پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

شنبه, ۲۵ فروردين ۱۳۹۷، ۰۷:۱۵ ب.ظ

۰

قدیری با بیان اینکه هدف نهایی آمریکا، انگلیس و فرانسه از حمله به سوریه، رویارویی با ایران است، گفت: حامیان تروریسم، مدعی حقوق بشر شده‌اند.

محمدحسن قدیری ابیانه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد در خصوص حمله موشکی سحرگاه امروز آمریکا، انگلیس و فرانسه به سوریه گفت: فیلم‌هایی که از حمله شیمیایی سوریه در رسانه‌ها پخش شده، صحنه‌ی آب پاشیدن روی چند نفر است. این نشان می‏‌دهد که حتی حاضر نشدند برای بهانه‌تراشی هزینه زیادی انجام دهند و اصل چنین حمله‌ای زیر سوال است.

وی افزود: اگر حمله شیمیایی هم صورت گرفته باشد توسط تروریست‌ها و به سفارش همین کشورهای غربی انجام شده تا بهانه‌ای برای حمله به این کشور داشته باشند، هرچند که این بهانه از نظر قانونی بهانه‌ی معقولی نیست.

وی ضمن محکوم‌کردن این اقدام توسط این سه کشور تصریح کرد: یک هیأت بین‌المللی برای بررسی این موضوع عازم سوریه شده بود و اگر این هیأت کارش را درست انجام می‌داد نتیجه این می‌‏شد که یا حمله شیمیایی صورت نگرفته یا اینکار می‌تواند کار تروریست‌ها باشد و آن‌وقت بهانه از آمریکایی‌ها و غربی‌ها برای انجام چنین حمله‌ای گرفته می‌‏شد، لذا آنها فرصت را مغتنم شمردند و قبل از آنکه بخواهد نتیجه مشخص شود حمله کردند.

وی ضمن اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه حمله به سوریه یک جنایت است و روسای جمهور آمریکا و فرانسه و نخست‌وزیر انگلیس جنایتکارند، گفت: آن‏ها می‏‌گویند چند نفر براثر حمله شیمیایی سوریه آسیب‌دیده‌اند اما خودشان با بمباران تعداد زیادی از افراد بی‏گناه، زن و کودک را به کشتن می‌دهند.

قدیری ابیانه در ادامه افزود: این کشورها باید مورد محاکمه قرار بگیرند و بابت جنایات‏شان جوابگو باشند. حمله آنها نشان‌دهنده وقاحت و جنایتکاری این کشورها است که خودشان را دلسوز مردم سوریه نشان می‌‏دهند در حالی که از کشتار مردم یمن و سوریه توسط تروریست‌ها همواره نهایت حمایت را داشته‌‌اند.

وی با بیان اینکه غربی‌ها آخرین تیر خود را در مقابله با ملت سوریه شلیک‌کردند و شکست قطعی در انتظارشان خواهد بود، تشریح کرد: این حملات نمی‌تواند منافعی برای آمریکا به دنبال داشته باشد و در نهایت شکست‌های پی‌درپی غربی‌ها و تروریست‌های تحت امر آن‌ها تا پیروزی نهایی در سوریه ادامه پیدا خواهد کرد.

قدیری ادامه داد: این حمله هم نمی‌تواند موجب سرنگونی حکومت بشار اسد شود و در نهایت شکست بزرگ و نهایی برای غربی‌ها و پیروزی بزرگ و نهایی برای سوریه در راه است. شکست غرب و پیروزی‌های مدافعان حرم، دولت، ارتش و مردم سوریه بدون این حملات بزرگ بود، اما پس از این حملات این پیروزی‌ها ارزش بیشتری دارد و خواهد داشت.

وی هدف نهایی غربی‌ها را رویاروی با ایران دانست و گفت: غربی‌ها برای سوریه نقشه‌های زیادی کشیده بودند، آنها قصدشان تجزیه سوریه و حاکمیت صهیونیست‌ها براین کشور و محاصره حزب‌الله و ایجاد امنیت برای رژیم صهیونیستی به عنوان مقدمه لازم برای رویارویی با ایران بود. درحقیقت هدف غائی غربی‌ها رویارویی با ایران بوده اما هم از ایران و قدرت آن و هم از حزب‌الله که به قول اوباما توان از بین بردن رژیم صهیونیستی را دارد، می‏‌ترسند.

قدیری ابیانه گفت: جالب است کسانی دم از حقوق بشر می‏‌زنند و به این بهانه سوریه را مورد فشار قرار می‌‏دهند که برخی از آنها مثل عربستان، امارات و اردن کوچکترین بویی از دموکراسی، آزادی و حقوق بشر درونشان وجود ندارد و کشورهایی مثل امریکا، انگستان و فرانسه که جنایت‌کارترین سابقه را در تاریخ کشورها دارند و خودشان ناقض اصلی حقوق بشر هستند، پرمدعا‌ترین کشورها در دفاع حقوق بشر هستند.

وی با بیان اینکه رسانه‌های تحت کنترل این سه کشور تلاش می‌کنند حقایق را وارونه نشان دهند، گفت: افکار عمومی جهان اگر در جریان واقعیت قرار بگیرند حتما این حمله جنایتکارانه را محکوم می‌کنند.

سفیر اسبق ایران در مکزیک و استرالیا گفت: کشورهایی مثل ایتالیا و آلمان که در حمله مشارکت نکردند کاری هم علیه امریکا، انگلیس و فرانسه نخواهند کرد، ضمن اینکه با دولت بشار اسد هم موافق نیستند. اما نیروی‌های مقاومت معتقدند بعد از این حمله قوی‌تر هم خواهند شد چرا که مشاهده کردند حتی این حملات نتوانسته و نمی‌تواند ملت سوریه را از پا درآورد. تروریست‌ها ممکن است مدتی روحیه بگیرند اما با این وجود با شکست‌های بیشتری مواجه خواهند شد. سوریه، عراق و لبنان از وجود تروریست‌ها پاک خواهد شد و مواضع این ملت‌ها در برابر کشورهای غربی قاطعانه‌تر خواهد بود.

وی افزود: عملکرد این کشورها نشان‌داد که شعار مرگ بر امریکا شعار بر حقی است و باید با صلابت تا تحقق آن ادامه پیدا کند.

farsnews.com/newstext.php?nn=13970125000731

۹۷/۰۱/۲۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">