پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

آخرین مطالب

۱۰۴ مطلب در تیر ۱۳۹۳ ثبت شده است

جنایات صهیونیست در غزه از هلوکاست خیالی بدتر است/کودک‌کشی در صهیونیسم سابقه تاریخی دارد/ تصاویر شادی صهیونیست‌ها از بمباران  فلسطین جهانی شودیک کارشناس مسائل سیاسی در گفت‌و‌گو با «جوان‌آنلاین»: قدیری ابیانه گفت: اگر آمریکا، آلمان یا دیگران مایل هستند یهودیان کشور خود را داشته باشند، می‌توانند در آلمان و یا آمریکا بخشی از سرزمین خویش را برای تشکیل دولت یهودی اختصاص دهند. آنچه در غزه روی می‌دهد و رژیم صهیونیستی در حال ارتکاب است، بدتر از هلوکاست است.

جوان‌آنلاین: محمد حسن قدیری ابیانه، کارشناس مسائل سیاسی در گفت‌و‌گو با «جوان‌آنلاین» به مناسبت در پیش بودن روز قدس گفت: جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین و غزه و به شهادت رساندن کودکان و زنان، مورد حمایت کشورهایی است که ادعای دروغین دفاع از حقوق بشر آنها گوش‌ها را کر کرده است. آمریکا، انگلستان، فرانسه، آلمان و سایر کشورهای اروپایی کشورهایی هستند که نه تنها از تجاوز رژیم صهیونیستی دفاع می‌کنند بلکه برای جایگزینی تسلیحاتی که رژیم صهیونیستی در این تجاوز به کار گرفته، اقدام کرده‌اند. این نشان دهنده ماهیت این کشورها و سردمداران آنهاست.

۱ نظر ۳۱ تیر ۹۳ ، ۱۶:۳۳

جنگ  گروهک داعش جنگ شیعه و سنی نیستسفیر سابق مکزیک و استرالیا گفت:جنگ داعش در عراق و سوریه جنگ شیعه و سنی نیست جنگ با اسلام به نیابت از اسرائیل و آمریکا است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا،محمد حسن قدیری ابیانه سفیر سابق مکزیک و استرالیا و کارشناس امور استراتژیک در گفتگو اختصاصی با “کرمان۱۴۰۰″درباره هدف های گروهک داعش گفت: فرماندهان داعش اعلام کردند هدفشان از بین بردن خانه خدا و کشتن زائران آن است با این توصیف که مردم برای پرستش سنگ به خانه خدا می روند .

۰ نظر ۳۱ تیر ۹۳ ، ۱۶:۲۷

n00007515-b-346x256

 سفیر سابق ایران در مکزیک ، گواتمالا و استرالیا گفت : هیچ نشانه ای مبنی بر اعتقاد به حقوق بشر در داعشی ها دیده نمی شود.

به گزارش ”مینوجهان” ، محمد حسن قدیری ابیانه ، سفیر سابق ایران در مکزیک ، گواتمالا و استرالیا در گفتگوی اختصاصی با “ناب نیوز” در رابطه با انتخاب زمانهای خاص از سوی اسرائیل برای تهاجم و کشتار مردم مظلوم غزه گفت :  نباید توقع داشت که رژیم صهیونیستی منحوس حرمت ماه مبارک رمضان را نگه دارد.

۰ نظر ۳۰ تیر ۹۳ ، ۲۳:۵۲

چند ماه پیش رسانه‌های خبری خبر از نسخه جالبی از انجیل در ترکیه دادند که متعلق به بیش از ۱۵۰۰ سال پیش است.

صراط: این کتاب مقدس به شدت واتیکان را نگران کرده است، چرا که حاوی «انجیل برنابا» است. برنابا یکی از حواریون عیسی مسیح بود و با «پولس مقدس» سفر می‌کرده است.

کشف انجیل ۱۵۰۰ ساله+عکس

۰ نظر ۳۰ تیر ۹۳ ، ۱۷:۰۰

امروزه صهیونیستها به تکرار کشتار کودکان فلسطینی روی آورده اند و صحنه های دلخراشی را ایجاد کرده اند.

کشتار کودکان یک روش قدیمی در بین یهودیان است که امروز صهیونیستها خود را موظف به انجام آن می دانند.

در تاریخ مسیحیت به واقعه ای اشاره می شود که طی آن یهودیان به کشتار کودکان مسیحی در 2000 سال پیش اشاره می کنند و از آن با عنوان کودکان مقدس HOly Children  یا  ninos innocents به زبان اسپانیایی از آن یاد می شود.

نقاشی های زیادی در کلیساها از این جنایت نقش بسته است.

نمونه های از نقاشی های مربوط به این واقعه ای که مسیحیان معتقد به رخ دادن آن در 2000 سال قبل در سرزمین فلسطین رخ داده است را مشاهده می فرمایید:

۰ نظر ۳۰ تیر ۹۳ ، ۱۶:۳۵

فیلم کنفرانس مطبوعاتی آیت الله خلخالی در سال 1380 در رم (اینالیا) با حضور قدیری ابیانه رایزن مطبوعاتی سفارت که کار ترجمه کنفرانس را انجام می داد. این فیلم در یوتوپ منتشر شده است. یکی از خوانندگان سایت برایم ارسال کرده است.

