پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

دوشنبه, ۱۱ دی ۱۳۹۱، ۰۹:۱۱ ب.ظ

۰

حلقه انحرافی، دشمن را به برانگیختن فتنه‌ای دیگر امیدوار کرده است

فتنه گران در روز عاشورا ثابت کردند که یزیدی هستند.

فاشیست‌ها با ادعای اصلاح‌طلبی به قدرت رسیدند.

معیار اصلاح‌طلبان دوری از ضوابط اسلامی است.

محمدحسن قدیری ابیانه، در گفت‌وگو با خبرگزاری رسا اظهار داشت: اگر دشمنان ما می‌توانستند، بلایی را که بر سر مردم و کشور سوریه آوردند بر سر ایران می‌آوردند، کشورهایی که امروز جمع شدند برای این‌که سوریه را از خط مقاومت خارج کنند، با توان بیشتری جمع می‌شدند برای ویران کردن ایران، مردم در نهم دی چنین خطری را از کشور دور کردند.

وی گفت: نه دی مظهر حضور آگاهانه در صحنه و مقابله با اتحاد کثیف‌ترین و خبیث‌ترین دولت‌های جهانی و عناصر داخلی آن‌ها بود در حالی که عده‌ای نیز در ایران فریب دشمنان را خورده بودند.

سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا با اشاره به این‌که حفظ هوشیاری مردم و آگاهی از عمق اهداف دشمن از یک طرف و تقویت ایمان دینی و نیز پشتیبانی از ولایت فقیه از طرف دیگر از عوامل موثر در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان است اذعان داشت: حضور مردم در صحنه و پیروی از فرامین ولایت مهم‌ترین عامل ناامیدی دشمن در تحقق توطئه‌ها می‌باشد.

کارشناس عالی مدیریت استراتژیک خاطر نشان کرد: موقعیت جمهوری اسلامی ایران به عنوان رهبر تمدن بزرگ اسلامی در حال شکل‌گیری بر اثر بیداری اسلامی، به سرعت ارتقا می‌یابد در حالی‌که موقعیت استکبار اعم از امریکا و اروپا و عوامل دست‌نشانده آن‌ها به سرعت رو به افول است به نحوی که حتی کیسینجر و سازمان سی آی ای اضمحلال اسراییل طی ده سال آینده و تشدید بحران اقتصادی در غرب را پیش‌بینی کرده است.

*باید منتظر توطئه‌های بیشتر بود

وی با تاکید بر شرایط نابسامان جبهه استکبار ابراز کرد: در چنین شرایطی دشمن برای رهایی از چنین افولی در جبهه خویش و ممانعت از چنین پیروزی و تحولی در جهان اسلام حاضر است دست به هر تحرکی بزند تا مقابل این روند بایستد لذا باید منتظر توطئه‌های بیشتر بود مگر این‌که آن‌ها از تاثیر اقدامات خویش ناامید شوند.

سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا با تاکید بر این‌که فتنه 88 در نهم دی با حضور مردم در صحنه با شکست مواجه شد خاطرنشان کرد: دشمنان ملت ما امیدوارند بتوانند در انتخابات ریاست جمهوری سال 92 فتنه جدیدی به راه بیاندازند.

*اگر مردم فریب دشمن را بخورند، تحریم‌ها تشدید می‌شوند

کارشناس عالی مدیریت استراتژیک با اشاره به این‌که تحریم‌ها و تهدیدات روز برای تحت فشار قرار دادن اقتصاد کشور و معیشت مردم در راستای فتنه سال 92 می‌باشد ابراز داشت: این تحریم‌ها تا روز انتخابات ادامه خواهد یافت به این امید ‌که از طرفی مردم را تحت فشار قرار دهند تا از وضعیت اقتصادی عاصی شوند و از طرف دیگر با دامن زدن در رسانه‌های بیگانه و عوامل داخلی بر این باور که مذاکره و رابطه با آمریکا می‌تواند باعث لغو تحریم‌ها شود مردم را به رای به سازش کاران ترغیب نمایند تا شاهد روی کار آمدن عناصر وابسته، غرب‌زده و یا مرعوب غرب شوند.

