پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

آخرین مطالب

۸۲ مطلب در فروردين ۱۳۹۴ ثبت شده است

آل‌سعود درحال‌زیارت‌ قبرشیطان‌بزرگپایگاه خبری تحلیلی هم اندیشی: المنار گزارش داد: خاندان پادشاهی آل سعود در حالی که تاج گل به دست دارند، در مقابل قبر جرج واشنگتن نخستین رئیس جمهور آمریکا با حالت تضرع و خشوع حاضر شده اند.

سندی که در این خبر منتشر شده نشان می دهد خاندان سعود به قبر کفار اهمیت بیشتری قائل هستند. آنان حاضر هستند قبور ائمه و اهل بیت پیامبر را نابود کنند تا مانع زیارت آنها از سوی مردم شوند.

آنان زیارت قبور را شرک می دانند ولی خود به زیارت قبر کفار می روند. چندی پیش هم که ملک عبدالله بن عبدالعزیز وفات کرده بود، فرزندانش به قبر او سر می زدند و گریه و زاری سر قبر او می کردند.

۱ نظر ۳۱ فروردين ۹۴ ، ۲۱:۴۵

قدیری ابیانه کارشناس عالی امور استراتژیک گفت: غرور احمقانه‌ی تازه به حکومت رسیدگان عربستانی، باعث شد فکر کنند با زور می‌توانند کارها را پیش ببرند.

۲ نظر ۳۱ فروردين ۹۴ ، ۱۶:۳۶
قدیری‌ابیانه در گفت‌وگو با فارس: کارشناس امور سیاسی با بیان اینکه پول‌های پاک را با هدف تبلیغات انتخاباتی کثیف می‌کنند، گفت: علی‌رغم بدهی‌های گسترده دولت و کسری بودجه، پرداخت یارانه به اقشار ثروتمند با هدف بهره‌برداری در انتخابات صورت می‌گیرد.

محمدحسن قدیری ابیانه کارشناس امور سیاسی، در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، با اشاره به ورود پول‌های کثیف به عرصه انتخابات اظهار داشت: متأسفانه علاوه بر پول‌های کثیف، پول‌های نجس هم در انتخابات وارد می‌شود، هیلاری کلینتون وزیر امور خارجه سابق آمریکا در کتاب خاطرات خود گفته که بعد از ماجراهای فتنه سال 88 در ایران که علی‌رغم حمایت همه جانبه آمریکا به شکست انجامید، با صرف میلیون‌ها دلار بیش از 5 هزار ایرانی را آموزش داده‌اند.

وی اضافه کرد: 750 میلیون دلار یکی از ارقام بودجه‌ای است که برای تحت تأثیر قرار دادن افکار عمومی در ایران و چین به تصویب رسیده که سهم ایران در این بودجه به همراه سایر بودجه‌هایی که در آمریکا اختصاص یافته است وارد عرصه انتخابات می‌شوند تا اصولگرایان شکست خورده و اصلاح‌طلبان پیروز شوند و این پول‌ها نجس هستند.

قدیری ابیانه با تأکید بر اینکه از هم اکنون ماشین تبلیغات غرب و این 5 هزار نیرو و سایر نیروها برای تحقیر اصولگرایان و پیروزی فتنه‌گران فعال شده‌اند، افزود:‌ علاوه بر آن پول‌های پاک نیز با هدف تبلیغات انتخاباتی کثیف می‌کنند؛ علی‌رغم بدهی‌های گسترده دولت و کسری بودجه، پرداخت یارانه به اقشار ثروتمند که ظلمی آشکار و خلاف قانون است با هدف بهره‌برداری در انتخابات صورت می‌گیرد.

این کارشناس امور سیاسی بر همین اساس تأکید کرد:‌ تمام نامزدهایی که به خرید رأی می‌پردازند و تمام کسانی که رأی خود را می‌فروشند در حقیقت مصالح کشور را خرید و فروش می‌کنند و به منافع کشور لطمه وارد می‌کنند.

سفیر سابق کشورمان در مکزیک و استرالیا با طرح این موضوع که پول‌های کثیف دیگری هم مانند پول‌های شهرام جزایری که به رخی روزنامه های اصلاح طلب و کروبی پرداخته وجود دارد، تصریح کرد: این پول‌ها نیز برای خرید رأی کسانی است که به عنوان نماینده انتخاب شده‌اند.

