پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

آخرین مطالب

۱۲۳ مطلب در مهر ۱۳۹۲ ثبت شده است

گروه سیاسی سه شنبه 30 مهر 1392: کارشناس ارشد مسائل سیاسی با بیان اینکه نقل قول‌های شاذی که از جانب برخی وابستگان امام خمینی(ره)، خدشه‌ای به آن بزرگوار وارد نمی‌کند، گفت: امام راحل بزرگتر از آنست که بعضی منسوبانشان بتوانند جایگاه او را زیر سؤال ببرند.

محمدحسن قدیری ابیانه، کارشناس ارشد مسائل سیاسی، در گفت‌‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) با اشاره به اینکه نقل قول‌هایی که از جانب برخی وابستگان امام خمینی(ره) بیان می‌شود، خدشه‌ای به آن بزرگوار وارد نمی‌کند، گفت: امام راحل بزرگتر از آنست که بعضی منسوبانشان بتوانند جایگاه او را زیر سؤال ببرند.

۰ نظر ۳۰ مهر ۹۲ ، ۱۷:۲۰
خبرگزاری بسیج: کارشناس مسایل بین الملل باتوجه به افزایش بدهی های آمریکا اظهار کرد: هیچ دولتی در آمریکا؛ نه جمهوریخواه و نه دموکرات نمی تواند بر مشکلات اقتصادی این کشور فائق آید و وضعیت آن روز به روز بحرانی تر می شود.

محمدحسن قدیری ابیانه در گفتگو با خبرنگار بین الملل بسیج درخصوص افزایش مجدد بدهی های آمریکا اظهار کرد: بدهی دولت فدرال آمریکا از مرز 17 میلیارد دلار گذشته است. برای اینکه این رقم را بهتر درک کنیم مثالی را برای شما عرض می کنم. ارزش کل ذخایر نفت و گاز ایران حدود سه هزار میلیارد دلار می باشد. یعنی بدهی آمریکا بیش از 5 برابر کل ارزش ذخایر نفت و گاز ایران شده که رقم بسیار بزرگی است.

۰ نظر ۳۰ مهر ۹۲ ، ۱۶:۵۹
برای پاک شدن گناهان یک ساله یک صهیونیست کافی است وی مرغ یا خروس سفیدی را در روز عید غفران دور سر خود بچرخاند.

گروه بین‌الملل مشرق - روز عید غفران یا توبه یکی از مناسبت‌های مذهبی مهم یهودیان در طول سال است، یکی از اعمال رایج در میان صهیونیست‌های سرزمین‌های اشغالی در این روز این است که یک مرغ یا خروس سفید رنگ را سه بار دور سر خود می چرخانند، این مرغ یا خروس باید به خوبی در دست گرفته شود و سه بار چرخاندن آن دور سر خود یا یک صهیونیست دیگر تمام گناهان سال گذشته این فرد را می‌بخشد.

۲ نظر ۳۰ مهر ۹۲ ، ۰۰:۲۱

خبرگزاری شبستان: کارشناس مسائل استراتژیک معتقد است: اگر مذاکرات را ما محرمانه اعلام کنیم طرفهای مقابل متن را در اختیار رژیم صهیونیستی قرار می دهند و دست آنها برای سوء استفاده بازتر می شود.

۰ نظر ۲۹ مهر ۹۲ ، ۲۲:۲۴

دولت اخیرا اعضای کمیته ترک تشریفات را اعلام کرد.

برقراری تشریفات برای مناقصه برای جلوگجیری از فساد است و طبیعتا ترک تشریفات زمینه را برای فساد فراهم می آورد. باید راهکاری یافت تا ترک تشریفات مناقصه اگر ضرورت داشته باشد جلوی فساد را بگیرد.

در دولت های قبلی عمل به ترک تشریفات مناقصه فسادهای بزرگی را دامن زد

۰ نظر ۲۹ مهر ۹۲ ، ۱۴:۱۸

پذیرش پروتکل الحاقی به هیچ وجه به صلاح کشور نیست و ایران نباید آن را روی میز مذاکره بگذارد.

ملاک حرکت مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) باید افکار امام باشد نه افکار بازماندگان ایشان.

محمدحسن قدیری‌ابیانه سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، با اشاره به عدم شفاف‌سازی مذاکرات ایران و 1+5 گفت: یکی از دلایلی که برخی مواقع اطلاعاتی را در اختیار مردم قرار نمی‌دهیم برای این است که نمی‌شود اطلاع‌رسانی را به مرزهای ایران محدود کرد و در نتیجه دشمنان هم از آن مطلع می‌شوند و اطلاع دشمن از این اطلاعات می‌تواند مورد سوء استفاده قرار گیرد در نتیجه فقط در چنین صورتی توجیه منطقی وجود دارد که برخی اطلاعات با مردم در میان گذاشته نشود وگرنه در مذاکراتی مانند ژنو که تمام دشمنان از جمله آمریکا و رژیم اسرائیل در جریان متن کامل مذاکرات هستند مردم نیز باید از جزئیات آن مطلع شوند و عدم شفاف‌سازی در این رابطه کار پسندیده‌ای نیست.

۰ نظر ۲۹ مهر ۹۲ ، ۱۱:۰۰

خبرگزاری تسنیم: سفیر سابق ایران در مکزیک گفت: آزاد سازی اموال ایران وظیفه آمریکاست و به ازای این اقدام نباید خواستار گذشتن ایران از حقوق خود باشد.

محمد حسن قدیری ابیانه در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در قم، درباره بازگرداندن حساب‌های مسدود شده ایران اظهار کرد: این اموال، پول‌های ایران است و آمریکا باید بدون قید و شرط آن را آزاد کند و حتی باید بابت اقدام غیر قانونی و زیان‌های ناشی از آن برای ایران، اقدام به جبران نماید.

۰ نظر ۲۸ مهر ۹۲ ، ۲۲:۵۰

دهک‌های پردرآمد ,یارانه نقدی

خبرگزاری تسنیم: یازدهمین مناظره تلویزیونی جمعه هفته جاری به حذف یارانه دهک‌های پردرآمد اختصاص دارد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، در یازدهمین برنامه مناظره  احمد میری معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، به عنوان نماینده دولت در برنامه حضور دارد و موضوع حذف یارانه ثروتمندان  بین مخالفان و موافقات بررسی می‌شود.

۳ نظر ۲۷ مهر ۹۲ ، ۱۶:۴۰