پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

آخرین مطالب

۸۴ مطلب در آبان ۱۳۹۴ ثبت شده است

قدیری ابیانه در رابطه با انتخاب عربستان به عنوان رئیس شورای حقوق بشر مطرح کرد؛

کارشناس عالی امور استراتژیک گفت: صدور قطعنامه های پی در پی علیه ایران و دریافت رشوه یک میلیون دلاری توسط احمد شهید گزارش گر ویژه سازمان ملل و انتخاب عربستان به عنوان رئیس شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد یک رسوایی بزرگ است .

به گزارش “مینو جهان” محمدحسن قدیری ابیانه کارشناس عالی امور استراتژیک در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی “آرمان کرمان” در خصوص جدیدترین ادعای عربستان مبنی بر نقض حقوق بشر توسط ایران در سوریه گفت: انتخاب عربستان به عنوان رئیس شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد از مضحک ترین کارهایی بود که می شد در سازمان ملل انجام داد.

انتخاب عربستان به عنوان رئیس شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد از مضحک ترین انتصابات است

این کارشناس استراتژیک اصولگرا تصریح کرد: عربستان در حالی به این سمت منصوب شده است که در حال ارتکاب جنایات جنگی و ضد بشری در یمن بوده و همچنین با مداخله در بحرین به سرکوب مردم آنجا پرداخته است.
وی با بیان اینکه حادثه منا و نقض حقوق بشر عربستان را هنوز هیچ کس فراموش نکرده است ، افزود: عربستان کشوری است که از تروریستها و جنایات آنها همچنین سربریدن ها حمایت کرده و روی جنایت کاران تاریخ را به نسبت اعمال خود سفید نموده است.

۰ نظر ۳۰ آبان ۹۴ ، ۱۶:۱۶

کارشناس مسائل راهبردی با اشاره به پشتیبانی فرانسه و غرب از گروه تروریستی داعش برای بدنام کردن جهان اسلام گفت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند امروز غرب خودش گرفتار داعشی شده که به دست خودش پرورش یافته است.

«محمدحسن قدیری‌‌‌ابیانه» کارشناس مسائل راهبردی، در گفت‌گو با خبرنگار سیاسی باشگاه خبری توانا خبرگزاری فارس، درخصوص اهداف و علل حملات تروریستی اخیر «پاریس» با اشاره به اشتباهات سران غربی در پشتیبانی از داعش گفت: «آنها فکر می‌کردند می‌توانند عده‌ای جنایتکار را تربیت کنند و در راستای اهداف خود، از آنان بهره بگیرند اما همانطور که پیامبر فرموده‌اند، کسی که شمشیر ظالمی را تیز کند خودش گرفتار آن خواهد شد. مقام معظم رهبری نیز دراین خصوص به آنان هشدار داده بودند: کاری که شما انجام می‌دهید بعدا خودتان را گرفتار خواهد کرد و سپس با هزینه زیاد تلاش می‌کنید آنان را نابود کنید.»

۰ نظر ۳۰ آبان ۹۴ ، ۱۶:۱۵

نشریه اقتصاد مقاومتی منتشر شد

نشریه اقتصاد مقاومتی (ویژه مربیان صالحین) با هدف ارتقای بینش و بصیرت مخاطبین خویش و همچنین ارائه راهکار و دادن نقشه عملیات درحوزه اقتصاد مقاومتی به ایشان در مرکز مطالعات راهبردی تربیت اسلامی تهیه و در سطح کشور منتشر شد.

۰ نظر ۳۰ آبان ۹۴ ، ۱۵:۱۶

سخنرانی سفیر سابق ایران در استرالیا با موضوع نفوذ سیاسی فرهنگی

۱۶ آبان ۱۳۹۴

مراسم سخنرانی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه در سالن شهید چمران دانشگاه یاسوج با موضوع نفوذ سیاسی فرهنگی برگزار شد.

در این برنامه که از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۴ عصر امروز (۱۶ آبان ) در سالن شهید چمران دانشگاه یاسوج برگزار شد.

2

۰ نظر ۲۸ آبان ۹۴ ، ۱۳:۰۸

وقتی جوانان بیکارند و شاغلین کار نمی کنند!وکیل ملت: سرانه پایین کار مفید در ایران یک از آفت های برخی دستگاه ها و ارگان های اداری محسوب می شود که باعث هدر رفت هزینه های بسیاری در بروکراسی اداری ایران می شود.

محمد حسن قدیری ابیانه،سفیر پیشین ایران در مکزیک و استرالیا و نویسنده کتاب کلیدهای پیشرفت در خصوص سرانه پایین کار مفید در ایران می گوید:متوسط کار روزانه در ایران 22 دقیقه و کره جنوبی 9 ساعت است و به واقع یکسال کارکرد هر فرد در کره جنوبی به اندازه 26 سال کارِ فرد مشابه در ایران است.

آمار فوق برای کشوری که در اندیشه خارج شدن از رکود اقتصادی است نگران کننده به نظر می رسد.

۱ نظر ۲۸ آبان ۹۴ ، ۱۲:۲۵

2 آذر کاشان: احتمالا مناظره در دانشگاه دولتی کاشان

3 آذر ماه سه شنبه قم: حوزه علمیه مجتمع آیت الله صدوقی فاز 4 در مورد انتخاب نامزد اصلح در انتخابات ساعت 12

15 آذر احتمالا دانشگاه شریف: مناظره با آقای صادق خرازی

16 آذر تهران:

- ساعت 11 دانشگاه امام صادق (ع) دخترانه 

-  ساعت 13 دانشگاه علوم بهزیستی مناظره با آقای قنبری با موضوع رابطه با آمریکا

16 اذر قم: دانشگاه علوم پزشکی بعد از نماز مغرب و عشا

۰ نظر ۲۸ آبان ۹۴ ، ۱۲:۰۱

سخنرانی قدیدی ابیانه امشب پنجشنبه 28 آبان بعد از مانور بسیج در همایش سیاسی الی بیت المقدس بسیج استان تهران در جواد آباد ورامین بعد از نماز مغرب وعشاء باموضوع نفوذ

۰ نظر ۲۸ آبان ۹۴ ، ۱۱:۴۹

رویداد‌های اخیر کشور فرانسه و اقدامات و اظهارنظرهای مقامات کشورهای غربی با محوریت «11 سپتامبر پاریس»، ما را بر آن داشت تا در این خصوص با دکتر قدیری‌ابیانه، کارشناس عالی امور استراتژیک، سفیر اسبق ایران در مکزیک و استرالیا و همچنین رایزن مطبوعاتی سابق ایران در استرالیا به گفت‌وگو بپردازیم.

حزب‌الله سایبر – سرویس سیاسی: حملات داعش به فرانسه که در روزهای اخیر اتفاق افتاده و غربی‌ها هم تبلیغات و مانور گسترده‌ای برای مظلوم‌نمایی پیرامون آن داشته‌اند را به چه منظور و با چه هدفی ارزیابی می‌کنید؟

۰ نظر ۲۸ آبان ۹۴ ، ۰۲:۴۸

وجود دشمنان و اهداف مشترک میان گروه‌های تکفیری و رژیم صهیونیستی آنان را تحت اتحادی نانوشته در جبهه‌ای واحد قرار داده است و انتظار درگیری میان این دو، امری محال است.

 به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری فارس روزنامه «حمایت» در یادداشتی از «محمدحسن قدیری ابیانه» نوشت:

۱ نظر ۲۸ آبان ۹۴ ، ۰۲:۲۴