وی با توصیه به اینکه باید تمام تلاش را به کار گرفت تا راه ورود این پول‌ها به انتخابات مسدود شود، گفت:‌ نباید اجازه داد که انتخابات ایران و رأی مردم تحت تأثیر این عوامل قرار گیرد.

قدیری ابیانه در عین حال افزود: متأسفانه برخی از فتنه‌گران که خود را اصلاح‌طلب می‌دانند حاضرند در قبال جلب حمایت غرب امتیازاتی به آنها در مذاکرات هسته‌ای بدهند که به زیان ملی است، بنابراین آنها هیأت مذاکره‌کننده ایرانی را تحت فشار قرار می‌دهند تا در قبال خواسته‌های غرب عقب‌نشینی کنند.

سفیر سابق کشورمان در استرالیا و مکزیک با بیان اینکه اعلام جشن پیروزی برای بیانیه‌ای که هنوز به تصویب نرسیده با این هدف بوده است،‌ بیان داشت: بعضی‌ها حتی پیشنهاد می‌دهند اگر قرار است به توافقی برسیم این توافق در زمانی انجام شود که اصلاح‌طلبان بتوانند از آن بهره تبلیغاتی ببرند و برای این کار لازم است عقب‌نشینی‌ها را ناچیز جلوه داده شده و دستاوردها بزرگ جلوه داده شوند.

http://ghadiri.ir/post/4192

۰ نظر ۳۱ فروردين ۹۴ ، ۱۶:۲۷
قدیری ابیانه ذهنیت رابطه با آمریکا و برطرف شدن مشکلات اقتصادی کشور را تصوری اشتباه دانست.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، محمد حسن قدیری ابیانه ظهر امروز در همایش اقتصاد مقاومتی راه حل منطقی که در سالن جلسات مدرسه علمیه معصومیه قم برگزار شد اظهار داشت:
۰ نظر ۳۱ فروردين ۹۴ ، ۱۱:۳۷

قدیری ابیانه کارشناس عالی علوم دفاعی استراتژیک در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت: در جریان دور مذاکراتی که میان وزیر امور خارجه کشورمان و 1+5 صورت گرفت در رسانه‌های آمریکایی خبری منتشر شد مبنی بر آزمایش بمب سنگر شکن تا به ایران بگویند که توان انهدام تاسیسات فردو را دارند هر چند هیچ تصویری از این آزمایش منتشر نشد و تنها به یک خبر اکتفا کردند که نشان می‌دهد که این خبر بلوفی بیش نبوده است.

۰ نظر ۳۱ فروردين ۹۴ ، ۱۱:۲۱
سیاست و عملکرد آمریکا دایناسوری است و همچون دایناسورها نیز منقرض خواهند شد
قدیری ابیانه در مورد پایان سلطه آمریکا بر جهان گفت: امروزه یک موج بیداری در جهان ایجاد شده است و دیگر مردم مایل نیستند زیر سلطه آمریکا به سر ببرند و حکام کاخ سفید نیز به این حقیقت پی برده اند. سیاست و عملکرد آمریکا دایناسوری است و همچون دایناسورها نیز منقرض خواهند شد و سلطه شان را در جهان از دست می دهند.

به گزارش ابصارنیوز دکتر محمدحسن قدیری ابیانه کارشناس عالی امور استراتژیک و سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا، در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا در خصوص تبعیض نژادی در آمریکا و موضوع اعتراضات سیاه پوستان آمریکایی اظهار داشت: سیاهان آمریکا از نسل های بردگانی هستند که با وضعیت بسیار فجیعی به آمریکا منتقل شدند.

۰ نظر ۳۱ فروردين ۹۴ ، ۰۴:۱۸
قدیری ابیانه: رابطه با آمریکا راه‌حل مسائل اقتصادی نیست
 
قدیری ابیانه ذهنیت رابطه با آمریکا و برطرف شدن مشکلات اقتصادی کشور را تصوری اشتباه دانست.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، محمد حسن قدیری ابیانه ظهر امروز در همایش اقتصاد مقاومتی راه حل منطقی که در سالن جلسات مدرسه علمیه معصومیه قم برگزار شد اظهار داشت: یکی از واقعیت‌های کشور ما این است که ما کشوری نفت‌خیز هستیم که در دولت گذشته این درآمد نفتی به اوج خود رسیده بود ولی به دلیل وجود تحریم‌ها ما را با مشکلات زیادی روبرو کرد.
۰ نظر ۳۱ فروردين ۹۴ ، ۰۴:۱۰

