پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

آخرین مطالب

۱۲۴ مطلب در مرداد ۱۳۹۲ ثبت شده است

کارشناس عالی علوم استراتژیک اعلام کرد: مبارک در حالی آزاد می شود که جنایات بسیاری در ادوار مختلف مرتکب و ثروت های افسانه ای را گردآوری کرده است و به زودی فرزندان وی نیز آزاد خواهند شد. این اتفاقات در شرایطی بوقوع پیوسته که دستگاه قضایی مصر استعفای آقای البرادعی را جرم تلقی کرده است.

۰ نظر ۳۱ مرداد ۹۲ ، ۱۶:۲۱

معرفی توفیقی به عنوان سرپرست وزارت علوم از اعتدال به دور بوداین اقدام تنها یک دلیل می تواند داشته باشد و آن اینکه روحانی از موضوع فیلم موجود درباره توفیقی بی اطلاع بوده و بدون آگاهی از چگونگی موضع گیری وی اقدام به چنین انتخابی کرده باشد.

دکتر محمدحسن قدیری ابیانه در گفتگو با خبرنگار سیاسی «تهران پرس»، در انتقاد از انتخاب جعفر توفیقی به عنوان سرپرست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از سوی روحانی، اظهار داشت: اخیرا در رسانه ها فیلمی از توفیقی منتشر شده است که وی به صراحت نظام را متهم به تقلب و جابه جایی آرا کرده است در حالی که هیچ دلیلی هم برای آن نیاورده است.

۰ نظر ۳۱ مرداد ۹۲ ، ۱۶:۰۳
یک حقوقدان گفت: بدحجابی جزو جرائم مشهود محسوب می‌شود، لذا نیروی انتظامی به عنوان مدعی‌العموم می‌تواند مستقلا اقدام کند و نیازی به شکایت خصوصی و ورود دادستان ندارد.
۱ نظر ۳۰ مرداد ۹۲ ، ۱۴:۴۲
کشورهای عربی دیگر با درک ضعف آمریکا در منطقه، رغبتی به اتحاد با اسرئیل ندارند.

به گزارش سرویس سیاسی جام، روزنامه صهیونیستی هاآرتص در مقاله ای تحت عنوان "درک عرب ها از ضعف آمریکا در منطقه باعث بی میلی آنها در اتحاد با اسرائیل شده است" نوشت:

 مقامات و فرماندهان اسرائیلی اکنون به شدت نگران گسترش ضعف و از بین رفتن نفوذ آمریکا در بین کشورهای عربی هستند. آنها می گویند هرچند کاهش نفوذ آمریکا باعث ایجاد فرصتی برای اسرائیل در منطقه می شود تا فرصت های جدیدی را برای خود ایجاد کند اما به هر حال ناپدید شدند قدرت آمریکا خبر بسیار بدی برای اسرائیل می باشد.

۰ نظر ۳۰ مرداد ۹۲ ، ۱۴:۲۵
ملاحظات: اخبرگزاری فارس: مدرکی دال بر تقلب در انتخابات ۲۰۰۹ ایران وجود ندارد/ باید جمهوری اسلامی ایران را پذیرفتعتراف این مقام آمریکایی می تواند سندی برای شکایت از آمریکا باشد.
مقام سابق آمریکایی: مدرکی دال بر تقلب در انتخابات ۲۰۰۹ ایران وجود ندارد/ باید جمهوری اسلامی ایران را پذیرفت.

یک مقام بلندپایه سابق آمریکایی با اشاره به سردرگمی باراک اوباما پس از حوادث انتخابات سال ۲۰۰۹ ایران، تاکید کرد هیچ مدرکی که نشان دهد در انتخابات ایران تقلب شده بود، وجود ندارد.

۰ نظر ۳۰ مرداد ۹۲ ، ۱۲:۳۲
در حالی که ارتش مصر در توجیه جنایات خود، این اقدامات را در جهت تامین امنیت مصر معرفی می کند، این قتل عام می تواند سبب گسترش اعتراضات در میان حامیان مرسی باشد. این تصاویر تکان دهنده، بیانگر اوج خشونت ارتش در مواجهه با مردم این کشور است.

۰ نظر ۳۰ مرداد ۹۲ ، ۱۲:۲۰

محمد حسن قدیری ابیانه: بیداری اسلامی مسیر خود را ادامه خواهد داد.

کارشناس مسائل خاورمیانه گفت: غرب با پیروزی اخوان المسلمین در مصر و تأثیری که مصر بر جهان عرب دارد، به این نتیجه رسیده که به هر قیمتی باید ریشه بیداری اسلامی در مصر را بزند و حاضر است در این راه دست به هر جنایتی بزند.

۰ نظر ۳۰ مرداد ۹۲ ، ۱۱:۵۷

نیروهای فراجناحی، جناح های درون نظام هستند نه کسانی که به انقلاب لگد زدندقدیری تاکید کرد: وقتی صحبت از فرا جناحی می شود منظور جناح های درون نظام هستند نه کسانی که در لحظات حساس تلاششان بر این بود تا به هر شکل ممکن به انقلاب لگد بزنند./ ما شاهد این هستیم که بسیاری از افراد مختلف در مورد روش رسیدن به جامعه مدنی اسلامی راه های متعددی را پیشنهاد می کنند اما هدف نهایی همه آنها اسلام و تقویت نظام جمهوری اسلامی و اصل ولایت است که این نوع اختلافات به هیچ وجه دارای اشکال نیست.

۱ نظر ۳۰ مرداد ۹۲ ، ۰۰:۱۹