پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

چهارشنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۱:۲۰ ب.ظ

فیلم سخنرانی قدیری علیه مشایی و اخلالگری عامل مشایی از زاویه ای دیگر

1- فیلم سخنرانی قدیری علیه مشایی و اخلالگری عامل مشایی از زاویه ای دیگر

2- فیلم سخنرانی قدیری علیه مشایی و اخلالگری عامل مشایی از زاویه ای دیگر

فیلم صحنه به تشنج کشیدن جلسه قدیری ابیانه در وزارت کشور توسط عامل انحرافی

مشاهد فیلم از زاویه ای دیگر

فیلم صحنه به تشنج کشیدن جلسه قدیری ابیانه در وزارت کشور توسط عامل انحرافی

http://hamandishi.ir/vdcf1xdyjw6dvca.igiw.html

احمدی‌نژاد یارانه‌ها را به مشایی گره زد

 یک داوطلب انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: متاسفانه آقای احمدی‌نژاد هدفمندسازی یارانه‌ها را به انتخاب آقای مشایی گره زد و تبلیغات ناشدنی انجام داد تا مردم را به طمع بیندازد تا به مشایی رای دهند.

به گزارش "ندای انقلاب" به نقل از تسنیم، محمدحسن قدیری ابیانه کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری پس از سخنرانی اسفندیار رحیم‌مشایی و محمود احمد‌ی‌نژاد، اظهار داشت: آقای احمدی‌نژاد در سفرهای استانی نمایش‌های مضحکی را برای معرفی و حمایت از آقای مشایی انجام داد و این پول را از بیت‌المال خرج کرد؛ میلیاردها تومان در استادیوم آزادی با این هدف هزینه کرد.

وی افزود: می‌خواهم بگویم آقای احمد‌ی‌نژاد! دم خروس بیرون زده است و دم خروس امروز پیدا شد، امروز معلوم شد که تمام این سفرها و هزینه‌ها برای تبلیغ آقای مشایی بود.

این نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری تاکید کرد: آقای احمدی‌نژاد! شما افرادی که در سال ۸۴ به جنابعالی رای داده‌اند را خجالت‌زده‌ کردید؛ آنها دعا کردند تا شما رئیس‌جمهور شوید اما شما در تلویزیون از مشایی همانند یک معصوم تعریف می‌کنید و به عنوان رئیس‌جمهور ایران اعلام می‌کنید که آقای چاوز بدون تردید حضرت مسیح را مشایعت خواهد کرد؛ با نگاهی که شما به آقای مشایی دارید و اینقدر او را بزرگ می‌کنید حتما مشایی هم مسیح را مشایعت خواهد کرد و او هم رجعت خواهد کرد.

قدیری‌ابیانه تاکید کرد: آقای احمدی‌نژاد! فکر کرده‌اید مردم احمق هستند و این سوءاستفاده‌ها را نمی‌فهمند و نمی‌بینند.

وی ادامه داد: متاسفانه آقای احمدی‌نژاد هدفمندسازی یارانه‌ها را به انتخاب آقای مشایی گره زد و تبلیغات ناشدنی انجام داد تا مردم را به طمع بیندازد تا به مشایی رای دهند.

این نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری تاکید کرد: بنده نامزد اصولگرای مستقل ولایت‌مدار هستم تا آخر با جریانات طرفدار فتنه و جریان انحرافی مبارزه خواهم کرد.

قدیری‌ابیانه خاطرنشان کرد: تا یک ساعت دیگر مجسمه‌های مستهجن سانسور شده در سایت من منتشر خواهد شد.

۹۲/۰۲/۲۵

نظرات  (۱۲)

کاملا باهاتون موافقم آقای دکتر در ضمن سخنرانی پارسالتون توی دانشگاه علوم و تحقیقات فوق العاده بود-مرسی :-)
۲۳ مهر ۹۲ ، ۱۳:۵۸ lمهدی از مشهد

سلام علیکم

راجع به جنگ در سوریه سوال کردم اما پاسخ ندادید.

پاسخ:
نرسیدم. مواضعم را در این ارتباط قبلا اعلام کرده ام.
۲۲ مهر ۹۲ ، ۱۵:۴۰ مهدی از مشهد

سلام علیکم

جناب اقای دکتر قدیری .راجع به جنگ در  سوریه.سوالاتی  دارم.

ایا شبکه های داخلی راجع به سوریه واقعیات را انتشار میدهند؟

ما ماهواره نداریم واعتمادی هم به بسیاری از اخبار ان نداریم . اما گاهی اوقات از اخبار شبکه های خودمون هم متعجب میشوم.مثلا اعلام میشه شهر حمص یا حلب یا .. ازوجود  شورشیان مسلح پاکسازی شد .اما باز میبینیم که چند روز بعد دوباره مردم بیگناه همان شهر ها به دست شورشیان بی رحم قتل عام میشوند. 