وی گفت: اگر بر فرض چنین شود و مردم فریب چنین ترفندی را بخورند که انشالله هرگز نخواهند خورد نه‌تنها تحریم‌ها لغو نخواهد شد بلکه تشدید نیز خواهد شد زیرا هدف از فشار بر اقتصاد کشور محروم کردن ایران از حقوق خود از جمله حق پیشرفت می‌باشد و در چنین صورتی عقب‌نشینی در مقابل فشارها حاوی این پیام است که برای تحقق خواسته‌های غرب باید فشار امتداد و تشدید یابد.

سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا با اشاره به این‌که در ایام اصلاحات عقب‌نشینی‌های دولت منجر به قرار گرفتن نام ایران در لیست شرارت شد گفت: بهترین راه مقابله با این توطئه‌ها و خنثی کردن آن و ناامید نمودن دشمن از تاثیر این تحریم‌ها و تهدیدها، از یک‌سو عمل به شعار اقتصاد مقاومتی و از سوی دیگر به نمایش گذاشتن حمایت مردم از ولایت و نظام و نیز شرکت بسیار گسترده در انتخابات و رای دادن به کسانی که ضمن ولایت‌مداری بر ولایت‌مداری خویش پایدار بمانند و مرعوب غرب نشوند است.

*جریان انحرافی دشمن را امیدوار کرده است

کارشناس عالی مدیریت استراتژیک با تاکید بر این‌که وجود جریان انحرافی در دولت دشمن را به برانگیختن فتنه دیگر امیدوار کرده است گفت: آن‌ها امیدوارند بتوانند از این جبهه، ولایت و کشور را تضعیف نمایند لذا مردم باید نشان دهند که به هیچ جناح و جریانی اجازه فتنه نمی‌دهند و با صلابت در مقابل آنان می‌ایستند.

وی گفت: شرکت گسترده مردم در انتخابات، رای به نیروهای ولایت‌مدار و غیر مرعوب در مقابل استکبار، طرد هر نوع جریان انحرافی، چه مواضع دین گریزی داشته باشند چه ادعای انتظار فرج را داشته باشند و تمسک به ریسمان ولایت راه‌کار ناامید ساختن دشمن و در نتیجه آغاز عقب نشینی دشمن از تحریم‌ها خواهد بود.

سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا با تاکید بر این‌که اگر جریان انحرافی نبود شاید دشمن به موثر بودن فتنه امیدی نمی‌بست، گفت: عوامل فتنه 88 نیز هنوز به حمایت استکبار از خویش امیدوارند و در اصل استقلال جمهوری اسلامی ایران از قدرت‌ها را به خاطر نگاه مادی‌گرایانه و ضعف بنیادی در جهان‌بینی خویش نقطه ضعف تلقی کرده و حمایت بیگانگان را برای خویش نقطه قوت ارزیابی می‌کنند.

کارشناس عالی مدیریت استراتژیک با مرور تاریخ خاطرنشان کرد: فاشیست‌ها و نازیست‌ها با فریب مردم و ادعای اصلاح‌طلبی خود را به قدرت رسانده و سپس ماهیت اصلی خویش را نمایان ساختند، کسانی که ادعای اصلاح طلبی و طرفداری از جامعه مدنی و مردم سالاری دارند یا طرفداری از جمهوریتشان گوش جهان را کر کرده بود، جمهوریتی که سرنوشت انتخابات را تفاوت یک رای می‌تواند تعیین کند، به تفاوت یازده میلیونی آرا مردم بی‌اعتنایی کرده و نشان دادند که جز به کسب قدرت نمی‌اندیشند و ماهیتی همچون موسولینی و هیتلر دارند.

وی در پایان اذعان داشت: این افراد متاسفانه اصلاح طلبی را در دوری از معیارهای اسلامی می‌دانند درحالی‌که اصلاح واقعی در تحقق کامل اهداف و ارزش‌های اسلامی است؛ اگر دوری از ضوابط اسلامی معیار اصلاح طلبی باشد، یزید در راس اصلاح طلبان می‌باشد و فتنه گران در روز عاشورا ثابت کردند که یزیدی هستند.

۹۱/۱۰/۱۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">