پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

جمعه, ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۷:۵۴ ب.ظ

۰

طرحی در حال حاضر بین اعضای شورای امنیت ملی آمریکا دست به دست می‌شود، مبنی بر ناراضی کردن مردم ایران از حکومت از طریق افزایش فشارهای اقتصادی و طرح ادعاها درباره هزینه‌های ایران در منطقه است.

yjc.ir/fa/news/6529120

همچنین آنها با طرح ادعاهای بی اساس در مورد میزان اختلاس‌ها سعی می کنند مردم را عصبانی کنند. 

از سوی دیگر سیاست آنها این است که به تمام کسانی که دست به اختلاس، دزدی، خرابکاری، قاچاق و ... می‌زنند، در صورت فرار به خارج از کشور به آنها پناه دهند و مانع استرداد آنها شوند تا از این طریق انگیزه خلافکاری در ایران را ایجاد و گسترش دهند.

به همین دلیل نیز حاضر نشدند تا به خاوری که زمینه اختلاس 3000 میلیارد تومانی را فراهم کرد مسترد سازند.

در عین حال آنها می‌خواهند نظام اسلامی را مقصر نابسامانی‌های اقتصادی معرفی کنند تا مردم را برعلیه نظام بشورانند و مقاصد نامشروع خود را دنبال کنند.

طبیعی است که رسانه‌های گروهی باید ریشه این توطئه‌ها را برای عموم مردم تشریح کنند تا نتیجه این آگاهی، مواضع شدیدتر مردم علیه آمریکا و اذنابش و حمایت جانانه‌تر از نظام اسلامی باشد.

اخیرا یکی از نمایندگان اصلاح‌طلب، همسو با نقشه آمریکا، حتی مقصر دستور ترامپ مبنی بر خروج آمریکا از برجام و تشدید تحریم‌ها را ایرانیانی معرفی کرد که شکست برجام و بدعهدی آمریکا را پیش‌بینی کرده بودند!

چنین مواضعی در حالی که مقامات جهانی، از جمله غربی و بخصوص مقامات آمریکایی و بخصوص مسئولان سابق سازمان سیا و موساد و پنتاگون نیز ترامپ را مقصر نقض برجام معرفی کرده‌اند، بسیار مشکوک بوده و اگر نشانه حماقت گوینده آن نباشد قطعا نشانه خیانت او است.

۹۷/۰۲/۲۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">