلات محقق شد

به گزارش خبرنگار صنفی- آموزشی«خبرنامه دانشجویان ایران»؛ روز گذشته، کرسی آزاد اندیشی با موضوع (ایران با آمریکا- ایران بدون آمریکا) در دانشگاه مهرگان محلات برگزار شد.

۰ نظر ۳۰ آذر ۹۱ ، ۰۲:۴۱