پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

شنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۶، ۰۶:۲۲ ب.ظ

۰

۳۰ دی ۹۶: محمد حسن قدیری ابیانه اذعان کرد: بزرگترین نقص نظام اقتصادی کشور عدم بکارگیری صحیح سرمایه های بومی است لذا جذب سرمایه های داخل کشور اولویت و اهمیت دارد.

محمد حسن قدیری ابیانه،کارشناس عالی حوزه ی مدیریت استراتژیک در گفتگو با برنامه ی پرسمان رادیو گفت و گو با موضوع الزامات امنیت اقتصادی در پاسخ به این سؤال که در حوزه ی قوانین کشور تا چه حد زیر ساخت های قانونی در جهت جذب سرمایه گذاری خارجی فراهم آمده است؟ اظهار داشت: نکته ی اساسی و مهم در این رابطه این است که باید تلاش شود سرمایه های خارجی را در مواردی که برای ایران مفید به فایده باشد جذب کنیم.

وی با طرح مثالی افزود: ایجاد فروشگاه زنجیره ای لوازم آرایشی در ایران با آنکه مورد نیاز کشورمان نیست اما جزو@پیشنهادات طرف فرانسوی بوده

سفیر اسبق ایران در مکزیک تصریح کرد: عملیاتی که در ایران بسیار مهم تر از جذب سرمایه های خارجی است بکارگیری و استفاده ی درست و بهینه از سرمایه های بومی خودمان است.

قدیری ابیانه اذعان کرد: متاسفانه هم اکنون در زمینه ی استفاده ی درست از سرمایه های کشور (اعم از سرمایه های مردم و سرمایه های در دست دولت) دچار ضعف اساسی هستیم و بعبارت دیگر نه بودجه ها و ثروت عمومی در جهت درست هزینه می شود و نه ثروت و درآمد موجود در دست مردم به سمت درستی جذب و هدایت شده است.

سفیر اسبق ایران در استرالیا در ادامه خاطر نشان کرد: بخشی از نقص موجود در بکارگیری درست سرمایه های بومی به سیاست های اتّخاذ شده از سوی نظام و دولت و بخش دیگر نیز به اقشار مردم بر می گردد.

قدیری ابیانه در پایان سخنان خود اظهار داشت: مردم باید بدانند در چه زمینه ای نیاز به سرمایه گذاری حیاتی است لذا در این موضوع اولویت با سرمایه های داخلی ایران است.

کارشناس عالی حوزه ی مدیریت استراتژیک بار دیگر با تاکید بر بکارگیری سرمایه های بومی تصریح کرد: ایران کشوری است که با وجود در اختیار داشتن بیشترین تابش های خورشیدی از انرژی خورشیدی هیچ بهره ای نمی برد تنها به این دلیل که هیچ سوختی توان رقابت با نفت سفید لیتری ۱۵۰ تومان( بشکه ای ۶ دلار) را ندارد لذا حرکت به سمت جذب سرمایه های داخل به مثابه ی آهن ربایی به منظور جذب سرمایه های خارجی خواهد بود.

۹۶/۱۰/۳۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">