پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

آخرین مطالب

۱۵۹ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۲ ثبت شده است

قدیری‌ابیانه در گفت‌وگو با آنا مطرح کرد؛ خشنودی منافقین از بی‌قانونی برخی نامزدها

خبرگزاری آنا: کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری یازدهم گفت: حضرت امام (ره) تاکید کردند که هر کس به رای شورای نگهبان تمکین نمی‌کند مفسد است و باید با وی با حکم مفسد فی الارض برخورد کرد.

محمدحسن قدیری ابیانه کاندیدای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری یازدهم در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، با اشاره به اهمیت تمکین به قانون و رای شورای نگهبان اظهار داشت: فتنه سال 88 دشمن را امیدوار و موجب تشدید تحریم‌ها شد و از این بابت خسارت زیادی به مردم وارد آمد.

۱۰ نظر ۳۱ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۹:۲۴

یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری یازدهم بر لزوم تمکین همگان از رأی و نظر شورای نگهبان در خصوص صلاحیت نامزدها، تأکید کرد.

محمدحسن قدیری ابیانه نامزد ریاست جمهوری یازدهم در آستانه اعلام نظر شورای نگهبان در خصوص صلاحیت کاندیداهای ریاست جمهوری به خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس گفت که از رأی آن شورا درباره صلاحیت خود تمکین خواهد کرد.

وی همچنین بر لزوم تمکین همگان از رأی و نظر شورای نگهبان درباره صلاحیت داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری تأکید کرد.

این نامزد انتخابات یازدهم گفت: اگر کسانی که صلاحیت‌شان احراز نمی شود از قانون تمکین نکنند، بهترین سند و مهر تأیید بر صحت تصمیم شورای نگهبان است.

۲ نظر ۳۱ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۹:۲۰

احمدی نژاد صلاحیت رئیس جمهوری را از دست داده است.

احمدی نژاد برای مجلس هم کاندیدا شود رد صلاحیت خواهد شد.

در صورتی احراز صلاحیت تا پایان در عرصه انتخابات ریاست جمهوری حضور خواهم داشت.

مرصادنیوز: کاندیدای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری گفت: در صورت رئیس جمهور شدن هاشمی احتمالا ایشان در میانه راه به دلیل فشار کار مجبور به استعفا می شوند و یک انتخابات زودرس خواهیم داشت.

۵ نظر ۳۰ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۵:۰۱

امروز دیپلمات انقلابی بودن نوعی جرم تلقی می‌شو.

مردم و حتی کاندیداها نسبت به درآمدهای نفتی متوهم هستن.

سن زیاد هاشمی موجب می‌شود نتواند وظایف ریاست جمهوری را درست انجام دهد.

با این عملکرد در فتنه، هر کسی غیر از هاشمی باشد قطعاً رد صلاحیت می‌شود.

 متن گفتگوی محمدحسن قدیری ابیانه، کاندیدای احتمالی ریاست جمهوری یازدهم با «نسیم» بدین شرح است:

۳ نظر ۳۰ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۴:۰۰

 اقتصاد استراحتی چگونه جای اقتصاد مقاومتی را گرفت

هیچ سازشی با غرب نتیجه نخواهد داد و کسانی که امید دارند سازش کارها روی کار بیایند تصور می کنند دشمنی ها به دوستی تبدیل خواهد شد و تحریم ها برداشته خواهد شد اما باید گفت وضعیت نه تنها بهتر نمی شود بلکه بدتر خواهد شد و این سیاست باعث می شود فشارها بیشتر شود.

اگر رد صلاحیتم احراز نشود از شورای نگهبان حمایت می کنم/ اقتصاد استراحتی چگونه جای اقتصاد مقاومتی را گرفتبه گزارش خبرنگار «تهران پرس»، محمدحسن قدیری ابیانه که موسس انجمن نخبگان جهان اسلام است، دکترای علوم دفاعی استراتژیک خود را از دانشگاه عالی دفاع ملی اخذ کرده است. وی که سابقه سفارت ایران در مکزیک، گواتمالا، بلیز و استرالیا را در کارنامه خود دارد، در آخرین روز ثبت نام داوطلبین یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضور در وزارت کشور اقدام به ثبت نام کرد. 

 در همان روز بود که مشایی هم برای ثبت نام آمد و احمدی نژاد نیز او را همراهی کرد. کنفرانس خبری قدیری ابیانه درست بعد از کنفرانس خبری مشایی برگزار شد و وی در واکنشی به حضور احمدی نژاد در وزارت کشور، هنگام سخنرانی اش به انتقاد از حرکت رییس جمهور پرداخت و همانجا بود که با بی حرمتی یکی از طرفداران مشایی و به هم ریختن لوگوی میکروفن های روی تریبونش مواجه شد اما باز هم با صدای بلند به ادامه انتقاداتش از عملکرد دولت پرداخت. 
 
دکتر محمدحسن قدیری ابیانه با حضور در دفتر «تهران پرس»، ضمن بازدید از   تحریریه این سایت خبری به بیان دیدگاه های خود در زمینه های مختلف سیاسی و اقتصادی پرداخت و  در این رابطه اظهار داشت: نوعی اشتباه در افکار عمومی وجود دارد که تصور می کنیم وقتی یک فرد اصلح را انتخاب کردیم تمامی مشکلات جامعه حل می شود که این تصور غلط است.
۲ نظر ۳۰ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۲:۴۶

بر خلاف اظهارات رئیس‌جمهور درباره سنگ‌اندازی «دیگران» بر سر راه دولت برای بازگرداندن بیت‌المال از دست بدهکاران دانه درشت بانکی، اسناد منتشره نشان می‌دهد احمدی‌نژاد و مشایی چگونه با دستور به بانک‌ها مانع هرگونه اقدامی در بازپس‌گیری وام‌های دریافتی یک ابربدهکار بانکی شده‌اند.

ملاحظات: سوال این است که آیا اقای مشایی مبالغی و امتیازاتی از نامبرده گرفته است تا چنین نامه ای را برای مسئولان بانکی به نفع وی بنویسد؟ رئیس جمهور بعدی و نیز مسئولان فعلی باید آن را مورد بررسی قرار دهند.

۱ نظر ۳۰ ارديبهشت ۹۲ ، ۰۸:۵۸

خبر زیر متنی است که دهها سایت خبری متعلق به جریان انحرافی از کنفرانس خبری قدیری ابیانه داده اند. سایتهایی که با بودجه بیت المال راه اندازی شده اند.

جالب اینجاست که چنین دروغ پردازی در مورد ماجرایی است که در حضور صدها خبرنگار و فیلمبردار رخ داده است و فیلم آن در سایت های مختلف منعکس گردیده است.

دروغ بافی و مردم فریبی بخشی از روش جریان انحرافی است. فیلم ها را ببینید تا با ماهیت چنین سایت های خبری و جریان انحرافی بیشتر آشنا شوید. این سایت ها مصداق مناسبی از قلم به مزدی است.

فیلمهای افشاگری قدیری ابیانه علیه مشایی و رئیس‌جمهور

متن خبر جعلی: حمله یک کاندیدا به کنفرانس خبری مشایی
۴ نظر ۲۹ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۷:۲۹