پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

شنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۴، ۰۴:۱۶ ب.ظ

۰

قدیری ابیانه در رابطه با انتخاب عربستان به عنوان رئیس شورای حقوق بشر مطرح کرد؛

کارشناس عالی امور استراتژیک گفت: صدور قطعنامه های پی در پی علیه ایران و دریافت رشوه یک میلیون دلاری توسط احمد شهید گزارش گر ویژه سازمان ملل و انتخاب عربستان به عنوان رئیس شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد یک رسوایی بزرگ است .

به گزارش “مینو جهان” محمدحسن قدیری ابیانه کارشناس عالی امور استراتژیک در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی “آرمان کرمان” در خصوص جدیدترین ادعای عربستان مبنی بر نقض حقوق بشر توسط ایران در سوریه گفت: انتخاب عربستان به عنوان رئیس شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد از مضحک ترین کارهایی بود که می شد در سازمان ملل انجام داد.

انتخاب عربستان به عنوان رئیس شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد از مضحک ترین انتصابات است

این کارشناس استراتژیک اصولگرا تصریح کرد: عربستان در حالی به این سمت منصوب شده است که در حال ارتکاب جنایات جنگی و ضد بشری در یمن بوده و همچنین با مداخله در بحرین به سرکوب مردم آنجا پرداخته است.
وی با بیان اینکه حادثه منا و نقض حقوق بشر عربستان را هنوز هیچ کس فراموش نکرده است ، افزود: عربستان کشوری است که از تروریستها و جنایات آنها همچنین سربریدن ها حمایت کرده و روی جنایت کاران تاریخ را به نسبت اعمال خود سفید نموده است.

احمد شهید ،گزارشگر ویژه سازمان ملل متحدمزدور عربستان است و متعهد شده علیه ایران گزارشات غیر واقعی و تندی صادر کند

قدیری ابیانه ابراز کرد: براساس اسنادی که در ویکی لیس از وزارت خارجه عربستان منتشر شده است ، احمد شهید ،گزارشگر ویژه سازمان ملل متحد که طبق گزارشات مورد استناد قرار گرفته مزدوری بیش نیست،و عربستان به این شخص یک میلیون دلار پرداخت کرده است تا گزارشات غیرواقعی ارائه دهد و او نیز متعهد شده علیه ایران گزارشات تندی صادر کند.

این کارشناس عالی امور استراتژیک ادامه داد: لذا ریاست شورای حقوق بشر بر عهده یک رشوه دهنده و مبنای صدور حکم براساس گزارشات یک رشوه گیرنده بوده است.

وی عنوان کرد: البته رای شورای حقوق بشر در مسائل همواره تحت تاثیر شرایط سیاسی بوده و دولتها نه براساس واقعیات بلکه بر اساس اهداف سیاسی سخت گیری می کردند لذا کشورهای ناقض حقوق بشر مثل عربستان همواره در امان بوده و کشورهای مستقلی مثل ایران همواره مورد اعتراض و محکومیت شورای حقوق بشر قرار گرفته است.

قدیری ابیانه بیان کرد: بررسی کمیسیون حقوق بشر نشان می دهد که ایران در زمان شاه با آن همه جنایت، شکنجه ، دیکتاتوری و محدودیتهای آزادی هیچ گاه در مجامع سازمان ملل محکوم نشده اما درست پس از پیروزی انقلاب اسلامی این محکومیت ها آغاز گردیده است.

این کارشناس عالی امور استراتژیک افزود: علاوه بر اهداف سیاسی بر محکومیت ایران تفاوتهایی نیز از دیدگاه اسلام نسبت به دیدگاه های غربی وجود دارد از نظر آنان کشتار مردم یمن قابل تامل است اما اعدام قاچاقچیان مواد مخدر توسط ایران تحمل ناپذیر.

هم چنین از نظر آنان بمباران مراسم عروسی در افغانستان، پاکستان ،عراق و سوریه توسط هواپیماهای آمریکایی یا تروریستها قابل اغماض است اما مجاز نبود ازدواج رسمی مردان با یکدیگر خلاف حقوق بشر است از نظر سعودی ها بریدن سر مسلمانان توسط تروریستهای ایجاد شده توسط آمریکا، اسرائیل و انگلیس قابل چشم پوشی است اما تراشیدن موی سر زندانیان در ایران قابل تامل نیست .

وی خاطر نشان کرد: صدور قطعنامه های پی در پی علیه ایران و دریافت رشوه یک میلیون دلاری توسط احمد شهید گزارش گر ویژه سازمان ملل و انتخاب عربستان به عنوان رئیس شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد یک رسوایی بزرگ است .

http://www.minoojahan.ir/%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D8%B3%D8%AA-%D8%B4%D9%88%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%AD%D9%82%D9%88%D9%82-%D8%A8%D8%B4%D8%B1-%D8%A8%D8%B1-%D8%B9%D9%87%D8%AF%D9%87-%DB%8C%DA%A9-%D8%B1%D8%B4%D9%88%D9%87-%D8%AF%D9%87%D9%86/

۹۴/۰۸/۳۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">