پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

آخرین مطالب

۷۵ مطلب در مهر ۱۳۹۴ ثبت شده است

گروهکی موسوم به "سازمان مخفی جوانان مسلح چریکهای فدایی" که قبلا دکتر قدیری ابیانه را به ترور تهدید کرده بود، مجددا تهدید خود را تکرار کرده است و اعلام داشته است که در برنامه حضور وی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات (تپه های پونک) به مناسبت 16 آذرماه روز دانشجو و سخنرانی در مورد شهید مهدی ادواردو آنیلی، هسته های چریکی خود را به جلسه سخنرانی برای گوشمالی اعزام خواهد کرد.

۰ نظر ۳۰ مهر ۹۴ ، ۱۰:۵۳

این مصاحبه در تاریخ یکشنبه بیست و دوم آبان ۱۳۹۰ در وبلاگ قدیمی بنده درج شده بود.

1ـ کجا هستید و به چه مشغولید؟ چکار می‌کنید؟

به نام خدا

مدتی است که از ماموریتم به عنوان سفیر جمهوری اسلامی ایران در مکزیک، گوآتمالا و بلیز به پایان رسیده است و به کشورم بازگشته‌ام.

 2ـ چگونه چطور با ادواردو آشنا شدید ؟ می‌توانید در این مورد شناخت خودتان را شرح دهید.

 من در آپریل سال 1980  با او آشنا شدم و نحوه آشنایی هم اینگونه بود که او یک روز یکشنبه به دیدار من در اقامگاهم در رم آمد.

به نام خداوند قوی تر از ناوهای آمریکا ماجرا از این قرار بود که یکشنبه هفته قبل مناظره تلویزیونی اینجانب با نمایندگانی از آمریکا و عراق را در شبکه 2 تلویزیون داشتم که او آن را مشاهده کرده بود.

در این مناظره من مصاحبه خود را اینگونه آغاز کردم "به ‌نام خداوند بخشنده و مهربان و بنام خداوند قوی تر از ناوهای آمریکا."

ادواردو یکشبه  هفته بعد به منزل من (رزیدانتس سفارت) که من در آنجا زندگی می کردم مراجعه کرد و گفته بود که می‌خواهد با قدیری صحبت کند. او با یک موتورسیکلت مستهلک آمده بود و خود را به دربان معرفی نکرده بود.

۰ نظر ۳۰ مهر ۹۴ ، ۰۹:۵۶

اعتدال محمدحسن قدیری ابیانه در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی ایرنا با اشاره به اینکه وابستگی ذهنی مردم به نفت، کشور را در وضعیت اقتصاد استراحتی گرفتار می کند، افزود: گاهی مردم درآمدهای نفتی را خیلی بیشتر از میزان واقعی آن تصور کرده و توقع دارند بیشتر از این ثروت ملی برخوردار شوند که هرچه به مناطق نفتی نزدیکتر می شویم، این تصورات نیز پررنگ تر می شود.

وی اظهار داشت: این وابستگی سبب می شود که با کاهش درآمد، آسیب ببینیم و دولت در تامین مصارف خودش معطل بماند ضمن آنکه این وابستگی دشمن را ترغیب به تحریم های مالی می کند چرا که احساس می کند این وابستگی می تواند به اقتصاد کشور ضربه وارد کند.

۰ نظر ۳۰ مهر ۹۴ ، ۰۱:۵۲

[آقای محمدحسن قدیری ابیانه]، سفیر جدیدمان در استرالیا، براى خداحافظى و مشورت آمد. از فعال بودن بهایىها در استرالیا گفت و زمینههاى همکارى را توضیح داد. دربارة مهدى توصیه هایى نمودم.

۰ نظر ۳۰ مهر ۹۴ ، ۰۱:۴۵

برای مشاهده فیلم مناظره  اینجا را کلیک کنید

متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد.
توصیه ما به شما استفاده از مروگرهای رایج و بروزرسانی آن به آخرین نسخه می باشد
با این حال ممکن است مرورگرتان توسط پلاگین خود قابلیت پخش این فایل را برای تان فراهم آورد.


دریافت
مدت زمان: 2 ساعت 32 دقیقه 19 ثانیه

۰ نظر ۲۹ مهر ۹۴ ، ۱۵:۵۷

برسی شرایط اقتصادی کشور در زمان اجرای برجام در گفتگوی قدس انلاین با دکتر قدیری ابیانه

قدس آنلاین-ساحل عباسی: غرب ادعا می کند که تحریم ها ایران را پای میز مذاکره با غرب کشاند در حالی که به اذعان بسیاری از کارشناسان آمریکا و غرب بیش از ایران به نشستن پای میز مذاکره با ایران نیازمند بوده است .

به گزارش قدس آنلاین ، با اجرایی شدن برجام برخی منتظر افزایش روابط با آمریکا هستند در حالی که ورود آمریکا به فرموده مقام معظم رهبری یعنی نفوذ در فرهنگ ، اقتصاد و سیاست ایران .

قدس آنلاین در گفتگو با دکتر محمد حسن قدیری ابیانه به بررسی رفتارهای لازم مردم و مسئولان در دوران پس از برجام پرداخته است.

-به نظر شما مهمترین دلیل مشکلات اقتصادی ایران در تحریم ها است یا در سوء مدیریت؟

۰ نظر ۲۹ مهر ۹۴ ، ۱۵:۰۵

- لنجان:  ساعت 9 سخنرانی در دانشگاه پیام نور

- زرین شهر ساعت 14 در سطح شهر جهت بسیجیان نخبه

۰ نظر ۲۸ مهر ۹۴ ، ۰۱:۰۷

تهران- ایرنا- مناظره عملکرد داخلی دولت یازدهم با حضور الیاس حضرتی مدیر مسئول روزنامه اعتماد و محمد حسن قدیری ابیانه از فعالان و استراتژیست های اصولگرا در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد.

۰ نظر ۲۸ مهر ۹۴ ، ۰۰:۲۳

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، عصر دیروز مناظره‌ای با نام واکاوی سیاست داخلی دولت تدبیر و امید با حضور محمد حسن قدیری ابیانیه سفیر سابق ایران در استرالیا و الیاس حضرتی مدیر مسئول روزنامه اعتماد در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد که با حاشیه هایی همراه بود.

۰ نظر ۲۷ مهر ۹۴ ، ۱۴:۴۹