پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

شنبه, ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۴:۳۰ ب.ظ

به نام خدایی که همه هستی از او است.
دکتر محمدحسن قدیری ابیانه:

سخنی با مردم شریف ایران در مورد نامزدی‌ام برای ریاست جمهوری

ضرورت ترویج یک گفتمان متفاوت در کشور و داشتن برنامه‌هایی برای عبور از مشکلات و رهایی از وابستگی اقتصاد کشور به نفت و تحقق پیشرفت همه جانبه کشور، مهم‌ترین انگیزه اینجانب برای ورود به عرصه انتخابات ریاست جمهوری بود.

البته اگر نامزدهای اصولگرا مصمم به تحقق بخشیدن به این برنامه‌ها باشند و این اطمینان برای بنده حاصل گردد ضرورتی برای ادامه حضور در عرصه انتخابات نمی‌بینم.  معتقدم که دولت باید از نخبگانِ ولایتمدار تشکیل شود و دولتِ صداقت، صراحت، سلامت، شفافیت، عدالت، مشارکت، تعامل، کار و تولید برای پیشرفت تشکیل گردد.

شفافیت اداری، مالی، اقتصادی، بودجه و ...، حرکت به سمت اقتصاد غیر متکی به نفت، باید از برنامه های دولت باشد.

هدفمندسازی یارانه‌ها به صورت کامل با روشی مناسب با جهت‌گیری تولید ثروت و رفع محرومیت، ارتقاء موقعیت جهانی جمهوری اسلامی از ضرورت‌های مقطع فعلی کشور است.

بر این باورم که اگر مسئولان و مردم به رهنمودهای مقام معظم رهبری عمل کنند، نه تنها کشور از ورود به عرصه اقتصاد ریاضتی مصون خواهد ماند بلکه تحریم‌ها، با دستاوردهای بسیار ارزشمندی پشت سر گذاشته خواهد شد.

دولت بعدی با توجه به کاهش درآمدها ناچار خواهد بود بخشی از خدمات ارائه شده را حذف کند هرچند مایل به انجام آن نباشد. مع الأسف‎همچنان وعده‌های محقق نشدنی فراتر از توانایی کشور و خارج از اختیارات رئیس جمهور توسط نامزدها داده می‌شود.

عرصه انتخابات نوعا به مسابقه‌ای برای دادن وعده‌هایی تبدیل شده است که منابع تأمین آن مشخص نمی‌گردد و یا به ذکر کلیات اکتفا می‌شود.

حال آنکه اگر بنا باشد فقط هزار تومان به ازای هر ایرانی در هر ماه به بودجه دستگاهی اضافه شود، سالانه به بیش از 900 میلیارد تومان بودجه نیاز است.

با توجه به میزان پایین ساعات کاری مفید، تعطیلات زیاد، و اسراف بیش از حد در مصرف، تورم افزایش خواهد یافت و قدرت ریال نسبت به ارزهای خارجی همچنان روند کاهشی به خود خواهد گرفت. این واقعیتی است که در صورت ادامه روش فعلی توسط مسئولان و مردم ادامه خواهد یافت.

دولت‌ها در مقاطع مختلف نیاز به اتخاذ تصمیماتی دارند که هرچند به نفع مردم و کشور است لیکن محبوبیت را به خطر می‌اندازد. دولت باید در چنین مواردی مصالح مردم را بر وجهه مردمی خویش ترجیح دهد و همچون یک جراح دلسوز گاه بر خلاف میل عمومی اما به مصلحت مردم عمل نماید.

ارزیابی وضعیت موجود و استراتژی‌ها و راهکارها و به عبارتی برنامه‌های مورد نظرم را در سه کتاب به شرح زیر به رشته تحریر در آورده‌ام و معتقدم که باید این برنامه‌ها به اجرا در آید.

دو کتاب آخر در دست انتشارند و هنوز منتشر نشده‌اند، لیکن جهت اطلاع افکار عمومی، هر سه کتاب در سایت شخصی اینجانب قابل دریافت و دسترسی است.

البته هر فردی که به عنوان رئیس جمهور انتخاب می‌شود موظف است برنامه‌های خود را در معرض ارزیابی کارشناسان و نخبگان کشور قرار دهد تا حتی‌المقدور اصلاح شود و تصمیم از پختگی و همه جانبه نگری برخوردار باشد.

معتقدم مهم‌ترین وظیفه دولت اتخاذ تصمیمات درست است و این امر در صورت استفاده دولت از توان کارشناسی کشور میسر می‌باشد.

تجربه اینجانب در امور اجرایی و بویژه حضور چند ساله در شوراهای عالی تصمیم گیری کشور، سفر به اقصی نقاط ایران و بازدید از امکانات و توانایی‌ها و کاستی‌ها و نیازها از یک سو و نیز آشنایی با راه‌های پیشرفت سایر کشورها که طی مأموریت به کشورهای مختلف داشته‌ام، و همچنین برخورداری از تحصیلات مرتبط با حوزه وظایف ریاست جمهوری یعنی دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، آگاهی نسبت به مسائل اقتصادی، صنعتی و انرژی و آشنایی با نقاط قوت و ضعف اقتصادی کشور و فرصت‌ها و تهدیدات و راهکارهای برون رفت از مشکلات، آشنایی با محیط بین‌الملل و تجربه طولانی در عرصه سیاست خارجی، آشنایی با موضوعات فرهنگی و رسانه‌ای (که در مقالات متعدد و چند کتاب در این رابطه منعکس گردیده است) همگی از دلایل ورودم به این عرصه بوده است.

بنده در تبلیغات انتخاباتی به امکانات رسانه‌ای عمومی و مناظره‌ها و سخنرانی‌هایی که نامزدها دعوت می‌شوند اکتفا می‌کنم و به تبلیغات پرهزینه انتخاباتی اعتقادی ندارم و معتقدم چنین تبلیغات سنگین و پر هزینه‌‌ای نامزدها را پیشاپیش وام‌دار گروه های پشتیبان خود می‌کند.

بنده عضو هیچ حزب و گروهی نیستم و به عنوان نامزد مستقل و اصولگرا و ولایتمدار وارد عرصه انتخابات می‌شوم لیکن از اعلام حمایت احزاب و گروه‌ها و تشکل‌های اصولگرا و ولایتمدار استقبال می‌نمایم.

برگزاری مناظره بین نامزدها چه در صدا و سیما و چه در مراکز مختلف دانشگاهی و غیره را برای شناسایی نامزد اصلح مفید دانسته و از آن استقبال نموده و آمادگی خود را برای مناظره با هر کدام از نامزدها با هر گرایشی اعلام می‌دارم.

