پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

چهارشنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۲، ۱۰:۱۴ ق.ظ

۲

Secret document of american embassy in Iran

Update: You can find two different scans of the documents, a software that enables searching, and also Persian translation of them in the new section of our website. Just click the link below:

http://basij.aut.ac.ir/revolution

به روز رسانی: در بخش جدید سایت بسیج دانشجوئی دانشگاه امیرکبیر با عنوان «تسخیر» مجموعه اسناد کامل لانه جاسوسی به صورت اسکن شده حاوی اسناد اصلی در دو نسخۀ متفاوت، نرم‌افزار اسناد لانۀ جاسوسی و نیز متن حروف‌چینی شدۀ ۱۱ جلدی ترجمۀ فارسی در دسترس مخاطبین سایت قرار گرفته است. همچنین، فیلم ۷ قسمت از سخنرانی‌های استاد رحیم‌پور ازغدی دربارۀ ضرورت بازخوانی این اسناد، برای مشاهده و دانلود در این بخش قرار گرفته است. برای دیدن این بخش، به لینک بالا مراجعه کنید.

بسیج دانشجوئی دانشگاه امیرکبیر منتشر کرد:

متن کامل اسناد لانه جاسوسی
پس از عدم موفقیت سرویس‌های جاسوسی غرب در حفظ شاه و پیروزی انقلاب اسلامی ایران، این مؤسسات اطلاعاتی، کارشکنی و توطئه بر علیه انقلاب اسلامی را آغاز کردند. در آبان ۱۳۵۸، یعنی دقیقاً ۳۱ سال پیش، دانشجویان پیرو خط امام با تسخیر سفارت آمریکا و کشف اسناد محرمانه موجود در این لانه جاسوسی، توانستند دخالت آشکار ایالات متحده آمریکا در اقدامات خشونت‌بار و توطئه‌های مختلف علیه ایران و مسلمانان منطقه را به اثبات برسانند. این اسناد گزارش‌های مستندی از نقش آمریکا در طراحی توطئه‌های مختلف -قبل و بعد از انقلاب- ارائه داد.
در همان زمان و با همت دانشجویان پیرو خط امام، این اسناد در ۷۴ جلد ترجمه و منتشر شد. اینک اصل این اسناد توسط بسیج دانشجوئی دانشگاه امیرکبیر، بر روی اینترنت منتشر می‌شود. این مجموعه بالغ بر ۷۱ فایل با حجم ۲٫۶۴ گیگابایت می‌باشد. برای دانلود کافی است روی لینک‌های زیر کلیک کنید. این لینک‌ها، مستقیم بوده و به سادگی قابل دانلود می‌باشند.

۱-۶٫pdf 28.pdf 52.pdf
7.pdf 29.pdf 53.pdf
8.pdf 30.pdf 54.pdf
9.pdf 31.pdf 55.pdf
10.pdf 32.pdf 56.pdf
11.pdf 33.pdf 57.pdf
12-1.pdf 34.pdf 58.pdf
12-2.pdf 35.pdf 59.pdf
13-1.pdf 36.pdf 60.pdf
13-2.pdf 37.pdf 61.pdf
14.pdf 38.pdf 62.pdf
15.pdf 39.pdf 63.pdf
16.pdf 40.pdf 64.pdf
17.pdf 41.pdf 65.pdf
18.pdf 42.pdf 66.pdf
19.pdf 43.pdf 67.pdf
20.pdf 44.pdf 68.pdf
21.pdf 45.pdf 69.pdf
22.pdf 46.pdf 70.pdf
23.pdf 47.pdf 71.pdf
24.pdf 48.pdf 72.pdf
25.pdf 49.pdf 77.pdf
26.pdf 50.pdf 80.pdf
27.pdf 51.pdf

DVD نرم‌افزار اسناد لانۀ جاسوسی، با حجم ۲٫۵ گیگابایت از آدرس زیر قابل دریافت می‌باشد:

http://basij.aut.ac.ir/psri.iso

دوره ۱۱جلدی منتشر شده از اسناد لانه جاسوسی آمریکا
واحد اسناد مؤسسه مطالعات و پژوهش‌های سیاسی مجموعه اسناد لانه جاسوسی که قبلاً توسط دانشجویان پیرو خط امام در ۷۴ جلد منتشر شده و یک جلد منتشر نشده که حاوی زندگینامه تعدادی از رجال سیاسی است در ۸ جلد به بازار نشر عرضه کرده است. در مجموعه جدید، برای کاهش حجم صفحات و سهولت استفاده محققین‌، متن اسناد حروفچینی شده و تصاویر اسناد هر جلد در یک قطعه CD با قابلیت جستجو در متن به همراه کتاب ارائه شده است. در هر جلد از مجموعه‌، علاوه بر فهرست مطالب در ابتدا، فهرست اعلام نیز در پایان کتاب آمده است‌.

برای استفاده از ترجمه این اسناد، مراجعه به این مجموعه ۱۱ جلدی که با قیمت ۹۳۰۰۰۰ ریال عرضه شده است، توصیه می‌گردد. امیدواریم ترجمه فارسی این اسناد نیز هر چه زودتر از طریق شبکه جهانی اینترنت، در دسترس محققین و علاقه‌مندان به تاریخ معاصر قرار گیرد. (به روزرسانی: ترجمۀ فارسی اسناد، از طریق لینک بالای صفحه قابل دریافت می‌باشد.)

۹۲/۰۸/۲۲

نظرات  (۲)

۲۲ دی ۹۴ ، ۲۳:۴۷ مهدی از کاشان
با سلام خدمت آقای قدیری ابیانه
از کجا می توانم این کتب را تهیه کنم؟
در کاشان هرکجا سراغ گرفیم نداشتند...
اگر ادرس کتاب فروشی یا شماره تماسی از کتابفروشی دارید لطف کنید...
پاسخ:
سلام
از کتاب فروشی مرسل  جنب سینما فرهنگ
این سایت basij.aut.ac.ir که کلا قطعه!! همه‌ی سایت‌ها هم به همون ارجاع دادن.
لینک دیگه‌ای برای این فایل‌ها وجود نداره؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">