پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

يكشنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۵، ۰۸:۰۲ ق.ظ

۰

انتخاب ترامپ ماهیت اسرائیل و آل سعود در خصوص برجام را برملا کرد/سگ زرد برادر شغال است/چه ترامپ و چه کلینتون در دشمنی با ایران همسو هستند
کارشناس عالی مسائل استراتژیک گفت: اظهارات امروز نتانیاهو و سعودی ها نشان داد که با برجام موافق بودند ولی نقش مخالف را بازی می کردند و به استناد مخالفت های آن ها روزنامه های دست چپی ایران، اصولگرایان را به هم سویی با نتانیاهو و آل سعود متهم می کردند ولی امروز معلوم شد که قضیه بر عکس است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد حسن قدیری ابیانه در گفت و گو با  " بوتیا نیوز" در رابطه با آَشوب های پسا انتخاباتی در آمریکا و خوشحالی و ناراحتی عده ای در ایران از روی کارآمدن ترامپ گفت: ما از اینکه در انتخابات، ماهیت آمریکا و همدستان آن ها افشاگری شد خوشحالیم.

انتخاب ترامپ ماهیت اسرائیل و آل سعود در خصوص برجام را برملا کرد

کارشناس عالی امور استراتژیک افزود: بعد از انتخابات، نتانیاهو و سعودی ها از ترامپ خواستند که برجام را لغو نکند و این در حالی است که این ها در طول مذاکرات و بعد از آن همیشه ابراز ناراحتی می کردند و اظهارات امروز آن ها نشان داد که فیلم بازی می کردند.

قدیری ابیانه تصریح کرد: اظهارات امروز نتانیاهو و سعودی ها نشان داد که با برجام موافق بودند ولی نقش مخالف را بازی می کردند و به استناد مخالفت های آن ها روزنامه های دست چپی ایران، اصولگرایان را به هم سویی به نتانیاهو و آل سعود متهم می کردند ولی امروز معلوم شد که قضیه بر عکس است.

ترامپ و کلینتون در این انتخابات آمریکا را به لجن کشاندند

وی در ادامه عنوان کرد:  معمولا نامزدهای انتخابات در آمریکا در مناظره های خود همدیگر را به لجن می کشانند اما کلینتون و ترامپ نه تنها  یکدیگر را بلکه آمریکا را به لجن کشیدند و این مسئله نشان داد که چه قدر در آنجا، بی عدالتی، فقر، ظلم و فساد حتی در انتخابات وجود دارد.

کارشناس مسائل سیاسی خاطر نشان کرد: این بی عدالتی و فساد را می توان هم در انتخاب کلینتون به عنوان نامزد حزب دموکرات به جای سندرز که با اعمال نفوذ درون این حزب به هدف خود رسیدند مشاهده کرد و هم در میلیون ها رایی که به نام مردگان در صندوق های رای آمریکا ریخته می شود.

قدیری ابیانه بیان کرد: در انتخابات اخیر آمریکا  با اینکه کلینتون رای بیشتری آورد ولی در کالج الکترال ترامپ پیروز شد چرا که تعداد رای کالج الکترال بیشتر بوده و  میلیون ها نفر که در هر دو ایالت رای دادند و این نشان دهنده این است که در آمریکا؛ هر آمریکایی یک رای ندارد.

آشوب های امروز خیابان های آمریکا به دنبال تغییر ساختار نظام آمریکاست

وی با اشاره به آشوب های خیابانی بعد از انتخابات در آمریکا، اظهار کرد: آشوب های امروز خیابان های آمریکا موجی است که می خواهد سیستم انتخاباتی آمریکا را عوض کند و نظام انتخاباتی بر اساس هر آمریکایی یک رای تصویب شود.

کارشناس عالی امور استراتژیک افزود: علاوه بر آن ما در این آشوب ها شاهد تجزیه طلبی های هم هستیم که به عنوان مثال در کالیفرنیا عده ای خواستار تجزیه از آمریکا هستند و این بحث هایی است که در گذشته مطرح نمی شد.

