پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

آخرین مطالب

۱۱۹ مطلب در خرداد ۱۳۹۲ ثبت شده است

در سریال ها و برنامه های صدا و سیما و در فیلم های سینمایی و ... تولیدی کشورمان از کار کردن به عنوان خرکاری، سگ دویی و جان کردن نام می برند.

۱۵ نظر ۳۱ خرداد ۹۲ ، ۱۶:۱۰

محمدحسن قدیری ابیانه در گفتگو با «نسیم»: سوریه و عراق تنها دولتiهای عربی بودند که از سقوط مبارک خوشحال شدند، در حالیکه سایر دولت‌های عربی تلاش می‌کردند از سقوط مبارک جلوگیری کنند.

۹ نظر ۳۱ خرداد ۹۲ ، ۱۶:۰۰

مقایسه میزان مشارکت مردم کشورها در انتخابات نشان می‌دهد جمهوری اسلامی ایران با آنکه همواره هدف هجمه‌های رسانه‌ای و تبلیغاتی سوء غرب قرار داشته مشارکت گسترده‌تر و کم‌نوسان‌تر مردم در عرصه‌های انتخاباتی را در کارنامه خود دارد.

۹ نظر ۲۹ خرداد ۹۲ ، ۱۱:۵۸

//bayanbox.ir/id/2266951603238374583?viewمحمد حسن قدیری ابیانه کارشناس مسائل سیاسی در مصاحبه با سیاست روز به پیروزی رئیس جمهور منتخب ملت ایران آن هم در دوره اول اشاره کرد و گفت: پیروزی آقای روحانی در یک مشارکت گسترده مردمی و در حقیقت یک حماسه سیاسی، فرصتی را برای کشورها ایجاد کرده تا به بهانه این تغییر و تحول و با حفظ آبرو از مواضع قبلی عقب نشینی کنند زیرا شکست تحریم ها و فشارها برایشان ثابت شده بود به نحوی که خودشان بیش از ایران از تحریم ها آسیب دیدند.

کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: البته شعارهای انتخاباتی در رابطه با تعامل با جهان در ایام انتخابات تا حدودی دشمنان را امیدوار کرده بود که ایران از حقوق خود عقب نشینی کند ولی رئیس جمهور منتخب ملت در اولین کنفرانس خبری آب پاکی را بر روی دست آنان ریخت و تاکید کرد از حقوق ایران به هیچ وجه عقب نشینی نخواهد کرد.

۴ نظر ۲۹ خرداد ۹۲ ، ۱۱:۰۰
پس از پخش نخستین مستند تلویزیونی انتخاباتی سعید جلیلی با عنوان «مردم +1»، اداره جنگلبانی نوشهر مانع از ادامه حضور دامدار افشاگر مافیای قطع درختان در محل کار خود شد.
۳ نظر ۲۸ خرداد ۹۲ ، ۱۸:۵۳