پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

آخرین مطالب

۱۴۵ مطلب در فروردين ۱۳۹۳ ثبت شده است

تدبیر دولت در مقابل تنش دیپلماتیک آمریکا چه باید باشد؟تدبیر دولت در مقابل تنش دیپلماتیک آمریکا چه باید باشد؟
 باید امریکا را تحت فشار قرار دهیم 
محمد حسن قدیری ابیانه کارشناس سیاست خارجی در این خصوص به روزنامه سیاست روز گفت :آمریکایی‌ها با ممنوعیت ابوطالبی در یک اقدام کاملا غیرقانونی خودشان را در معرض نقض حقوق و ادعای بین‌المللی قرار دادند بنابراین ما نیز باید هم به سازمان ملل و هم از طریق سایر کشورها امریکا را تحت فشار قرار دهیم.
وی افزود :هر چند سخنگوی آقای بان کی مون این مسئله را موضوعی بین ایران و آمریکا اعلام کرده ولی به وضوح می‌داند که این کار آمریکا خلاف عرف دیپلماتیک است و در حقیقت گوش به فرمان بودن خودش را نسبت به آمریکا به نمایش گذاشته. و من معتقدم باید چند کار انجام دهیم.
وی تصریح کرد:یکی اینکه ما بگوییم با توجه به اهانت‌های خانم شرمن به ملت ایران حاضر به حضور وی در مذاکرات نیستم و آمریکا باید نماینده دیگری را برای مذاکرات۱+۵ معرفی کند و اگر او بخواهد از طرف آمریکا در مذاکرات حضور پیدا کند نمایندگان ایران در آن شرکت نکنند. بطورحتم این مسئله انعکاس بین‌المللی خواهد داشت و آمریکا را مورد نقد روزافزون در محافل جهانی قرار خواهد داد.
وی همچنین گفت :اگر به این دلیل مذاکرات انجام نشود و ادامه نیابد مقصر اصلی آمریکا خواهد بود و آمریکا نخواهد توانست یک انسجام در صفوف غرب علیه ایران ایجاد کند چرا که آغاز این حرکت‌ها با تخلف آمریکا از قوانین حقوقی و بین‌المللی آغاز شده است 
این کارشناس سیاست خارجی با بیان اینکه ما کماکان باید اقدام غیرقانونی آمریکا را مورد حملات رسانه‌ای قرار دهیم گفت: اقدام دیگر می‌تواند شرکت دادن ابوطالبی در مذاکرات با ۱+۵ باشد، یعنی غربی‌ها مجبور به مذاکره با او شوند. پایداری ایران در مواضع خود برضد آمریکا می‌تواند به مرور آمریکا را در موضع انفعال قرار دهد. 
وی در پایان خاطرنشان کرد: اگر ایران در مقابل این زیاده‌خواهی امریکا سستی کند ممکن است در آینده کشورهای دیگری که بخش‌های دیگری در سازمان ملل قرار دارد مثل فرانسه، ایتالیا، اتریش و دیگران هم برای خود حقی در تایید یا رد نمایندگان کشورها قائل شوند.
اقدام سومی که می‌توان انجام داد برعهده گرفتن  نمایندگی ایران در ژنو نزد سازمان ملل توسط ابوطالبی است. ضمن اینکه باید هرگونه مذاکرات دوجانبه با آمریکا حتی در قالب ۱+۵ منتفی اعلام گردد. این گزینه‌هایی است که قابل بررسی در ارتباط با این موضوع می‌باشد. 
۰ نظر ۳۱ فروردين ۹۳ ، ۱۱:۴۸

آقای سید محمد خاتمی رئیس جمهور اسبق که طی 8 سال ریاست جمهوری خود به جای انجام امور اجرایی کشور  وقت زیادی را صرف تبیین مفهوم جمهوریت و دفاع جانانه از آن کرده بود اخیرا گفته است که "با همه وجود از جمهوریت نظام دفاع می‌کنیم".

اما برای درک بهتر اظهارات ایشان باید تعریفی از جمهوریت و نوع دفاع ایشان ارائه دهیم.

جمهوریت یعنی نامزد مورد نظر ایشان پیروز انتخابات است، چه اکثریت رای را آورده باشد چه 11 میلیون رای کمتر از رقیب خود به دست آورده باشد.

در جمهوریت مورد نظر ایشان نظر مردم محترم است اگر مطابق با نظر وی رای داده باشد. در جمهوریت زنان و مردان آزادند به هر کس دلشان خواست رای دهند به شرطی که به نامزد مورد نظر ایشان رای دهند وگرنه

۰ نظر ۳۱ فروردين ۹۳ ، ۱۱:۱۴
صدور صورتحساب 16 میلیارد دلاری دادگاه‌های امریکا برای شاکیان یهودی ایران

 روز گذشته اخباری در رسانه‌های داخلی در خصوص حکم یک دادگاه آمریکایی برای توقیف برج ایران در نیویورک منتشر شد.

۰ نظر ۳۰ فروردين ۹۳ ، ۱۹:۴۷

2 فروردین شنبه سیما یک: مصاحبه با برنامه جهان نما در مورد دستاوردهای سال 92

3 فروردین یکشنبه شبکه یک سیما: ساعت 19:30 در مورد شعار سال

۰ نظر ۳۰ فروردين ۹۳ ، ۱۹:۲۵

به گزارش تراز به نقل از ایران،حجم دلار تا سال ۲۰۰۸ فقط ۸۰۰ میلیارد دلار بود، از سال ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۰ فدرال رزرو ۱۴۰۰ میلیارد دلار دیگر چاپ کرد، در سال ۲۰۱۱ مازاد بر دلارهای قبل ۶۰۰ میلیارد دلار جدید چاپ شد و فدرال رزرو اعلام کرد تا اطلاع ثانوی ماهانه ۴۰ میلیارد دلار جدید چاپ می‌شود. این دلار‌های کاغذی را ابتدا امریکا چاپ می‌کند و سپس بخشی از آن را به دنیا می‌دهد و کالا می‌گیرد و بخشی از آن را به دنیا وام می‌دهد.

۱ نظر ۳۰ فروردين ۹۳ ، ۱۸:۲۷

3 اردیبهشت چهارشنبه:

آران و بیدگل: حوزه علمیه امیرالمومنی (ع) ساعت 11 صبح

کاشان: در جمعی از معلمان آموزش و پرورش ساعت 18

کاشان: حوزه علمیه امام خمینی بعد از اذان مغرب و عشاء در مورد شعار سال

4 اردیبهشت پنج شنبه:

قمصر: ساعت 9 الی 10:30 در جمع دانشجویان نخبه کاشان

۲ نظر ۲۹ فروردين ۹۳ ، ۱۸:۴۵

این تصاویر، ماهیت ادعاهای حقوق بشری آمریکا را که این تروریست‌ها را مورد حمایت حتی تسلیحاتی خود قرار داده‌اند نشان می‌دهد.

۰ نظر ۲۸ فروردين ۹۳ ، ۱۴:۵۶