ایجاد گفتمانی متفاوت در سطح کشور و اصلاح گفتمان انتخاباتی رایج که به زیر سؤال بردن دستاوردهای بزرگ نظام، دامن زدن به توقعات مردم و دادن وعده‌های بی‌اساس و محقق نشدنی از سوی نامزدها از مشخصه‌های آن است تکلیفی بود که بنده در این  خصوص احساس کردم و توفیق در ارتقاء آگاهی‌های عمومی در این زمینه را پیروزی بزرگی برای خود می‌دانم هرچند که الزاماً منتهی به رأی آوردن بنده نشود. نتیجه هر چه شود خود را پیروز میدان می‌دانم زیرا عمل به تکلیفی بوده است که در این خصوص احساس کرده‌ام و آرزو هم نمی‌کنم که در این رقابت پیروز شوم، بلکه دعا می‌کنم که هر چه خیر اسلام، ایران، نظام اسلامی و مردم است پیش بیاید.

بنده سخنگویی ندارم و خود مواضعم را اعلام می‌نمایم. از حامیان خود نیز می‌خواهم از غلو کردن و بیان موضوعات غیر واقعی پرهیز نموده تمام ضوابط انتخاباتی را رعایت کرده و بویژه از تخریب یا تبلیغ علیه سایر نامزدها اکیداً پرهیز کنند. 

۹۲/۰۲/۲۱

نظرات  (۵۵)

