پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

جمعه, ۱۵ دی ۱۳۹۱، ۱۲:۲۲ ق.ظ

۰

تصاویر مجسمه های مستهجن نمایشگاه دوران تصدی مشایی بر میراث فرهنگی را برای درج در پرونده وی به شورای نگهبان می دهم.

سایت الف مصاحبه ای را با بنده انجام داد که آن را به صورت زیر منتشر کرد:

دولت باید با مردم صادق باشد، وقتی می خواهد به ازای هر نفر ۱۰۵ هزار تومان بودجه را ببندد، دادن وعده ۲۰۰ هزار تومانی چه معنی دارد؟ چرا این را در کنار آن نمی گوید که در کنار ۵ برابرشدن یارانه ها، نفت سفید ۳۰ برابر، گازوئیل ۲۰ برابر و بنزین ۸ برابر می شود؟ آقای احمدی نژاد پایگاه اجتماعی سابق خود را از دست داده است و اکنون دنبال پایگاه اجتماعی جدید است. به همین دلیل حرفهایی غیر منطقی در مورد گزینش و حجاب و ... میزند.

یک کارشناس مسائل سیاسی گفت : حرفهایی که احمدی نژاد مطرح می کند جنبه انتخاباتی دارد و فقط هزینه های را بر مملکت تحمیل می کند .

محمد حسن قدیری ابیانه در گفتگو با الف گفت: دولت اعلام کرده که قصد دارد بودجه عمومی سال آینده را بر اساس رقم ۹۵۰ هزار میلیارد ریال ببندد و این مبلغ کل منابع مالی دولت برای هزینه کردن است. اگر این عدد را به ۷۵ میلیون تقسیم و ما حصل را بر ۱۲ ماه تقسیم کنیم، کل بودجه کشور در هر ماه برای هر نفر ایرانی ۱۰۵ هزار تومان می شود که دولت باید این بودجه را برای امور مختلفی مانند کشاورزی، عمران، دفاع، سیاست و فرهنگ و .. اختصاص دهد.

قدیری ابیانه با تبلیغاتی خواندن سخنان رئیس جمهور گفت: به نظر من طرح موضوعاتی مانند "می خواهیم پول در جیب مردم بگذاریم و عده ای نمی گذارند" ، "می خواهیم خانه هزار متری بدهیم و عده ای نمی گذارند" و .... فقط جنبه تبلیغاتی دارد. همچنین در مورد استخدام چهار هزار نفر در استانها و استخدام در نهاد ریاست جمهوری آن هم با این معیارهای ضد اسلامی و غیر اسلامی رئیس جمهور، فقط جنبه انتخاباتی بودن این حرفها و کارها محرز می شود.

به اعتقاد قدیری ابیانه هدفمندی یارانه ها امر واجبی است ولی دیگر این دولت فرصت انجام آن را ندارد و دولت بعدی باید آن را انجام دهد. در حال حاضر نیز آن اعتمادی که در دور اول به دولت بود به خاطر وجود حاشیه های جریان انحرافی نیز وجود ندارد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این کارهای دولت سلامت انتخابات را به خطر نمی اندازد، گفت : احتمال خدشه دار شدن سلامت انتخابات از این جهت که در صندوق آرا دست ببرند وجود ندارد، اما اینکه رئیس جمهور می تواند از موقعیت سیاسی خود برای تحت تاثیر قرار دادن افکار عمومی استفاده کند موضوع دیگری است. اکنون شاهد هستیم از بین کسانی که برای نامزدی انتخابات ریاست جمهوری در رابطه با پرداخت نقدی به مردم یک نوع رقابت است مثلا یکی از نامزدهای احتمالی طرح پرداخت ۱۱۰ هزار تومانی را مطرح می کند، آقای رئیس جمهور نیز یارانه ۲۰۰ هزار تومانی را مطرح می کند در صورتی که در بودجه عمومی هزینه برای هر فرد در هر ماه ۱۰۵ هزار تومان است.

