پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

چهارشنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۱، ۰۲:۳۵ ق.ظ

۰

ایران حق ارسال سلاح به هر کشوری را دارد

چهارشنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۱، ۰۲:۳۵ ق.ظ

ارسال سلاح به حزب الله لبنان، مردم غزه ، سوریه و یا هر کشور دیگری جزئی از حقوق ایران است و اسرائیل حق ندارد به این بهانه ها ایران را تهدید به حمله نظامی کند و کوچکترین اقدامی برای تعرض به ایران یعنی نابودی اساس رژیم صهیونیستی.

رژیم غاصب صهیونیستی ایران را به خاطر ارسال سلاح به غزه تهدید کرد که ابن بار به قلب تهران حمله می کنیم. طبق یک نظر کارشناسانه اگر کشوری به دفعات کشور دیگری را به دلایل مختلف تهدید به حمله کند اما در عمل عاجز باشد نشانه ضعف عملی کشور تهدید کننده است اما براستی رژیم صهیونیستی اسرائیل چه تصوری از طرح چنین مباحثی دارد؟

به گزارش سرویس سیاسی بی باک، دکتر محمد حسن قدیری ابیانه کارشناس مسائل استراتژیک و سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا در گفتگو با بی باک اظهار داشت: ارسال سلاح به حزب الله  لبنان، مردم غزه ، سوریه و یا هر کشور دیگری جزئی از حقوق ایران است و اسرائیل حق ندارد به این بهانه ها ایران را تهدید به حمله نظامی کند و کوچکترین اقدامی برای تعرض به ایران یعنی نابودی اساس رژیم صهیونیستی.

قدیری ابیانه عنوان کرد: وقتی این رژیم در جنگ هشت روزه حریف حماس نشد، چگونه صحبت از مقابله با قدرت بزرگی چون ایران می کند؟!

وی تاکید کرد: اگر بنابر تلافی باشد، این ایران است که باید به خاطر تمامی جنایاتی که اسرائیل علیه ملت ما از جمله ترور دانشمندان هسته ای ایران مرتکب شده است، اقدام متقابل داشته باشد. اگر اسرائیل با این بهانه که ایران به غزه سلاح فرستاده پس هدف بعدی ما قلب تهران است، ایران را تهدید به حمله می کند پس ایران هم حق دارد به خاطر تمام ترورهای اسرائیل در ایران، تمام مراکز هسته ای اسرائیل را مورد هجوم قرار دهد.

دکتر قدیری ابیانه افزود: ایران همواره این حق را دارد که در مجامع بین المللی به خاطر این تهدیدات شکایت داشته باشد اما سازمان ملل متحد تحت نفوذ آمریکا است و آمریکا داری حق وتو است و هر بار که سازمان ملل خواسته جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کند، آمریکا و انگلیس و فرانسه آن را وتو کردند، البته ایران می تواند اقدام حقوقی بر علیه این تهدیدات انجام دهد اما تا زمانی که این قدرت ها در سازمان ملل مسلط هستند به نتیجه دلخواه و عادلانه در این سازمان نخواهیم رسید.

وی در ادامه تصریح کرد: ایران قدرت نظامی کافی برای مقابله با رژیم صهیونیستی را دارد. این نوع تهدیدها بیش از اینکه نتیجه احساس قدرت برای رژیم صهیونیستی داشته باشد، اوج ضعف این رژیم را می رساند.

دکتر قدیری در مورد پاسخ متقابل ایران در قبال چنین تهدیداتی چه می باشد، افزود: پاسخ متقابل ایران کاملا روشن است و آن اینکه کوچکترین تعرضی به خاک جمهوری اسلامی ایران مساوی است با اینکه پایان عمر اسرائیل زود تر رقم خواهد خورد.

۹۱/۱۰/۱۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">