۱۸ بهمن ۹۵ ، ۱۶:۱۲ یه وطن دوست و خداپرست (دانشجوی کارشناسی ارشد )
مذاکره شما با آقای زیبا کلام رو در سایت آپارات شنیدم . درود بر غیرت و شرفت . صحبت های اون روز شما عینا بوقوع پیوسته و آمریکا بنا به فرمایشات امام خمینی(ره) این شیطان بزرگ به هیچ یک از تعهدات خود عمل نکرده که هیچ حتی به کوس و تبل دشمنی با ایران هرچه بیشتر می کوبد . از خداوند منان شاکرم که هنوز فرزندان انقلاب به هوش هستند تا ما فرزندان نگهدارنده انقلاب هرچه بیشتر به راه و هدفی که در پیشبرد اهداف انقلاب داریم با اعتماد تر و راسخ تر گام برداریم . کاش میشد شما را در دانشگاه امام رضا(ع) ببینیم و از فرمایشات جنابعالی بیشتر استفاده نمائیم . یا علی .
پاسخ:
سلام
تشکر
دعوت کنید
با سلام
دیشب برنامه شما رو از پایش دیدم و خواستم تشکر کنم و بگم امیدوارم موفق باشید دلاور
۲۷ ارديبهشت ۹۲ ، ۰۳:۱۹ مسعود وطن دوست
آقای دکتر قدیری، سلام
بنده چند سال پیش در یکی از سخنرانی های آقای علی اکبر رائفی پور با شخصیت شما آشنا شدم. ایشان از شجاعت شما در دفاع از اسلام و جمهوری اسلامی و تلاشتان برای آشنا نمودن مردم غیر مسلمان با زیبایی های اسلام سخن گفتند. داستان مسلمان شدن جمعی از فمنیست های مکزیکی با شرکت در سخنرانی شما را شنیده ام. داستان مسلمان شدن شهید ادواردو آنیلی و نقش شما در آن را هم. این جمله زیبای شما در آن مناظره هیچگاه از خاطرم نمی رود: "به نام خدای قوی تر از ناوهای آمریکا"
در اینکه هدف شما گسترش معارف اهل بیت (ع) در تمام جهان است، شکی ندارم اما به نظر بنده دو عامل مهم برای رئیس جمهور شدن در شما دیده نمی شود:
1- متاسفانه شما در بین عموم مردم جامعه شناخته شده نیستید و از پایگاه اجتماعی وسیعی برخوردار نمی باشید.
2- سابقه شما در امور اجرایی با حجم وسیع وظایف ریاست جمهوری همخوانی ندارد
اما آرزوی قلبی بنده این است رئیس جمهور آینده هر که می خواهد باشد، از افکار و برنامه های سازنده شما حداکثر استفاده را ببرد.
امیدوارم در صورت حضور شما در مرحله نهایی انتخابات، در صورتیکه احساس کردید حضور شما باعث شکسته شدن رای اصولگرایان خواهد شد، به نفع بهترین گزینه موجود کنار بروید و ما را نیز در انتخاب فرد اصلح یاری بفرمایید.
خواهش بنده از شما این است که حتی در صورت تصمیم برای کناره گیری، در مناظره ها شرکت کرده و نامزدها را به چالش بکشید.
با تشکر
پاسخ:
جناب آقای وطن دوست
با سلام
فرصتی که برای نامزدها در صدا و سیما به نامزدها می دهند می تواند فرصتی برای شناخته شدن باشد. بویژه اگر مناظره گذاشته شود برای مردم معلوم خواهد شد چه کسی برای چنین مسئولیتی مناسب تر است. بنده از مناظره با هر یک از نامزدها استقبال می کنم.در نهایت هم اگر حضورم منجر به شکسته شدن آراء اصولگرایان باشد حاضرم به نفع کسی که تضمین به انجام برنامه های مورد نظرم را بدهد کنار بروم. البته هنوز معلوم نشده چه کسانی صلاحیتشان احراز می شود.
با عرض سلام خدمت آقای قدیری ابیانه
بنده مدتی است جنابعالی را از طریق موسسه ی مصاف ایرانیان که برای معرفی اسلام برای چند تن از دوستان کره ای خودم کتاب های جنابعالی را معرفی کرده بودند شناختم. و از شنیدن خبر نامزدی شما که از طریق وبلاگ خودتان متوجه شدم بسیار خوشحال شدم. به امید انتخاب اصلح ترین برای اسلام
پاسخ:
سلام کتابی دارم به نام این است اسلام که به زبان انگلیسی و اسپانیایی چاپ شده است. ترجمه ایتالیایی آن در حال آماده شدن است و قرار است به فیلی پینی هم ترجمه شود.
ترجمه این کتاب به زبان کره های را برای معرفی اسلام مفید ارزیابی می کنم. و البته به زبان های دیگر.
چون آن را به زبان بسیار ساده و خلاصه و روان و منطقی و در حالت مقایسه ای با مسیحیت و فرهنگ غربی نوشته ام و فرض ا بر این گذاشتهام که مخاطب یا چیزی از اسلام نمی داند و یا تحت تاثیر تبلیغات خارجی است.
خدا قوت انحراف ومنحرفین رو فریاد بزن تا ریشه این بی عدالتیها خشک شود مرد خدا مواظب نفس اماره جاه طلبی و قدرت و ثروت وشهرت باش زیرا هر انسانی ممکن است دچار لغزش شود .....اگر اصولگرایان اجماع کرند متحد شوید چون گرگهای قدرت در کمین کشورند .موفق باشی
با سلام خدمت جناب دکتر ، پیشنهاد بنده این است که حتما در صحنه تا اخرین لحظه بمانید و برنامه های خود را ارائه بدید، نامزدهای دیگر را به چالش بکشید تا مردم آگاه و روشن بشوند و یک سری مسائل به قول معروف دستشان بیاید ، و اگر تصمیم به کناره گیری به نفع کسی داشتید فقط در لحظه آخر این کار را انجام بدهید، حداقل در این صورت مردم بیشتر با شما آشنا می شوند ، شما نیاز دارید که بیشتر شناخته شوید تا مورد اقبال بیشتری قرار بگیرید تا بتونید به عرصه خدمت های وسیع پا بگذارید
جناب آقای قدیری ابیانه
من پارسال یا پیارسال بود که به وبلاگ شما می آمدم و مطالبتان و نظراتتان را میخواندم
از اینکه شما را با نظرات شجاعانه تان در صحنه میبینم خوشحالم
به عنوان یک کوچکتر پیشنهاد میکنم که در صحنه بمانید تا قبل از انتخابات و در برنامه های تبلیغاتی تان، در دفاع از تفکر مقاومت و گفتمان امام(ره) و انقلاب و در دفاع از رهبری عزیز روشنگری کنید و انقلاب را از آفات دور نگه دارید.
بنده به شما خیلی علاقه دارم. از آنجاکه پیش بینی میکنم انتخابات آتی باز هم دوقطبی شود (یعنی یک قطب آن طرفداران گفتمان مقاومت و طرف دیگر آن اصحاب فتنه و انحراف و تکنوکرات ها و اصلاح طلبان خواهند بود) پیشنهاد و توصیه ام به عنوان یک برادر کوچکتر این است که به نفع هر کسی که خودتان آنرا اصلح میدانید کنار بروید ولی آنچه حقیقتا برای کمک به کشور و انقلاب میفهمید را برای اجرا به وی ارائه نمائید.
از نوع بیان شما در پاسخ به نظرات کاربران بسیار خوشحال شدم.
بنده اعتقادم این است که اگر در راه خدا کسی با اخلاص وارد شد حتی اگر یک خار در پایش رفت خدا اجرش را به بهترین وجه میدهد چون با اخلاص و برای خدا آمده و منیّت ندارد.
عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما.
قبل از هر چیز لازم میدونم که از شما بابت بیش از سه دهه روشنگری تشکر کنم و صادقانه دستتون رو میبوسم.
من یک دانشجوی 21 ساله هستم و واقعا از برخی مسئولین بی بصیرت که در حکومت دینی راه قدرت و آخور را پیش گرفته اند ناراحتم.
مسئولینی که وظیفه دارند انقلابمان را به جهانیان عرضه کنند ولی هنوز انقلاب را به جوانان خودمان هم عرضه نکرده اند.
مسئولینی که هنوز هم با ابتدائی ترین ادبیات جنگ نرم آشنا نیستند ولی ادعای بصیرت میکنند در حالی که خواسته یا ناخواسته در زمین دشمن بازی میکنند.
و نکته ی بسیار درد آور این است که عوام و مخصوصا جوانان این کاستی هارو به پای نظام و انقلاب و گاها اسلام مینویسند.
امیدوارم گفتمان انقلاب فقط یک کاندیدا داشته باشد تا از شکسته شدن آرای مردم جلوگیری شود.
در پناه حق باشید انشاالله.
سلام
از اینکه شما نامزد ریاست جمهوری شدید خیلی خدا را شکر میکنم
ان شاء الله فرصت مناسبی برای خدمت به اسلام برای شما فراهم شود
سلام ::درخصوص سوال مهدی نکته مهم این که پست ریاست جمهوری از تشخیص مصلحت جایگاه کمتری داشته و حالت اجرایی نداسته وحکم استطلاعی داشته نه استصوابی.3 امام فرمودند فعلیت افراد مهم است نه گذشته!درود بر اسلام و ولایت فقیه که امتداد وادامه ی ولایت ائمه هدی است.وسلام بر بسیجیان همان لشکر مخلص خدا.
پاسخ:
پست ریاست جمهوری از ریاست مجمع تشخیص بالاتر است.
سلام اقای دکتر از حضور شما درجمع کاندیداها بسیار خوشحال شدم من انچه درتوان داشته باشم مانند نامزدی شما درکاشان تبلیغ خواهم کرد هم تفکرات شما وهم شخصیت شمارا بسیار دوست دارم وصمیمانه برای شما ارزوی توفیق روزافزون دارم
جناب قدیری شما که تحمل نامزدی فقط یک نفر منتقد را هم ندارید فردایی که خدای نکرده به ریاست رسدید چگونه با مخالفتون برخورد خواهید کرد؟!