قدیری ابیانه به صحبت های اخیر کری درمورد حقوق بشر اشاره کرد و گفت: کری اخیرا مطرح کرده است که من وقتی می خواهم از حقوق بشر و دموکراتی در کشورهای دیگر صحبت کنم بعد از این انتخابات خجالت می کشم.

وی تاکید کرد: اما سگ زرد برادر شغال است و چه کلینتون، ترامپ و چه اوباما همه در دشمنی با ایران هم سو و هم نظر هستند و این مسئله  احزاب منتهی نمی شود.

آمریکای بدون نقض حقوق بشر، یک کشور تجزیه شده و فقیر است

این کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: آمریکا منافع نامشروعی را در مناطق مختلف جهان از جمله ایران برای خودشان تعریف کردند که با منافع مشروع و حیاتی کشور ما در تضاد است لذا اگر آمریکا بخواهد حقوق ما و سایر ملت ها را به رسمیت بشناسد آمریکا دیگر آمریکا نخواهد بود.

قدیری ابیانه آمریکای بدون دشمنی را یک کشور تجزیه شده خواند و عنوان کرد: آمریکا اگر بخواهد به حقوق کشورهای دیگر احترام بگذارد و دست از غارت اموال آن ها بردارد در داخل دچار مشکل و به یک کشور تجزیه شده و فقیر تبدیل خواهد شد چرا که  رفاه امروز مردم آمریکا ناشی از غارت اموال مسلمین است.

جمهوری خواه یا دموکرات؛ هر دو دشمن ایران هستند

 

وی با بیان اینکه دموکرات یا جهوری خواه برای ایران فرقی نمی کند، اظهار کرد: برخی از احزاب آمریکا معتقدند که باید در مقابل ایران از راه نظامی وارد شد و برای این کار باید به نیروهای نظامی خود دستور بدهند که به ایران حمله کنند و آن وقت نظامی ها به آن ها خواهند گفت که آمریکا قدرت چنین کاری را ندارد و این جنگ شکست خواهد خورد.

کارشناس عالی مسائل استراتژیک ادامه داد: آن هایی هم که راه حل های دیگر مثل مبارزه نرم با ایران، تحریم اقتصادی، ایجاد فتنه و نفوذ مثل فتنه 88 را در برنامه دارند نیز می دانند که از نظر نظامی نمی توانند کاری کنند لذا سعی می کنند با دیگر اقدامات ایران را زا پای در آورند.

قدیری ابیانه تشریح کرد: برای ایران چه دموکرات و چه جمهوری خواه فرقی نمی کند چرا که هر دوی آن ها  هر آنچه که از دست شان برآمده علیه جمهوری اسلامی انجام دادند و اگر در برخی زمینه ها کاری نکردند به این دلیل بوده که کاری از دست شان بر نمی آمده تا بر علیه ایران انجام دهند وگرنه دشمنی آمریکایی ها با ایران را  هم در دوران کارتر، ریگان، بوش، اوباما دیدیم.

آمریکایی ها جرات تعرض به ایران را ندارند

وی عنوان کرد: ایران همیشه توسط رهنمودهای قرآن خود را آماده کرده است که اگر حماقتی از آن ها سر زد آنچنان آن ها را سر جای خود بنشاند که دیگر پشیمانی هم برای آن ها سودی نداشته باشد.

این کارشناس مسائل سیاسی رجز خوانی های آمریکا علیه ایران را بیهوده دانست و بیان کرد: آمریکایی ها در عراق و افغانستان در گل ماندند و جرات نمی کنند به ایران تعرض کنند لذا شعارهایی می دهند و خصومت می ورزند.

قدیری ابیانه در پایان خاطر نشان کرد:  ایران در تمام این سال ها در اوج این خصومت ها و تحریم ها به پیشرفت های قابل توجهی دست پیدا کرد لذا در ادامه هم در توطئه های خود علیه ایران موفق نخوهند شد.

۹۵/۰۸/۳۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">