۰ نظر ۳۰ تیر ۹۳ ، ۱۴:۵۲

در دفتر یادبود خانه کتاب نوشته شد: تاکید قدیری ابیانه بر آموزش نویسندگی در کنار ترویج کتابخوانی/ تصویر دستخط

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، محمد حسن قدیری ابیانه سفیر پیشین ایران در مکزیک و استرالیا و نویسنده کتاب «کلیدهای پیشرفت» در دفتر یادبود خانه کتاب در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، در یادداشتی ضمن اظهار امیدواری برای افزایش سرانه مطالعه در کشور، بر آموزش نویسندگی علاوه بر کتابخوانی برای نوجوانان تأکید کرد. محمد حسن قدیری ابیانه در دفتر یادبود بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، بر آموزش پایه‌ای نوجوانان برای آشنایی با مهارت نویسندگی تأکید کرد.
۰ نظر ۳۰ تیر ۹۳ ، ۱۴:۰۶
قدیری ابیانه در گفت‌و‌گو با سیاست روز ارزیابی کرد: 
محمد حسن قدیری ابیانه کارشناس سیاست خارجی در ارزیابی خود از تمدید گفت وگوهای هسته ای گفت: هیات ایرانی نهایت تلاش خود را به کار برد تا با حفظ حقوق ایران، حقوق به رسمیت شده ایران مطابق با معاهدات بین‌المللی به توافق با غرب دست یابد و آنها را از دشمنی و زیاده‌خواهی و تحریم و تهدید منصرف سازد. 
وی افزود : با تجربه‌ترین دیپلمات‌های ما در این مذاکرات با لحنی کاملا دیپلماتیک، مودبانه و مملو از لبخند مذاکرات را انجام دادند اما زیاده‌خواهی‌های غرب مانع رسیدن به توافقات شد زیرا موضوع هسته‌ای برای غرب بهانه‌ای بیش نیست و حتی اگر ایران از پیچ‌های هسته ای نیز بگذرد و حتی از حقوق هسته‌ای خود نیز چشم‌پوشی کند باز غرب دست از دشمنی با ملت ایران برنمی‌دارد. 
این کارشناس سیاست خارجی در ادامه گفت: من معتقدم این مذاکرات به نتیجه نخواهد رسید اما فایده بزرگ این مذاکرات و لحن دیپلماتیک و لبخندها این خواهد بود که معلوم شود مذاکره با آمریکا فایده‌ای ندارد و نمی‌توان آمریکا را از دشمنی با ملت ایران منصرف سازد. 
وی تصریح کرد:این آگاهی برای اقشاری از جامعه که فکر می‌کنند، دشمنی آمریکا با ما ویژه در مواضع ایران و لحن تند مسئولین سابق دارد موجب انسجام ملی بیشتر در مقابل تهدیدات خواهد بود و این بزرگترین دستاورد است که هدف از نرمش قهرمانانه نیز روشن شدن این واقعیت برای این اقشار از جامعه است ضمنا نرمش قهرمانانه که در مذاکرات هیات ایرانی با ۱+۵ تجلی یافته قدرت انسجام آمریکا و هم پیمانانش علیه ملت ما را تضعیف می‌کند و به جهانیان نشان می‌دهد که ریشه دشمنی‌ها آمریکاست. 
وی در پایان خاطرنشان ساخت و گفت:من معتقدم در پایان چهار ماه نیز به نتیجه‌ای با آمریکا نخواهیم رسید مگر اینکه آمریکا احساس کند نه تنها تحریم‌ها بر ایران اثر ندارد بلکه ایران توان تبدیل تحریم‌ها را به فرصتی برای پیشرفت دارد. مسئولین و مردم ما باید با عملکرد خود غرب را با این واقعیت آشنا کنند و اصلاح سبک زندگی و پرهیز از اسراف و نیز پرهیز از خرید کالاهای مصرفی خارجی و تلاش آحاد مردم و مسئولین برای تحقق اقتصاد مقاومتی موثرترین علامتی است که می‌توان به غرب در این رابطه داد. در چنین صورتی به مقتضیات اقتصاد مقاومتی دیوار تحریم‌ها خود به خود فرو خواهد ریخت. 
۰ نظر ۳۰ تیر ۹۳ ، ۰۴:۵۲
دکتر محمدحسن قدیری ابیانه کارشناس فرهنگی تاکید کرد که باید تصاویر فجایع غزه با تصاویر سیاستمدارانی چون اوباما که حامی صهیونیست‌ها هستند، تلفیق شود و به نمایش درآید.
دکتر محمدحسن قدیری ابیانه در گفت‌وگو با کیهان گفت: عکس‌ها و فیلم‌های کوتاه درباره جنایت‌های رخ داده در غزه، باید در دسترس صدها میلیون مخاطب در سراسر دنیا قرار گیرد.
قدیری ابیانه همچنین تاکید کرد: اهالی سینمای ایران باید فیلم‌ها و تصاویر جنایت‌های صهیونیستی را برای همکاران خود در سراسر جهان ارسال کنند.
۰ نظر ۳۰ تیر ۹۳ ، ۰۴:۴۶