خوب است که خودتان اقرار به حمایت همه جانبه حضرت امام و مقام معظم رهبری در دوران قدرت ایشان دارید حال به نظرتان انکار افکار و خدمات ایشان،انکار افکار و خدمات نظام و امام ورهبری نیست؟بنظر شما چرا حضرت امام فرماندهی جنگ را از بین ده ها شخصیت ملی و مذهبی ونظامی به ظاهر موجه و کاردان تر در آن زمان حساس به ایشان سپردند؟!نکند از نظر شما حضرت امام و رهبر معظم انقلاب زبانم لال از ایشان میترسیدند یا پشت پرده ای با ایشان داشتند که در مقابل به قول شما 16 سال انحراف از آرمان های انقلاب در مقابل ایشان کوتاه می آمدند؟!چرا یک بار از خود نمی پرسید که واقعا چرا بعد از انتخابات 88 و این همه هجمه از سمت همفکران جنابعالی به آقای هاشمی باز هم حضرت امام خامنه ای ایشان را در یکی از حساس ترین پست های کشور که ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام میباشد ابقا نمودند نکند از نظر جنابعالی رهبری هم اسلام و انقلاب را فدای دست های پشت پرده میفرمایند و از اصول حقه ی خویش کوتاه می آیند؟!
ای کاش ذره ای انصاف داشته یاشید و حداقل از آینده ی خود بهراسید که وقتی با هاشمی که به اعتراف حتی تندروترین مخالفانش از ستون های نظام اسلامی بوده و هست و خواهد بود اینگونه رفتار میکنند فردا روز با من قدیری ابیانه چه ها که نخواهند کرد؟از احمدی نژاد درس بگیرید که با هاشمی چه کرد و الان خودش چه که نشده است.
پاسخ:
سلام من مخلص اقای هاشمی تا قبل از سال 88 هستم. بعدش انتقاددارم. عملکرد برخی از فرزندان ایشان و همسرشان و برخی مکاتبات ایشان برایم قابل قبول نیست. بنده حاضر بودم جانم را بدهم که او زنده بماند. ولی انتظار چنین رفتاری رادر جریان فتنه نداشتم. اکنون نیز آرزو می کنم که هاشمی همان شود که بود. اگر او به راه قبل برگردد باز هم مخلص او خواهم بود. ولی بنده آقای هاشمی و رهبری و امام و بقیه را برای اسلام می خواهم. همه چیز فدای اسلام و بنده نیز حاضرمجانم را در راه حفظ ولایت بدهم. بنده می فهمم که یک گزینه احتمالی رای آودرن آقای هاشمی است و محافظه کاری ایجاب م ینماید که بی تفاوت باشم. ولی این نمی تواند مرا از انتقاد سازنده باز دارد. نهایت احترام را برای ایشان دارم ولی انتظار دیگری از کسی دارم که زمانی برای خود بنده اسطوره بود. هنوز هم به همکاری خود در آن زمان با وی افتخار می کنم جون آنزمان وی را اسطوره ای در حمایت از ولایت میدانستم و بود.
آقای قدیری سلام. من افکار شما رو خیلی دوست دارم . ازتون خواهش می کنم با دکتر ولایتی ائتلاف کنید. شما را به خدا شما مثل بعضیا ااحساس تکلیف نکنید بطوی که نظر سنجی ها و افکار عمومی رو در نظر نگیرید. شما که منطقی هستید لطفا توجه کنید
پاسخ:
دکتر ولایتی را فردی ولای وارزشی می دانم. مهم برای من اول پیروزی یک اصولگرا است که خودم هم اصولگرا هستم ودوم اجرای برنامه هایم. مهم نیست که خودماجرا کنم مهم این است که برنامه ها اجرا شود. شما می دانید که دکتر ولایتی اینکار ار خواهندکرد؟
شما در مؤرد هاشمی هم مؤضع گیری کردید آیا می تؤنید در مؤرد اؤ هم افشاگری کنید
آقای قدیری
چرا تا حالا از اون مجسمه ها صحبت نکرده بودید ؟
بعد از این چند سال حالا موقه انتخابات صحبتشو میکنید ؟
ممنون میشم دلیل اینو بگید. لطفاً.
پاسخ:
6 سال پیش مقابله و به مسئولین گزارش کردم. دو سال قبل در رسانه ها منتشر کردم بدون عکس و نامه به شورای نگهبان و انتشار عکس سانسور شده را گذاشتم تا اگر نامزد شود منتشر کنم به آدرس زیر برای اطلاع مراجعه فرمایید.
فهرست مواضع قدیری ابیانه بر علیه جریان انحرافی مندرج در سایت
آقای قدیری لطفا ویدیوی برهم زدن سخنرانیتون توسط طرفداران مشایی رو در سایت قرار بدید تا بقیه هم ببینند طرفداران بهار چقدر ..... هستند!
اقای ابیانه شما نمونه یک فرد ضد ولایت هستید... متاسفانه با اومدن احمدی نژاد شان ریاست جمهوری اونقدر پایین اومده که هرکسی میاد کاندیدا میشه!!!! برادر من یکمی صجبت های آقارو بخونید در باره اختلاف سلیقه بد نیست
دارید اخرتتون و برا کی برا چی خراب می کنید بخدا ارزش نداره
پاسخ:
بنده مطیع و پیرو ولایت هستم و به آن افتخار می کنم.
سلام خدمت استاد محترم
سخنتان را مطالعه نمودم...و اکنون قصد دارم سه کتابی که برای دانلود گذاشتید را مطالعه کنم به نظرم شما در بین کاندیداها اصلح تر هستید و این را از روی غلو نمی گویم
امیدوارم هرچه خیر است همان شود
یاحق
هفتاد میلیون نفر و نفری هزارتومن چجوری شد ۹۰۰میلیارد!!!
پاسخ:
ماهی 1000 تومان می شود سالی 12000 تومان و ضربدر 75 میلیون نفر میشود سالی 900 میلیارد تومان.
بنابراین اگر بخواهیم به ازای هر نفر ماهی 1000 تومان به دستگاهی بودجه اختصاص دهیم باید سالی 900 میلیارد تومان بودجه پیش بینی شود. بودجه را هم سالانه محاسبه می کنند. از اینکه سوال کردید تشکر می کنم.
سلام آقای ابیانه از کاندیداتوری شما واقعا خوشحال شدم چون حداقل تا حدی که من شناخته ام از خیلی از افرادی که ادعای دانستن می کنند بهتر مسائل را درک می کنید. یک خواهشی از شما داشتم و اینکه در مورد هر چیزی که می خواهید برای مردم صحبت کنید نزدیکترین آمارها را در مورد واقعیت موضاعات به خصوص مسائل اقتصادی بگوئید چون مردم ما خوشبختانه کمی درک شان بالاتر رفته و می توانند واقعیت را از شعاری که بعضی ها می دهند تشخیص دهند. شما درست گفتید امیدوارم صلاح مملکت اگر در آمدن شما است،همان باشد.
سلام. چندباری پای صحبت های شما در تلویزیون نشسته ام. منطقی و متین و مستدل صحبت میکنید. هرچند که امیدی به رای آوردن نیست، اما حضور در رسانه ملی و افشاگری علیه جریان انحرافی و فتنه و آگاهی بخشی به مردم، هم نوعی خدمتگذاری محسوب میشه و قطعا در پیشگاه خداوند بی پاداش نخواهد بود. اگر انشالا تایید صلاحیت شدید و فرصت حضور در رسانه ملی رو پیدا کردید، فقط و فقط به افشاگری درباره غارتگران بیت المال بپردازید. ما از شما برنامه نمیخواهیم. عماری میخواهیم که رسوا کننده مفسدین و خائنین به ملت و شهدا باشه. خسته شدیم بس که دروغ گفتند و خیانت کردند و صدا از کسی در نیومد. شما صدای ما باش.
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
با سلام
به نظر من اول این جمله انحرافی رو که روی عکساتون گذاشتید پاک کنید بعد درمورد انحراف دیگران بگویید
به نام خداوند قوی تر از ناوهای امریکا
****** خدا رو با ناو مقایسه میکنی؟؟؟ تو که از مشایی هم بدتری
** ** **** ***** **** ** ***
۲۴ ارديبهشت ۹۲ ، ۰۲:۲۴ یک آدم مستقل ولایتی معتدل شیعه منتظر
سلام آقای دکتر خسته نباشید
منم از ثبت نام شما خوشحال شدم
خداوند تمام افراد معتدل و شیعیان واقعی رو صبر و قدرت عنایت بفرماید.
امان از این افراط و تفریطی که عوام الناس رو مبتلا کرده که دیگه اسمشون عوام هم نمیشه اسم کسی که مبتلا به افراط و تفریطه جاهله.
به نظر من کلید اصلی رهایی از این جروبحث ها و بی ادبی ها و متناقض گویی ها و هدر دادن انرژی پرهیز از افراط و تفریط و سعی در کسب علم و بصیرت و عمل به توصیه های رهبریست .
در ضمن آقای دکتر اون کامنتهای اراذل و اوباش رو خواهشن ثبت نفرمایید و حتی خودتان هم مطالعه نکنید چه خیری هست تو این کار همین که دیدین در سطرهای اولیه ادب رو حفظ نکرده پاک کنین بره . مومنین هم یکم آرامش نیاز دارن . من همیشه به سایت شما میام که دقایقی از بی تربیتی و افراط و تفریط فرار کنم یکم آرامش بگیرم به حق بینندگان و علاقه مندانتون هم احترام بگذارید. بسه احترام به بی تربیت و تندرو و ویروس و...
عذر خواهی میکنم در پناه خدا
اگه شما رییس جمهور شدید کاشان استان می شود?
اگه شما ریس جمهور شدید کاشان استان می شود?
سلام دکتر جان
بنده شما رو خیلی قبول دارم و دوستون دارم
راستش آخرین سخنرانی ای که از شما دیدم و شنیدم مناظره با دکتر افشار در مورد دست دادن با
ولی بهتر نیست با گفتمان مقاومت و انقلاب ائتلاف کنید یعنی دکتر جلیلی.
این اولین باره که میبینم یک سایت تمامی نظرات موافقین ومخالفین خودش رو بدون تحریف وسانسور درج میکنه . از این همه سعه صدر جنابعالی که با متانت تمامی سوالها رو جواب میدین تشکر میکنم . دیروز به شما تاختم و امروز طلب حلالیت دارم . جناب ابیانه امروز ه همه بدنبال شیرینی دروغ هستند و از تلخی حقیقت میگریزن شما که سابقه خدمت در مراتب بالای نظام رو داشتین بهتر میدونین که با افشاگری فسق آقایان نمیتوان راه بجایی برد زیرا این آقایان فسوقات متعدد و بزرگتری نیز دارند که نه تنهااز بیان آن هراسی ندارند بلکه آنرا تبلیغاتی برای خود میدانند بطور مثال خانومی امروز میگفت اگر مشایی بیاد رامسر تبدیل به آنتالیا میشه !! وقتی علت را پرسیدم جواب داد ایشان open mind هستند ...... حال خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل!
وقتی شنیدم کاندیدا شدید باور کنید اشک از چشمم جاری شد