همچنین بارها اعلام شد حومه دمشق ا ز شورشیان  پاکسازی شده. اما چندروز بعد .شاهد جنایات تکفیری ها در همان حومه 

دمشق هستیم.حتی شاهد حملات خمپاره ایی به کاخ اقای بشار اسد بودیم 

همچنین .تصاویر حاکی از ان است که  سربریدن و اعدام مردم به دست تروریست ها . در شهر یا محله . ودر حضور سایر شهر وندان  سوری انجام میشود. چطور ممکن است؟مگه ان مناطق نیروی امنیتی یا شهردار یا عناصر دولتی یا ... ندارند؟.

گاهی اوقات  تصاویر   کانال ها وتونل هایی میبینیم که توسط شورشیان احداث شده.

چطور ممکن است به همین راحتی یک عده در داخل ویا بیرون شهر کانال احداث کنند وکسی متوجه نشود ؟

ایا تعداد  شهر وندان سوری که باشورشیان همکاری میکنند بسیار زیادند؟

۲۱ مهر ۹۲ ، ۱۵:۱۹ مهدی از مشهد

سلامعلیکم

البته همه انسانها نقاط ضعف دارند. اما راجع به اقای مشایی بیش از حد اغراق شد و همین امر بهانه ایی شد برای یک عده  فرصت طلب   تند رو . همچنین برای سبز لجنی های بسیجی کش و مسجد اتش زن و خیمه امام حسین اتش زن و سطل اشغال اتش زن و مخالفان دولت.اقای احمدی نژاد .

حالا جناب دکتر قدیری نظر شما راجع به باز گشت کسانی که به بهانه تقلب چندین ماه تهران را به اتش کشیدند چیست؟

راجع به حضور این افراد در دولت قفل وکلید چه نظری دارید؟.

مگه نمیبینید محاکمه که نشدند. بماند.  طلبکار هم هستند 

کدوم خطر ناکتر هستند؟

مشایی یا فتنه گران سبز لجنی؟.

لولوی فرضی و ساخته و  پرداخته یک عده کج اندیش .یا فتنه گران ؟

راستی کدوم یکی ولایتمدار ترند؟

ایا به همون اندازه که برای تخریب اقای احمدی نژاد وقت وانرژی صرف کردید. حاضرید اینجا وقت صرف کنید ودلسوزی کنید؟ 

پاسخ:
آقای مشایی خطرناکتر است، چون منحرف بود و به نام امام زمان (عج) می واست امیال خود را برقرار نماید. اما  معتقدم کسانی که در فتنه شرکت کردند و بر ان دمیدند شایستگی کارمندی ادارت را هم ندارند چه رسد به مسئولیت.
آقای احمدی نژاد با افراط گری های خود و بی توجهی به نظر کسانی که به او رای داده بودند مشایی را بر همه چیز ترجیح داد. شما بهتر است دست از مشایی بکشید. اوتمام شد.
۲۹ خرداد ۹۲ ، ۱۹:۴۶ مردان از کامو
سلام همیشه ار قدیری ابیانه به عنوان یک رزمنده واقعی یاد میکردیم تا تا انتخابات مجلس که از شما به عنوان عامل مشایی یاد شد که متاسفم برای کاشانیهای بی تدبیر. و امروز خوشحالم  به 2 جهت  اول اینکه علی رقم تمام تخریبها به شما رای دادم و مهمتر اینکه تشخیصم درست بود که قدیری همان قدیری 57 است.
پاسخ:
ساکتین فتنه که موقعیت خود را در شهر مذهبی کاشان موقعیت خود را در مقابل اینجانب در خطر دیدند برای تخریب بنده تلاش کردند بنده را عامل مشایی معرفی کنند در حالی که می دانستند که بنده از 6 سال قبل با مشایی برخورد کرده ام و قاطع ترین مواضع را علیه هم فتنه و هم انحراف داشته ام. حتی به دروغ مدعی شدند که بنده 5 میلیارد تومان برای تبلیغات از مشایی دریافت کرده ام. اسم خودشان را هم گذاشته بودند اصولگرا حال آنکه وصولگرا بودند. با یان وجود بنده در شهر و شهرستان کاشان بالاترین رای را آوردم.
واقعا از افشاگری های مستند شما ممنونم. تازه امروز با شما آشنا شدم و این سایت را دیدم... حرفهای چندین و چندساله امثال ما را می زنید. نه چپ و نه راست گرا هستم. قلبا به حکومت اسلامی و اصل ولایت فقیه اعتقاد دارم؛ اما نه اعتقادات امثال طرفداران مشایی، احمدی نژاد و ... بلکه برای بیشتر شائبه ها و سوالاتم در طول این سالها پاسخ یافته ام.
خداوند به شما توفیق بیشتر عطا نماید و شر منحرفان و دنیا مداران را از کشور ما و دین ما کوتاه نماید.
یکیدون کیدا و اکید کیدا فمهل الکافرین امهلهم رویدا
۲۷ خرداد ۹۲ ، ۱۹:۴۲ رضا از کاشان

