گروه اجتماعی: قدیری ابیانه با تأکید بر نقش رسانه در تبیین حقیقت اقتصاد مقاومتی گفت: رسانهها میتوانند بهعنوان مهمترین عامل در انتقال فرهنگ درست مصرف کردن، بیشترین تأثیر را بر افکار عمومی داشته باشند.
به گزارش خبرگزاری بینالمللی قرآن(ایکنا) از خراسان جنوبی، محمدحسن قدیریابیانه، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور و سفیر سابق جمهوری اسلامی ایران در مکزیک، گواتمالا، بلیز و استرالیا امروز، 29 آبان در نشست خبری با اشاره به اینکه تحریمهای مختلفی علیه ایران اجرا شده است، گفت: مؤثرترین تحریمها خودتحریمی است، به این معنا که دلیل اصلی تحریمها خودمان هستیم بهعنوان مثال اگر بخواهیم کالایی را بخریم در انتخاب آن به کیفیت و قیمت آن بسیار توجه میکنیم و اگر کالا خارجی باشد آن را میخریم و خرید این نوع کالاها به اقتصاد کشور خودمان ضربه میزند.