چون قدیری که من میشناسم نه دنبال قدرت و ثروته نه دنبال شهرت و پست ریاست جمهوری...

هدفت مقدسه مرد ، مقدس

اومدی برای کمک به مردم و بقیه کاندیدا ، اصولگرا و اصلاح طلب و...

کتاباتو پی دی اف رایگان میذاری تا سایر کاندیدا ازش استفاده کنن و ما عوام الناس با خوندنشون فهم سیاسیمون بالا بره و گول تبلیغات پوپولیستی رو نخوریم

چقدر فداکاری...

مطمئن باش خدا جبران خواهد کرد

علی یارت
۲۲ ارديبهشت ۹۲ ، ۲۳:۱۸ یکی دانشجوی دانشگاه پیام نور مشهد
سلام آقای قدیری
بنده زمانی با شما آشنا شدم که قرار بود درمورد تاثیر رسانه ای مکتوب و تصویری در سبک زندگی ایرانی اسلامی در دانشگاه ما صحبت کنید...
بنده با اعتقادات و آرمان های شما موافقم مثل زمان 84 از آرمان های احمدی نژاد(گفتم آرمان ها و تفکرات نه شخص شما یا احمدی نژاد)
ولی (چون دیدم میگم)بنده احساس می کنم شما در سیر بیان خودتون البته در گفتار، کمی بی مدیریت هستید اینرو در دانشگاهمون دیدم چون اگه یادتون باشه با یک سوال نفتی از همه صف اولی های آمفی تیاتر دانشگاه شروع کردید و آخر بحثتون هم به جنگ 33 روزه و 8روزه ختم شد!!!
حقیقتا امتیازات شما قابل تامل و توجه است و نمی شود از این پون های+شما برای بخصوص ریاست جمهوری به راحتی گذشت....
منتظر باقی برنامه های شما هستیم....
ممنون و التماس دعا
دوستتون داریم آقای قدیری

شما بزرگترین الگوی زندگی من هستید

موفق باشید و سربلند
به نام خداوند بخشنده و مهربان
برادر آنها مکر میکنند اما غافلند از اینکه خداوند...
ای کاش ما هم مثل ادواردو این انقلاب را شناخته بودیم.
به فضل خدا و عنایت امام زمان و رهنودهای رهبری و بصیرت مردم انقلاب به دست نامحرمان نمی افتد.
برادر انشاءالله با رفیقت ادواردو آنیلی محشور شوی.
(یا علی مدد)
با سلام
همین که احساس وظیفه و تکلیف نمودید و نام خود را در لیست کاندیداهای ریاست جمهوری به ثبت رسانید عملاً پایبندی خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت و همچنین تحقق شعار سال حماسیه سیاسی همت گمارده اید بسیار به نوه خودم متشکرم حتی اگر از فیلتر شورای محترم نگهبان رد بشوی و یا نشوی و رای هم نیاوری ،اجرت درلوح خدای متعال محفوظ است.
یاعلی(ع)
التماس دعا
۲۲ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۹:۱۵ منحرف احمدی نژادی
از چه میترسی که نظرم رو انتشار نمیدی؟؟؟

جناب قدیری:

چیه بابا توهم زدی؟؟؟ شاخ و وشنه میکشی و عرض اندام میکنی؟؟؟
نکنه تو هم دنبال سهم بودی؟؟؟
آخــــــــــــی چیزی بهت نرسیده؟؟؟ کارخونه ای؟؟ ملکی؟؟؟ شرکت نفتی؟؟؟

آخه جوجو، در حدی نیستی که بخوای شاخ بشی"تو که هیچی، عددی نیستی" اون سران اقتدارگرا هم بیان کاندید بشن،سرجمع مگه چندتا رای دارید؟؟؟

همیشه عادت کردید خودتون رو ملت معرفی کنید و اینطور بقبولانید که همه همفکر شما هستند؟؟؟؟؟
نه خیر، از این توهم بیا بیرون، چرا جیغ تون دراومده؟؟؟

مگه میزان رای ملت نیست؟؟ مگه نباید مردم انتخاب کنند؟پس دلیل هیاهوی شما بی صفت ها چیه؟
از رأی مردم میترسید؟

مگه نمیگید مشایی عددی نیست و رأی نداره؟ مگه نمیگید منحرفه؟
خب بذارن بیاد، تا آبروش بره"

همه چی تون در تناقضه آدم های حریص و منفعت طلب" اون سردار به اصطلاح اهل قلم !!!! همون حسین بازجو،و بقیه تون به خیالتون منطق دارید؟؟؟؟؟

بچه تون میفرستید اونور آب تو بغل دخترخوشکل های ناز، خودتون میایید به مردم میگید بگو مرگ بر آمریکا !!!!
بس کنید بابا،پشت یه من ریش قایم شدید و یقه پاره میکنی،به چی میخوای برسی؟؟؟
اگر امثال شماها مظهر اسلام هستید و همان خط راست اید، من به انحرافم از این خط راست افتخار میکنم"تقی به توقی میخوره جدوآباد آدم رو متصل میکنید به اسرائیل"

نترس، بشین سرجات و زیادی حرص نخور، بجاش بشین آب خنک بخور !!!
این احمدی دلاوری که من میشناسم، براتون برنامه داره و تا تک تک شماها رو کفن نکنه، آروم نمیشینه"

