پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

شنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۴، ۰۴:۱۵ ب.ظ

۰

کارشناس مسائل راهبردی با اشاره به پشتیبانی فرانسه و غرب از گروه تروریستی داعش برای بدنام کردن جهان اسلام گفت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند امروز غرب خودش گرفتار داعشی شده که به دست خودش پرورش یافته است.

«محمدحسن قدیری‌‌‌ابیانه» کارشناس مسائل راهبردی، در گفت‌گو با خبرنگار سیاسی باشگاه خبری توانا خبرگزاری فارس، درخصوص اهداف و علل حملات تروریستی اخیر «پاریس» با اشاره به اشتباهات سران غربی در پشتیبانی از داعش گفت: «آنها فکر می‌کردند می‌توانند عده‌ای جنایتکار را تربیت کنند و در راستای اهداف خود، از آنان بهره بگیرند اما همانطور که پیامبر فرموده‌اند، کسی که شمشیر ظالمی را تیز کند خودش گرفتار آن خواهد شد. مقام معظم رهبری نیز دراین خصوص به آنان هشدار داده بودند: کاری که شما انجام می‌دهید بعدا خودتان را گرفتار خواهد کرد و سپس با هزینه زیاد تلاش می‌کنید آنان را نابود کنید.»

سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا با تأکید بر اینکه استفاده از گروه‌های تروریستی برای سران غربی سودی نخواهد داشت بیان کرد: «بیداری اسلامی محقق شده و روبه رشد است، رژیم صهیونیستی هم مراحل اضمحلال خود را طی می‌کند و دیر یا زود نابود خواهد شد.»

قدیری‌ابیانه هدف اصلی دشمنان از حمله به سوریه را رسیدن به ایران دانست و خاطرنشان کرد: «اگر خاکریز سوریه توسط دشمن فتح شود، دشمن به مرزهایمان نزدیک خواهد شد. بنابراین ما باید کمک‌هایمان را ادامه دهیم و درمقابله با جبهه باطل بایستیم. بدانیم که برطبق وعده الهی جبهه حق پیروز خواهد شد.»

وی افزود: «آمریکایی‌ها، فرانسوی‌ها و اسرائیلی‌ها همه در حقیقت خواستار سقوط «بشار اسد» هستند، چراکه وی در جبهه مقاومت قرار دارد. اگرچه فرانسه در این ائتلاف مشارکت داشته است، اما اسرائیل مایل بود فرانسه جدی‌تر وارد این عرصه شود. اکنون ما شاهدیم با اتفاقات اخیر، فرانسه مواضع داعش را بمباران می‌کند و ناو هواپیمابر خود را به مرزهای سوریه نزدیک کرده است.»

این کارشناس مسائل راهبردی با تأکید بر هدف مشترک گروه‌های تروریستی و سران غربی مبنی بر دشمنی با دولت سوریه گفت: «باوجود این هدف مشترک، نمی‌توان گفت فرانسه این اقدامات را صرفا علیه داعش انجام می‌دهد. بنابراین دولت سوریه و همپیمانانش برای خنثی‌سازی هر توطئه‌ای، باید کاملا هوشیار باشند.»

وی با تأکید بر بهره­برداری رسانه­های رژیم اشغالگر قدس از این واقعه خاطرنشان کرد: «رسانه‌های صهیونیستی از این فاجعه درجهت اسلام‌هراسی و ضربه زدن به مسلمانان استفاده می‌کنند و ما درآینده شاهد افزایش فشار بر مسلمانان خواهیم بود. بنابراین باید همه مسلمانان جهان از گروه‌های اقلیت مسلمان درغرب حمایت کنند.»

سفیر سابق ایران در استرالیا همچنین به تبعیض رفتاری سران غربی در مقابله با تروریسم اشاره داشت و خاطرنشان کرد: «پس از حمله داعش به پاریس، داعش به عنوان تروریست بد و بقیه تروریست‌ها به عنوان تروریست خوب معرفی شدند. بنابر این نگرش، تروریست‌هایی که سر مسلمانان را می‌بُرند و اقداماتی علیه دولت و ملت شیعه انجام می‌دهند، تروریست خوب‌اند.»

وی عقاید گروه تروریستی داعش را فاسد خواند و گفت: «نمی‌توانیم بگوییم عوامل انتحاری مزدور هستند چون کسی حاضر نخواهد بود درمقابل از دست دادن جانش پولی دریافت کند. تروریست‌ها به مسائلی اعتقاد دارند و به خاطرش مبارزه می‌کنند، هرچند که عقایدشان فاسد است.»

قدیری‌ابیانه در پاسخ به سؤالی درباره آگاهی قبلی صهیونیستها از این فاجعه نیز بیان کرد: «این اتفاق در 11 سپتامبر هم رخ داد. یهودیان از قبل آگاهی داشتند، کارمندان یهودی در زمان حمله تروریستی در برج‌های دوقلو حضور نداشتند. حتی فیلمبرداران اسرائیلی نیز قبل از حادثه درحال فیلم‌برداری از برج‌های دوقلو بودند.»

وی تأکید کرد: «اظهارنظرات مقامات رژیم صهیونیستی نشان‌دهنده این است که اسرائیل جز اهداف داعش نیست؛ چراکه توسط خود رژیم صهیونیستی تشکیل شده است.»

این کارشناس مسائل راهبردی با اشاره به افشاگری‌های اسنودن درباره ماهیت اسرائیلی «البغدادی» رهبر داعش نیز گفت: «البغدادی حتی یکسال دوره خطابه در سرزمین‌های اشغالی گذرانده بود. اخیرا نیز مشخص شده است فرماندهان داعشی که در حمله آمریکا در عراق کشته شدند، درجلسه‌ای به جهت خلع و حذف البغدادی دور هم جمع شده بودند.»

وی این حمله آمریکا در عراق را نشان‌دهنده دو مطلب مهم دانست و افزود: «اول اینکه البغدادی عامل صهیونیسم و آمریکاست و همچنین نشانگر اختلافات درونی داعش است. شاید همین اختلافات باعث شده‌ است که یک گروه از داعش به فرانسه حمله کنند. یعنی فرماندهان داعش از کنترل البغدادی و سازمان‌ سیا خارج شده‌اند.»

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13940827000820

۹۴/۰۸/۳۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">