پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

پنجشنبه, ۵ مهر ۱۳۹۷، ۰۴:۳۸ ب.ظ

۰

قدیری ابیانه: کارشناس مسائل سیاسی گفت:ایران این حق را دارد هر نقطه‌ای از جهان که تروریست ها در آنجا پایگاه دارند مورد حمله قرار دهد.

 محمدحسن قدیری ابیانه در گفتگو با خبرنگار قم فردا اظهار داشت: در تاریخ نمی توان یک جنایتکاری را پیدا کرد که به کشورهای دیگر تجاوز کرده باشد و به کشتار مردم پرداخته باشد و اعلام کرده باشد که من جنایتکار هستم، تمامی افرادی که دست به جنایت می‌زنند سعی می کنند رفتار خودشان را بزک کنند و عمل خودشان را با عبارات مثبت می پوشانند.

وی خاطرنشان کرد: عربستان این همه جنایت علیه مردم بی دفاع یمن انجام می دهد و اعلام می کند ما خواستار ایجاد ثبات و امنیت در یمن هستیم، صدام به ایران تجاوز کرد و اعلام کرد ما خواستار پس گرفتن حقمان از ایران هستیم، منافقین بیش از 17هزار نفر از مردم ایران را تحت عنوان عدالت و آزادی ترور کردند، انگلستان، فرانسه و دیگر استعمارگران نام خود را استعمارگر نامیدند که در لغت از عبارت عمران ناشی می شود و خود را عامل عمران و آبادانی در کشورهای دیگر دانستند.

✔تروریست ها نمی تواند از مجازاتی که مستحق آن هستند فرار کنند

کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: ترامپ و دیگر سردمداران آمریکا با کشورهای مستقل و آزاد مبارزه می کنند و می گویند مبارزه ما در راستای آزادی و دموکراسی است اما از رژیم های مستبد مانند رژیم عربستان حمایت می کنند و حمایت خودشان را در راستای پیشرفت کشور عربستان و آمریکا می‌دانند.

قدیری ابیانه تأکید کرد: اینکه تروریست هایی که در اهواز جنایت کردند و مردم را به رگبار گلوله بستند اعلام کنند ما برای حمایت از مردم و آزادی فعالیت می کنیم یک رفتار طبیعی تروریستی است. البته این مسئله چیزی از ماهیت پلید و ضد مردمی و مزدورانه آن‌ها کم نمی کند و این ادعاها نمی تواند آن‌ها را از مجازاتی که مستحقشان است و به‌زودی اجرا می شود نجات دهد.

✔سگ و گربه‌های سلبریتی کشته شود خواستار اشد مجازات عاملانش می شوند

وی در واکنش به رفتار سلبریتی ها در فضای مجازی قبل و بعد از این حادثه تروریستی اهواز و فعالیت های حمایتی آنها از تروریست ها در غالب گروه های فعال مدنی اظهار داشت: اگر یک شخصی پیدا شود و سگ و گربه این به اصطلاح سلبریتی ها را بدزدد و به دروغ ادعا کند که سگ و گربه ها را کشته است، آن‌وقت شاهد این خواهیم بود این سلبریتی ها خواستار اشد مجازات برای آنها خواهند شد در حالی که از کسانی که دست به جنایت های فجیع زده اند حمایت می کنند و خود را مخالف اعدام آنها اعلام می نمایند.

کارشناس مسائل بین المللی اظهار داشت: سلبریتی ها کسانی هستند که عمرشان را در خودآرایی و خودنمای گذرانده‌اند و وقتی هم که می خواهند ژست روشنفکرانه بگیرند مطالبی را بیان می کنند که همسو با غربی ها و دشمنان کشور است، اغلب آن‌ها خودشان هم نمی فهمند که چه می گویند. چقدر خوب می شود که این سلبریتی ها در مسابقات معلومات عمومی شرکت کنند تا حتی مردم هم متوجه شوند که این‌ها اطلاعاتشان در حد مدرک سیکل هم نیست.

قدیری ابیانه تصریح کرد: این‌ها معمولاً کسانی هستند که به‌جای محتوای داخل سرشان و مغزشان بیشتر روی ظاهر سرشان کار کرده اند و از یک نظر افراد دروغ‌گویی هستند زیرا آن‌ها که به آرایش ظاهر خود می‌پردازند در حقیقت خود را متفاوت از آنچه که هستند نشان می دهند و این یک نوع دروغگویی است.

✔مردم نگاهشان به انتقام نیروهای مسلح است

کارشناس مسائل بین المللی با تأکید بر اینکه مردم به نیروهای مسلح اعتماد دارند و از آن‌ها می خواهند که انتقام حادثه تروریستی اهواز را بگیرند خاطرنشان کرد: مردم برای انتقام از تروریست ها نگاهشان به نیروهای مسلح است، بخصوص پس از موشک‌باران پایگاه داعش در دیرالزور و پایگاه حزب دمکرات در کردستان عراق که اهداف مورد نظر با دقت بسیار بالا مورد حمله قرار گرفت با توجه به این اقدامات موفقیت آمیز مردم انتظار دارند نیروهای مسلح هم مزدوران را مجازات کنند هم عاملین حرکت تروریستی اهواز را مجازات کنند.

وی تأکید: ایران این حق را دارد هر نقطه‌ای از جهان که تروریست ها در آنجا پایگاه دارند مورد حمله قرار دهد اما اینکه صلاح است یا صلاح نیست و یا هر نقشه و برنامه دیگری وجود دارد بسته به تصمیم نیروهای مسلح دارد اما در کل حق این انتقام برای ایران محفوظ است.

قدیری ابیانه افزود: دشمن تلاش می کند قومیت گرایی و تجزیه طلبی را در ایران دامن بزند، قوم دوستی نشانه ایمان است اما قومیت گرایی ملاک جاهلیت و ارتجاع است ، اسلام نژادپرستی را منع می کند چه رسد به قوم پرستی و قوم گرایی که در ذیل نژاد پرستی قرار می گیرد، وطن دوستی نشانه ایمان است اما وطن دوستی واقعی نه قوم گرایی و ایجاد تفرقه، زیرا این رفتارها در اسلام منع شده است.

کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: اروپایی ها که از تجزیه طلبی در کشورهای اسلامی به هر طریق ممکن از جمله قومیت گرایی حمایت می کنند و به اختلافات دینی و مذهبی دامن می زنند خواستار تضعیف همه این قوم ها هستند، این در حالی است که وحدت عامل قدرت است.

وی بیان داشت: خود اروپایی ها با وجود این که از نژادها و زبان های مختلف و تاریخ متفاوت و مذاهب متفاوت هستند و وقوع جنگ های جهانی اول و دوم و هزاران جنگ تاریخی دیگر بین خودشان رخ‌داده است به دنبال وحدت هستند و در همین راستا اتحادیه اروپا، بازار مشترک اروپا، پارلمان اروپا و واحد پولی مشترک را ایجاد کردند و به دنبال این هستند که مرزهای بین خود را کمتر و فاصله ها را کمرنگ کنند اما همان ها به دنبال تجزیه جهان اسلام به قطعات کوچک‌تر به بهانه‌های مختلف هستند تا جهان اسلام را تجزیه و در نهایت تضعیف کنند، لذا تجزیه طلبی مظهر ارتجاع و حماقت و مزدوری است.

www.qomefarda.ir/news/226841

۹۷/۰۷/۰۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">