بشین سرجات و زیادی دور برندار، هر ننه قمری پاشده اومده کاندید شده،توهم زده برای خودش"

آخه آدم که به تو رای میده؟؟؟ جز اینکه برای سهم خواهی اومدی یا اینکه احیانا عقده مطرح شدن داشتی؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
هر چه می خواهد دل تنگت بگو.البته اگر ادبیات مودبانه تری داشتید بهتر بود.
خداوند انشالله کمکتون کنه تا موفق بشید.
آفرین به بیگدل باهات موافقم
می بینم که عکست رو کنار امام برای تبلیغ گذاشتی روی تیزر تبلیغاتی ات و یک عکس هم با چپیه گذاشتی اول بذار به عنوان رجل سیاسی انتخاب بشی بعدش برو چاپلوسی کن و بعدش هم اون چیه نوشته بوی که "به نام خداوند بزرگ تر از ناوهای آمریکایی" توی قران گفته"به نام خداوند بخشنده مهربان"
واقعا به عنوان یک ایرانی مسلمان برای خودم متاسفم که آدم هایی همچون شما قدرت ها را به دست می گیرند و اوضاع مملکت رو به اینجا می رسونند که پولمان را به این حد بی ارزش می کنند و اعتقاداتمان را تا بدین حد برای اهداف دنیایی خود به کار می برندو خدا را با یک ناو آمریکایی مقایسه می کنند
خدا به حال ما رحم کند
پاسخ:
ولی وای به حالتر کسانی که با خبر اعزام ناو های آمریکایی 180 درجه تغییر موضع میدهند!
دوست عزیز این جمله در فرودین سال 59 زمانی گفته شد که آمریکا در خلیج فارس ناوهایش را به حالت آماده باش در آورده بود و عده ای با همین تهدید ها تلاش میکردند برروی مقاومت ملت ایران تاثیر بگذارند.
مصاحبه را می توانید اینجا ببینید و اینجا بخوانید.
۲۲ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۷:۱۹ مسلمان ایرانی
عمل شما در دفاع از حق خود و حق تمام کاندیداها و حق تمام مردمی که هر زمان یاد احمدی نژادی که بهش رأی دادن میفتن، چشمشون خون میباره، کاملا درست و بجا بود، اما آقای قدیری! چرا جریان اصولگرا اینهمه کاندید داره!؟ در صورت انصراف ندادن کسانی که تو نظرسنجیها رأی کمی دارن، قطعا هاشمی یا خدای نکرده مشایی رأی میاره! باید یکدست بشیم، متحدانه همه پشت یک نفر بایستیم.
برادر وقتی احمدی نژاد فیلم مرتضوی را در مجلس منتشر کرد
حضرت آقا از افشاگری در فضای عمومی انتقاد کرد
حالا کار شما هم در همین راستا است
یعنی همین فرهنگ "بگم بگم"
انتشار اسناد در فضای عمومی و در فضای انتخابات یعنی برخلاف رضا رهبری اقدام کردن
هنوز برای توبه دیر نیست
پاسخ:
آقای احمدی نژآد در مرخصی بودند. موضوع افشاگری علیه افراد نیست. موضوع مانع به دست گرفتن مناصب توسط افراد نامحرم است.
به نظر من باید باشید.فکر کنم جامعه به نگاهی مثل نگاه شما نیاز داره.
وعده های اقتصادی رنگارنگ بدهید دروغ تحویل مردم بدید همه دورتان جمع خواهند شد
۲۲ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۴:۴۷ زنده باد احمدی دلاور
جناب قدیری:

چیه بابا توهم زدی؟؟؟ شاخ و وشنه میکشی و عرض اندام میکنی؟؟؟
نکنه تو هم دنبال سهم بودی؟؟؟
آخــــــــــــی چیزی بهت نرسیده؟؟؟ کارخونه ای؟؟ ملکی؟؟؟ شرکت نفتی؟؟؟

آخه جوجو، در حدی نیستی که بخوای شاخ بشی"تو که هیچی، عددی نیستی" اون سران اقتدارگرا هم بیان کاندید بشن،سرجمع مگه چندتا رای دارید؟؟؟

همیشه عادت کردید خودتون رو ملت معرفی کنید و اینطور بقبولانید که همه همفکر شما هستند؟؟؟؟؟
نه خیر، از این توهم بیا بیرون، چرا جیغ تون دراومده؟؟؟

مگه میزان رای ملت نیست؟؟ مگه نباید مردم انتخاب کنند؟پس دلیل هیاهوی شما بی صفت ها چیه؟
از رأی مردم میترسید؟

مگه نمیگید مشایی عددی نیست و رأی نداره؟ مگه نمیگید منحرفه؟
خب بذارن بیاد، تا آبروش بره"

همه چی تون در تناقضه آدم های حریص و منفعت طلب" اون سردار به اصطلاح اهل قلم !!!! همون حسین بازجو،و بقیه تون به خیالتون منطق دارید؟؟؟؟؟

بچه تون میفرستید اونور آب تو بغل دخترخوشکل های ناز، خودتون میایید به مردم میگید بگو مرگ بر آمریکا !!!!
بس کنید بابا،پشت یه من ریش قایم شدید و یقه پاره میکنی،به چی میخوای برسی؟؟؟
اگر امثال شماها مظهر اسلام هستید و همان خط راست اید، من به انحرافم از این خط راست افتخار میکنم"تقی به توقی میخوره جدوآباد آدم رو متصل میکنید به اسرائیل"

نترس، بشین سرجات و زیادی حرص نخور، بجاش بشین آب خنک بخور !!!
این احمدی دلاوری که من میشناسم، براتون برنامه داره و تا تک تک شماها رو کفن نکنه، آروم نمیشینه"

بشین سرجات و زیادی دور برندار، هر ننه قمری پاشده اومده کاندید شده،توهم زده برای خودش"

