پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

آخرین مطالب

۸۰ مطلب در شهریور ۱۳۹۲ ثبت شده است

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا)، حوزه بسیج بانوان شاهین شهر همایشی با عنوان همایش «اقتصاد مقاومتی؛ استراتژی دفاع همه جانبه» را روز دوم مهرماه سال جاری از ساعت 8:30 در محل فرهنگسرای شهروند شاهین شهر برگزار می کند.

۰ نظر ۳۱ شهریور ۹۲ ، ۲۲:۲۱

ملاحظات از بنده: در خبر زیر آمده است که برای 150 هزار بخاری مناسب برای مدارس 200 میلیارد تومان در نظر گرفته شده است. حال آنکه 200 هزار کلاس درس دارای بخاری نفتی است که خطر آفرین است.

اگر هر ایرانی فقط 3500 تومان اختصاص دهد می توان این بخاری ها را برای همه 200 هزار کلاس درس تهیه نمود و مشکل را برای سال های طولانی حل کرد.

۰ نظر ۳۰ شهریور ۹۲ ، ۱۴:۲۴
  ژنرال آیزنهاور ۲۹ نوامبر ۱۹۵۲، در نخستین مصاحبه پس از دردست گرفتن پست ریاست جمهوری آمریکا گفته بود: گمان نمی کنم منطقه ای مهمتر از ایران روی نقشه جغرافیایی جهان وجود داشته باشد؛ .. نباید ایران یک قدرت نظامی شود.
۰ نظر ۳۰ شهریور ۹۲ ، ۱۴:۱۱

نیم نگاهی به ضوابط پوشش در دانشگاه‌های جهان که قاطبه آنها جزو دانشگاه‌های کشورهای سکولار هستند نشان می‌دهد ضوابط این کشورها بعضاً سخت‌گیرانه‌تر از ضوابط در دانشگاه‌های اسلامی است

به گزارش “بوتیا”، دانشگاه ایالتی فلوریدا: برای دانشجویان فاقد پوشش مناسب نمره “صفر ” لحاظ می‌شود.
۰ نظر ۳۰ شهریور ۹۲ ، ۱۳:۱۴
دکتر محمد حسن قدیری ابیانه سفیرسابق جمهوری اسلامی ایران در مکزیک، گواتمالا، بلیز و استرالیا و کارشناس عالی امور استراتژیک وزارت امور خارجه است. وی که از سال 53 تا 58 سخنگوی انجمن اسلامی دانشجویان را بر عهده داشت در فروردین سال  در مناظره ای با طرف های آمریکایی و عراقی در شبکه تلویزیونی ایتالیا شرکت می کند. گفت و گویی که منجر با آشنایی وی با ادواردو آنیلی فرزند سوپر میلیاردر ایتالیایی شد در همین راستا برنامه "در حضور حاضران" که کاری از گروه حماسه رادیو ایران است، دکتر محمد حسن قدیری ابیانه سفیر سابق را به روی خط برنامه می آورد و در گفت و گو با او به بررسی فعالیت ها و زندگی او می پردازد. علاقمندان می توانند روز  شنبه 30 شهریور ساعت 22:35 این برنامه را از رادیو ایران بر روی موجFM 90 MHz دریافت نمایند.
قرار است هر شنبه در همین ساعت تا پایان مهر ماه قدیری ابیانه خاطرات خود را بیان نماید.
۰ نظر ۳۰ شهریور ۹۲ ، ۱۲:۵۸

Alain Elkann.jpgالکان یهودی کسی است که با خواهر ادواردو ازدواج کرد. ادواردو او را کانون توطئه علیه خویش می دانست.

در نهایت با شهادت ادواردو فرزندان او وارث امپراطوری فیات شدند. در لینک های زیر می توانید با او بیشتر آشنا شوید:

http://en.wikipedia.org/wiki/Alain_Elkann
http://it.wikipedia.org/wiki/Alain_Elkann

۰ نظر ۳۰ شهریور ۹۲ ، ۱۱:۵۰

یک شیخ وهابی، برگزاری هر انتخاباتی را "تشبّه به کفار" دانست و آن را حرام اعلام کرد!

۰ نظر ۳۰ شهریور ۹۲ ، ۱۰:۴۵