پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

آخرین مطالب

۷۱ مطلب در خرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

قدیری‌ابیانه کارشناس عالی امور استراتژیک با بیان اینکه  پذیرش NPT فایده‌ای برای کشورمان نداشت، گفت: هم چنین با پذیرش پروتکل‌الحاقی شرایط کشورمان صد برابر بدتر خواهد شد و باید بدانیم که آنها به هیچ یک از تعهدات‌شان عمل نخواهند کرد.

محمدحسن قدیری‌ابیانه کارشناس عالی امور استراتژیک در گفتگو با خبرنگار دانشگاه «خبرگزاری دانشجو»، با اشاره به این که خیلی از کشورها معاهده NPT را پذیرفته‌اند حتی ما نیز پذیرفته‌ایم، گفت: از معاهده NPT زیان‌های بسیاری نصیب کشورمان شد با پذیرش NPT حتی بیشتر از تعهدات انجام دادیم و در قبال آن سازمان انرژی اتمی متعهد شد که ایران را در قبال پذیرش تعهدها در برخورداری از انرژی هسته‌ای کمک کند.

 وی تصریح کرد: اما این سازمان نه تنها کمک نکرد، بلکه تحریم هم علیه ایران صورت داد و تمام تلاشش را برای فشار به کشورمان به کار بست.

۰ نظر ۳۱ خرداد ۹۴ ، ۱۴:۴۵

اسناد افشا شده از عربستان سعودی نشان می‌دهد /پشت پرده یک دیکتاتوری مرموز و غیرقابل پیش‌بینی

ویکی لیکس در سال 2010 میلادی با انتشار اسناد سری جنگ‌های آمریکا در عراق و افغانستان و نیز 250 هزار تلگرام وزارت خارجه این کشور مشهور شد.

 قدیری ابیانه: انتشار این اسناد در راستای مخالفت با سیاست های آمریکا بوده که البته ضربه بزرگی را به حیثیت و دیپلماسی آمریکا در جهان وارد کرده است زیرا در رابطه با بسیاری از مکاتبات دستگاه های وزارت خارجه آمریکا با سایر کشورها بوده است.
۰ نظر ۳۱ خرداد ۹۴ ، ۱۴:۴۳
قدیری ابیانه در گفت و گو با «سراج24»: کاریکاتور روزنامه آرمان اهانت به شهداست/کاریکاتور مشابه ای از کسانی که همیشه تیتر اول روزنامه آرمان هستند را با همین ویژگی منتشر کنند!
۰ نظر ۳۱ خرداد ۹۴ ، ۰۰:۱۴

قدیری ابیانه سفیر سایق ایران در استرلیا گفت: کسانی که پای میز مذاکره با کشورهای مستکبر می نشینند باید مرعوب دشمن نشوند و بدانند که ملت ایران از کیان اسلام دفاع خواهد کرد و خطرات و عواقب دفاع را هم بر دوش می کشد و از آن نمی ترسد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، دکتر محمد حسین قدیری ابیانه در گفت و گو با خبرنگار گروه سیاسی آناج با اشاره به پیام رهبر انقلاب به مناسبت تشییع باشکوه 270 شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس و به خصوص شهدای غواص گفت: در لحظاتی که عده ای تلاش می کنند تا نیروی عظیم این ملت را ناتوان جلوه دهند آفرینش لحظات باشکوه تشییع شهدای تازه به میهمن بازگشته تجلی روحیه مقاومت و ایستادگی در مردم کشور بود.

۰ نظر ۲۹ خرداد ۹۴ ، ۰۱:۵۸

940324edvardo 11یک روز با ادواردو به نمایندگی هواپیمایی ایران ایر در ایتالیا رفتیم تا برای ادواردو بلیط سفر به ایران تهیه کنیم. کارگزار ایتالیایی شرکت ایران ایر گفت که من نمی توانم برای ادواردو بلیط بخرم. پس از مشاجره بسیار با وی مشخص شد که منشی پدر ادواردو با آن کارمند تماس گرفته بود و به وی دستور داده بود، حق ندارد برای ادواردو بلیط صادر کند

   بسم الله الرحمن الرحیم

قهرمانان بصیرت

قسمت اول- ادواردو آنیلی

۲ نظر ۲۹ خرداد ۹۴ ، ۰۱:۴۸

به گزارش کرچ رسا به نقل از ساوج نیوز، در راستای حمایت از نقشه راه ترسیمی از سوی رهبر فرزانه انقلاب برای مذاکرات هسته ای و اعلام حضور و پشتیبانی از منویات ایشان و ایستادگی در برابر زیاده خواهی های کشورهای غربی و نیز برای حمایت از تیم مذاکره کننده در مسیر یک توافق خوب با رعایت منافع ملی، اولین همایش مردمی «بصیرت سیاسی» در هشتگرد برگزار می گردد.

این گردهمایی با سخنرانی دکتر محمد حسن قدیری  ابیانه و پدر شهید احمدی روشن در روز چهار شنبه ۲۷ خرداد ماه ساعت ۱۷/۳۰ در مسجد صاحب الزمان (عج) واقع در شهرک ولیعصر  برگزار می گردد.

گفتنی است این همایش به همت “حرکت مردمی و دانشجویی حمایت از عزت و امنیت ملی” با همکاری چندین تشکل مردمی، کانون فانوس  و فعالان جبهه فرهنگی اجتماعی شهرستان ساوجبلاغ  ،دانشجویی  انقلاب در استان البرز  شهرستان ساوجبلاغ برگزار خواهد شد و از عموم مردم و دانشجویان برای حضور حماسی در این گردهمایی دعوت به عمل آمده است.

شایان ذکر است تاکنون تشکل ها و شخصیت های گوناگون سیاسی فرهنگی از استان البرز  شهرستان ساوجبلاغ ضمن حمایت از این حرکت مردمی برای حضور در این مراسم اعلام آمادگی نموده اند.

۰ نظر ۲۶ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۳۴