آخه آدم که به تو رای میده؟؟؟ جز اینکه برای سهم خواهی اومدی یا اینکه احیانا عقده مطرح شدن داشتی؟؟؟؟؟؟
بسم الله
کار دیروز جناب ابیانه بسیار کار خوبی بود،هرچند حقیر اخبار ستاد انتخابات را از طریق شبکه های مجازی و خبرگزاری ها رصد میکردم، اما کار ایشان کار درستی بود، و آن فرصت طلبان مزدور که تکیه کرده اند به رهبر جریانات انحرافی جناب اسفندیار مشایی،آمدند و جلسه ای که حق تمام کاندیداها بود را بهم زدن،همه جا حــرف حق تلخ است و چندش آور،یادمان نرود که هدف از تشکیل جبهه پایداری انقلاب اسلامی که متشکل از نخبگان سیاسی جامعه است فقط و فقط برای رویارویی با جریان فتنه و شخص مشایی می باشد،حال اینکه یک فرد مثل جناب استاد ابیانه با این جسارت و غیرت ملی اسلامی میاید و حرف حق را میزند این خودفروخته های منحرف بیایند و جلسه را برهم بزنند،هرکدام از ما هم آنجا بودیم و این رفتار را میدیدیم قطعاً برخورد میکردیم و شاید کار به دعوای فیزیکی میکشید ولی جناب استاد اکتفا کردند به صحبت کردن با صدای رسا، بدلیل نبودن امکانات صوتی...
پس حرف حق تلخ است و جرِِات استاد ابیانه عزیز قابل ستودن.
دست حق همراهتان و درود برغیرت و شرف شما...
همچین میگی رییس جمهور سوء استفاده کرده انگار همه ی مسئولان نظام پاک هستند!!! مردم ما خیلی خوب مسائل می فهمند.تخلفی هم نبوده از یک نفر حمایت کرده.تو که انقدر حرص می زنی تعداد رای هایت به پانصدهزار می رسه؟درود بر مشایی و هاشمی و خاتمی.
۲۲ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۰:۳۳ اسماعیل زاده
باسلام
فقط میتونم بگم که آدمایی مثل شما کم پیدا شدن .با این طرز تفکر با این مرام وجثارت وجربزه وعدالت خواهی وآرمانگرایی.
باتشکرات فراوان از شما
یاعلی
۲۲ ارديبهشت ۹۲ ، ۰۹:۱۴ امیر حسین رضایی کیا کاشان

بسم ال.. الرحمن الرحیم
با عنایت پروردگار و دعای خیر امام زمان(عج) نهال انتقلاب اسلامی یادگار امام خمینی (ره) به سن 34 سالگی و اوج جوانای رسید هرچند در طول عمر خود شاهد جنگ ، خیانت و خدمت های فراوان بود در برهه ای از زمان دچار جنگ، فرصتی برای سازندگی و اصلاحات و دوره ای کوتاه و پر فراز و نشیب را برای از بین بردن فاصله های طبقاتی گذراند .
در یک زمان گفتند کشور مدیر سازنده می خواهد همه امدیم برای بهترین سازنده
در یک زمان گفتتند کشور نیاز به اصلاحات اساسی دارد همه امدیم برای بهترین مدیر
در یک زمان گفتند کشور جراح اقتصادی میخواهد باز همه امدیم برای انتخابات
نتیجه چه شد؟؟؟؟؟
در تمامی کشورهای موفق دنیا مدیرانی را انتخاب میکنند که از لحاظ اقتصادی از همه بهتر هستند در یک کشور هیچ شخصی برای جراحی قلب نزد پزشک عمومی یا متخصص های نامرتبت با جراحی قلب نمی رود.
پس چگونه ممکن است در برهه ای از زمان بزرگترین و حیاطی ترین جراحی های اقتصادی را به دست مهندسین عمران و ... سپرده تا شاهد نتیجه مطلوب شویم.
چرا کسی نمی گوید کشور مدیر اقتصادی میخواهد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اگر یک کشور بدون یک رئیس جمهور اگاه بر علوم اقتصادی میتواند پیشرفت کند؟ تجلی خودباوری شود وابستگی خود را از نفت جدا کند و خود را در چشم انداز بیست ساله موفق و قدرت مند درک نماید.
نسل جوان و سازنده امروز کار،مسکن و ازدواج و مهمتر از همه ارامش روانی می خواهد
مردم میتوانند فشارهای اقتصادی را تحمل کنند ولی دیگر طاقت تحمل شعارهای بی پشتوانه تبلیغاتی را ندارند مردم مدیرلایق اقتصادی میخواهند مردم فضای مناسب اقتصادی جهت سرمایه گذاری و پیشرفت می خواهند مردم حق قانونی و معنوی خود را از جمهوری اسلامی ایران می خواهند تا همچون گذشته حماسه ساز عرصه های سیاسی باشند.
اینجانب به نمایندگی از جوانان ولایت مدار حمایت خود را از مدیر اقتصادی کشور مردی که جوانیش را برای انقلاب و اقتصاد سپری و در این برهه زمانی با درک مسائل مهم کشوری اماده گی خود را جهت حضور در عرصه خدمت رسانی در لباس مقدس ریاست جمهوری اماده نموده است اعلام می دارم و امیدوارم تمامی خواهران و برادران من بخصوص نسل جوان با برسی برهه های مختلف سیاسی و اگاهی کامل پای صندوق های رائ حاضر شده و با چشمی باز، درکی مطلوب و آگاهانه دکتر محمد حسن قدیری ابیانه را انتخاب نمایند تا رجالی سیاسی اسطوره ای انقلابی و مدیر اقتصادی در امر خدمت رسانی به همه مردم ایران انتخاب گردد.// ان شاال..

ومن اله التوفیق
امیر حسین رضایی کیا
جمع کن بنو بساططو/کی بتو رای مید
۲۲ ارديبهشت ۹۲ ، ۰۲:۴۵ محمد صادق یزدی
رفتار شما بسیار سبک و دور از شان یک دیپلمات بود چه رسد به یک رییس جمهور.
نشان دادید که بسیار عصبی و هیجانی و نامتعادل هستید.
امشب در خوابگاه همه دوستان این رفتار کودکانه شما را نکوهش کردند و متفقالقول بودند که حضور شما از سر فرصت طلبی و شهرت طلبی است و دفاع از انقلاب یا نقد مشایی بهانه است.
شما مانند آقای دوربینی عشق شهرتید و وقتی رد صلاحیت شدید خواهید فهمید که ...
پاسخ:
رفتار دور از شان چه بوده. مثل بقیه نامزدها حق داشتم بروم پشت تریبون و نظراتم را بگویم و بویژه به سوء استفاده رئیس جمهور اعتراض کنم. اینکار را پس از پایان سخنان آنها و ترک تریبون انجام دادم و نه در حین سخنرانیشان. آنها بودند که آمدند جلوی سخنرانی مرا بگیرند و زندن میکروفون ها را به هم ریخته و قطع کردند.
بنده هم برای اینکه مطالبم را بیان کنم ناچار شدم بدون بلندگو بلند صحبت کنم تا همه صدایم را بشنوند.
کجای این بی ادبی است؟ شاید اعتراض به سوء استفاده رئیس جمهور را بی ادبی می دانید؟ آیا استفاده نامزد از حق خود برای بیان نظرات از تریبونی که برای نامزدها تعبیه شده را بی ادبی می دانید؟
اینکه چنین قضاوتی داشته باشید اگر واقعا چنین باشد و شما هم جزو تیمی نباشید که استخدام شده اند تا به نفع مشایی به تخریب دیگران بپردازند باید بگویم زود قضاوت کرده اید. خدا از نیت افراد مطلع است.
همین شماها رفسنجانی را به این باتلاق کشاندید
سلام دکتر جان
من قبلا سایت شما رو دیده بودم و مطالب زیادی رو هم خونده بودم . یه کامنت نسبتا طولانی هم برای تحلیل بنده از نظرات شما گذاشته بودم که امیدوارم خونده باشید (هر چند کامنت تأییدی خوندنش یه جورایی وقت تلف کردنه)

اولین باری است که کسی آقای مشایی رو با استدلال نقد می کند.