باعرض سلام - می خواستم بپرسم با آمدن روحانی تحلبل شما درباره رابطه ایران و روسیه است؟

پاسخ:
رابطه ما با روسیه ادامه خواهد یافت و خوب است که گسترش یابد.
ممنونیم آقای قدیری. تلاش شما برای نشان دادن چهرۀ انحراف ستودنی است.
و من الله التوفیق
من حامی مشایی هستم و او را یک ولایت مدار واقعی می دانم.صحبت ها و تحلیل هایی که درباره ایشان می کنید واقعیت و مبنای علمی ندارد.
از این که مشایی فرصت حضور در انتخابات را نیافت تا مردم بین صحبت ها شما و شخصیت واقعی مشایی قضاوت کنند متاسفم.اما به نظرم ماه برای همیشه پشت ابر نخواهد ماند و به زودی حقایق آشکار خواهند شد.


پاسخ:
چون ماه همیشه پشت ابر نمی مونه لازم بود افشاگری کنم که چه مجسمه های مستهجنی رو برای معرفی به عنوان فرهنگ ایرانی در خارج به نمایش می گذاشتند. تا کی می خواهید چشم خود را بر حقایق ببندید؟
۱۲ خرداد ۹۲ ، ۲۳:۲۴ فرزند شهید
متشکریم
خیلی متشکریم
واقعا خدا مملکت ما را در برابر دشمنان داخلی و خارجی و منحرفان حفظ کند. اما جوانان در صحنه اند و این سیاست بازی ها به ضرر برپا کنندگانش خواهد بود.
مشایی حرف هایی میزنه که در تخصصش نیست و موجب جنجال میشه.
ولی ایا اون فرد واقعا عامل مشایی بوده و واقعا با دستور مشایی اونکارو انجام داده؟ و اگر کار مشایی بوده شاید نسبت به حرف های اقای ابیانه معترض بوده و واقعا در انتخاب اون مجسمه ها نقشی نداشته و یا بی خبر بوده.

و اگر باز همه اینها درست باشه چرا اقای احمدی نژاد از او حمایت میکنه.
ایا واقعا مشایی مظلوم واقع شده و براش توطئه کردن؟
یا احمدی نژاد منحرف شده؟
و یا به دلیل دشمنی های زیادی که به دولت شد میخواد مشایی رو بیاره سر کار چون فرد دیگه ای رو نمیتونه بجاش پیدا کنه.
و یا فریب عبادت های مشایی رو خورده و چون فامیل هم شدن از او حمایت میکنه؟

واقعا رسیدن به پاسخ درست سخت شده.
پاسخ:
پاسخ ساده است. احمدی نژاد کسی را در حد معصوم بالا می برد که رهبری او را شایسته معاو اولی هم نمی داند. همین باید برای شما روشن کند که احمدی نزاد ولایت مدار نیست.
مشایی خودش در انتخاب مجسمه ها دست داشته.
نمی گویم فردی که آمد میکروفن ها را به هم ری=خت به دستور مشایی بوده چون خودش هم شاید فکر نمی کرد به چنین حماقتی دست بزند ولی اقلا مشایی می توانست این اقدام او را محکوم کند.
ولی روش مشایی است که دست به جعل و تخریب بزند مثل وقتی به دروغ مدعی شد که بنده بابت مسلمان کردن صذها مسلمان به هر یک 1000 دلار به آنها می پرداختم. دروغ گویی و شیطنت ذات آنها است.خباثت ماهیت آنها است.
ایا رسانه های مشایی نمی دانستند که عضو ستاد او در سخنرانی بنده اخلال ایجاد کردند ولی نوشتند که قدیری به او حمله ور شد آنهم واقه ای که در حضور دهها دوربین تلویزیونی و صدها خبرنگار رخ داد.
برادر شما با شیاطینی مواجهید که دین وایمان را بازیچه قرار داده اند! آیا واقعا آقای احمدی نزاد معتقد به رجعت چاوز است؟! اگر معتقد باشد که منحرف است و اگر محض سیاست چنین ادعایی را کرده باشد که مذهب را به مضحکه گرفته است.
واقعیت این است که به هر دلیل که باشد و از هر مقطعی که شروع شده باشد احمدی نژاد نیز منحرف است. وقتی می گوید احمدی نزاد یعنی مشایی و مشایی یعنی احمدی نژاد یعنی همه انحرافات او را به دوش می گیرد. احمدی نژاد کاری کرده که در آینده حتی برای مجلس هم تایید صلاحیت نخواهد شد.
پاسخ درست همین است. شک نکنید.
من اگر زرهای تردید داشتم اینچنین بیان نمی کردم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">