قدیری ابیانه: توهم درآمد نجومی از نفت، سبب تنبلی مردم شده است// کل درآمد نفت ایران به ازای هر نفر

صوت سخنرانی

به گزارش خبرنگار انجمن فارغ التحصیلان مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) دکتر محمد حسن قدیری ابیانه در جمع تعدادی از دانش پژوهان و اساتید و کارمندان مؤسسه با اشاره به این موضوع که گفته می شود وظیفه نظام، تأمین نیازهای مردم است، اظهار داشت: چرا دولت در تأمین نیازهای مردم موفق نبوده است؟ مگر نه این است که کشور ما، کشوری نفت خیز و سرشار از منابع گاز، طلا و نظایر آن هست؟ مخصوصا این که دولت درآمد های متعدد دیگری از جمله عوارض و مالیات هم دارد. چگونه است که در کشورهای دیگر مانند امارات، دریافتی مردم زیادتر است و در کشور ما خیر؟

۰ نظر ۳۱ فروردين ۹۴ ، ۰۳:۵۱

//bayanbox.ir/view/5719263669665129169/%D9%87%D8%A7%D8%B4%D9%85%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%A7%DB%8C%D8%A7%D8%AF%D8%AA-%D8%A7%D9%85%D8%A7%D9%85.jpgدر سال‌های 1373 تا 1376 معاون دفتر رئیس جمهور در امور ارتباطات و تبلیغات دولت بودم و در همه برنامه‌ها، سفرها و دیدارها، آیت الله هاشمی رفسنجانی را همراهی می کردم.

در مراسم افتتاح سد 15 خرداد قم مرحوم حاج احمد آقا خمینی فرزند رشید امام خمینی (ره) هم شرکت کردند.

در نوفل لوشاتو در فرانسه حضوری او را دیده بودم.

چند بار هم در جماران به دیدار ایشان رفته بودم.

با دیدن او در مراسم افتتاحیه به وی پیوستم.

دو سه نفری کنار او بودند و او داشت از بیماری خود می گفت.

گفت: حالم مساعد نیست می دانم مشکلی دارم ولی آزمایشات چیزی نشان نداده است.

بحث رفت روی مسائل سیاسی. حاج احمد آقا با اشاره به سیاست ها و عملکرد آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: من تعجب می کنم چرا کسی جلو او نمی ایستد و اعتراض نمی کند و این سیاست ها را متوقف نمی نماید.

معلوم بود که حسابی از عملکرد و سیاست‌های وی ناراضی بود. البته فرصت نشد از او در این رابطه بپرسم.

آخرین باری که او را دیدم روی تخت بیمارستان بود در حالی که دچار مرگ مغزی شده بود ولی قلبش هنوز می‌تپید.

خدا رحمتش کند.

 حاج احمد آقا مکرراً بر حمایت از ولی فقیه و شخص آیت الله خامنه ای تأکید داشت و اطاعت از ایشان را شاخصه پیروی از امام خمینی (ره) عنوان می کرد.

یادم می آید آیت الله هاشمی رفسنحانی در یک مصاحبه تلویزیونی یک بار به دیدارش با امام خمینی (ره) اشاره کرد. امام بر تخت بیمارستان دراز کشیده بودند و دست هاشمی را می گیرند و رها نمی کنند و به او می فرمایند: از آیت الله خامنه ای جدا نشود.

حضرت امام (ره) در چند نوبت قبل از وقاتشان تأکید کرده بودند که آیت الله خامنه ای صلاحیت رهبری را دارند و مجلس خبرگان رهبری هم معظم له را به رهبری انتخاب کردند و چه انتخاب بجایی.

از آنجا که از حضرت امام (ره) در طول بستری در بیمارستان جماران به طور مستمر و 24 ساعته فیلمبرداری می شد، لذا احتمالا این صحنه دیدار آیت الله هاشمی رفسنجانی با حضرت امام (ره) نیز فیلمبرداری شده است و در آرشیو موسسه نشر آثار امام (ره) وجود دارد.

 توضیح عکس: عکس قدیری ابیانه با مرحوم حاج احمد خمینی و حضرت امام (ره) در نوفل لوشاتو

۵ نظر ۳۰ فروردين ۹۴ ، ۱۰:۴۰