چند نکته:
1. فکر کنم شما ضعف کابینه دارید و ممکن است پیدا کردن افرادی که با شما همسویی در دیدگاه دارند زمان بر شود و همین موجب شود که افراد کابینه شما با شما هماهنگ نباشند و برنامه های شما ابتر بماند و دست شما در اجرا بسته باشد.
2. پیشنهاد من این است که نگویید من اصول گرا هستم یا حتی اصلاح طلب که خود به خود برای شما دشمن ایجاد می کند که دوست نمی آورد (رهبر معظم فرمودند من اصول گرای اصلاح طلب هستم) و خود این یه عامل تفرقه الکی در فضای سیاسی شده است.
3. به نظر بنده شما تفکر عمیق و درستی دارید => ایجاد تغییر => مقاومت سیستم انسان ها در مقابل تغییر => موانع بیشتر در راه شما => نیاز بیشتر به این که شخصیت مقاومی داشته باشید (از ملاک های اخیری که رهبری فرمودند داشتن روحیه مقاوم بود چیزی که آقای احمدی نژاد در آن کامل نبود و از کوره در رفت) اگر روحیه مقاوم نداشته باشید تمرکز فکری شما را رسانه ها و ... برهم می زنند و وقتی کسی تمرکز فکر نداشته باشد عاقبتش ...
4. به نظر بنده شما تفکر عمیقی دارید : فکر عمیق => تولید حرف و کلام => دست مایه ای برای حاشیه سازی رسانه ها و کل سیستم اجتماعی => درگیر حاشیه شدن (از دیگر ملاک های اخیر رهبری "نپرداختن به حواشی")
5. شما می دانید که بین IQ و EQ تفاوت هست. بنده زیاد جسارت کردم ولی شما IQ بالا و EQ متوسط دارید . که به نظرم رییس جمهور آینده باید EQ بسیار بالا داشته باشد.
از ضعف های آقای احمدی نژاد EQ متوسط بود. که خیلی به دولت ضربه زد.

ارادتمند و دوست دار تفکر شما
ابن همه اندیشمند و آزادی بیان در کشور وانتقاد از دولت ونظام چه فایده ای داشته یک نگاهی به این 30 سال بندازید ببینید آیا ضعیف ترین مردم از نظر امام علی علیه السلام توانسته بدون لکنت زبان وترس دردل خودرا با مسئولین عالیرتبه نظام حتی رهبری بیان کند . رسانه ملی که وظیفه دارد این وظیفه را انجام دهد چه . سالها شما مدیران نظام نامه امام علی به مالک اشتر را خوانده وتدریس کرده اید . سوال این است آیا توانسته اید فقط همین بند از فرمایشات مولا وسرور ما امیر المومنین علی علیه السلام را آویزه قراردهید ومیان پابرهنگان رفته وبدون نگهبان وبه دردل مردم گوش دهید در اینجا این بند از فرمایشات امام را می آورم تا تداعی شما شود هرچند پند نمیگیرند ونخواهند گرفت . چرا که مردم پابرهنه از نسل هابیلند وکشته ایثار وآقایان از نسل قابیلند وکشنده ایثار اگر هم بخواهند مرا بگیرید ودر بند کنید باز فریاد خواهم زد . زیرا امام حسین فرمود بترس از مظلومی که پناهی جزخداوند ندارد

"برای کسانی که به تو نیاز دارند، زمانی معین کن که در آن فارغ از هر کاری به آنان‌پردازی. برای دیدار با ایشان به مجلس عام بنشین، مجلسی که همگان در آن حاضرتوانند شد و، برای خدایی که آفریدگار توست، در برابرشان فروتنی نمایی و بفرمای‌تا سپاهیان و یاران و نگهبانان و پاسپانان به یک سو شوند، تا سخنگویشان بی‌هراس‌و بی‌لکنت زبان سخن خویش بگوید"
ملاحظه می فرمایید کدام یک از مسئولان ما این بند را که بارها خود خوانده وحتی در درس مدیریت استراتژیک و عالی چه در دانشگاه وچه در طوح عالی مدیریتی آنرا خوانده اندبه حیطه عمل کشانده اند چرا اینقدر تظاهر وخودنمایی
بقول مولوی ( که من اکراه دارم بگویم مولانا که مولای من خدا وخلیفه او پیامبر و علی است وبس) ولی محترم وبزرگوار است وجای او در ادبیات عرفان سیاسی خالی است
صد مصر مملکت زتعدی خراب شد
صد بحر سلطنت زتطاول سراب شد
صد برج حرص وبخل به خندق در اوفتاد
صد بخت نیم خواب بکلی بخواب شد
امام خمینی رحمه الله علیه فرموشدد : بترسید از آنروزی که تر وخشک با هم بسوزند
این وجیزه را اطمینان دارم منتشر نمی کنی ولی یقیندارم می خوانی اما شما واهل قدرت فکر کنید وبیاندیشید که در این سی واندی سال چه بر سر این ملک آمده
ما باید کشته ایثار باشیم نه کشنده ایثار
والسلام علی من التبع لهدی
والسلام علی من اا
۲۱ ارديبهشت ۹۲ ، ۲۳:۱۸ سید مهدی؛قــم
عرض سلام و ادب،در جوار حرم کریمه اهلبیت حضرت معصومه برای شما عمر باعزت و سربلندی و پیروز در عرصه انتخابات آرزومندم.و دعاگوی شما انقلابی تمام عیار...
دستتان را میبوســـم
۲۱ ارديبهشت ۹۲ ، ۲۰:۰۴ روح الله از قم
با سلام و عرض تبریک به مناسبت حلول ماه با برکت رجب
از اینکه باحضورتان عیدی این ماه عزیز را به دوست داران خویش اهدا نمودید و گامی بزرگ در عرصه سرنوشت کشور نهاده اید بسیار سپاسگزاریم و بدانید به یاری خداوند ما تمام سعی خود را به برای تحقق این هدف بزرگ انجام خواهیم داد.
کشور به وجود افراد شایسته ای چون جنابعالی تشنه است..
دست مولا علی یارتان
با سلام امدیوارم موفق باشی تا چهره واقعی اینا رو به مردم نشون بدید
سلام امیدؤارم که
حضؤر شما باعث بالا رفتن سطح عمؤمی اطلاعات مردم بشه تا حداقل فریب هر ؤعده ای رؤ نخؤرن
با آرزؤی مؤفقیت
خوش آمدی مرد بزرگ
آمدی اما چه سود که این بازی بزرگ مردان بزرگ نمی خواهد بلکه دروغ های بزرگ می خواهد
حال انکه شما با مردم روراست هستی و وعده بیجا نمی دهی آیا باز هم جای شما هست 1157

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">