قدیری ابیانه ادامه داد: رئیس جمهور در آینده به مردم خواهد گفت که اگر می خواهید یارانه ها دو برابرشود، اگر می خواهید وعده هایی که دادیم عملی شود - البته این وعده ها در سفرهای استانی تشدید می شود – باید به فرد مورد نظر من رای بدهید. این کارهای آقای احمدی نژاد فقط به کشور ضربه می زند.

این کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: در مورد انتخابات و فضای قبل از آن دست دولت همواره بازتر بوده است. اکنون حرفهایی که آقای احمدی نژاد مطرح می کند جنبه انتخاباتی دارد و فقط هزینه بر مملکت تحمیل می کند. کارهای وی فضای انتخابات را ناسالم می کند . این حرفها برای این است که عناصر مورد نظر خود را وارد قدرت کنند تا بتواند پروژه پوتین – مدودوف را کلید بزند.

قدیری ابیانه معتقد است که انتخابات سال ۹۲ چهار قطبی خواهد بود: قطب اصولگرایان، قطب حول محور کاندیدای دولت، قطب اصلاح طلبانی که در فتنه۸۸ مشارکت نداشتند و قطب چهارم کاندیدهای مستقل هستند. اگر اصولگرایان به این جمع بندی برسند که امکان پیروزی کاندید جریان انحرافی و یا اصلاح طلبان وجود دارد، ممکن است متحد شوند. اما اگر رقابت فقط بین اصولگرایان باشد و اصلاح طلبان شرکت نکنند در این صورت اتحاد اصولگرایان مشکل خواهد بود. اما وعده های مالی ممکن است برخی از مردم مناطق محروم را فریب دهد. ارزیابی رقبا هم این است هر کس بخواهد رای بیاورد باید وعده بزرگتری بدهد. تاکتیک تبلیغاتی احمدی نژاد این است که که وعده ای بدهد که مجلس نیز جلوی آن را بگیرد. در این هنگام وی می گوید که می خواستیم انجام بدهیم و مجلس اجازه این کار را نداد و اینگونه مردم را در مقابل مجلس قرار می دهد. اگر هم وعده وی محقق شود برای او برد به حساب می آید .

این کارشناس سیاسی افزود: دولت باید با مردم صادق باشد، وقتی می خواهد به ازای هر نفر ۱۰۵ هزار تومان بودجه را ببندد، دادن وعده ۲۰۰ هزار تومانی چه معنی دارد؟ چرا این را در کنار آن نمی گوید که در کنار ۵ برابرشدن یارانه ها، نفت سفید ۳۰ برابر، گازوئیل ۲۰ برابر و بنزین ۸ برابر می شود؟ آقای احمدی نژاد پایگاه اجتماعی سابق خود را از دست داده است و اکنون دنبال پایگاه اجتماعی جدید است. به همین دلیل حرفهایی غیر منطقی در مورد گزینش و حجاب و ... میزند.

قدیری ابیانه افزود: فتنه ۸۸ دشمن را امیدوار کرد و در این انتخابات دشمن با تمام قوا وارد می شود. منتهی این بار کلید واژه، آزادی انتخابات است و جریان انحرافی محور فتنه خواهد بود. البته شاید شاهد اتحاد بین جریان انحرافی و فتنه گران ۸۸ در این دوره باشیم. اینکه رئیس جمهور می گوید چند نفر نمی توانند تصمیم بگیرند چه کسانی نامزد انتخابات شوند، منظور شورای نگهبان است و این همان حرفهای اصلاح طلبان افراطی است.

وی افزود: اصرار آقای احمدی نژاد بر اینکه خود را ناظر اجرای قانون اساسی معرفی کند نیز با این هدف است که مشایی تایید صلاحیت شود و معنی آن این است که اگر مشایی تایید صلاحیت نشود در اجرای انتخابات خلل وارد می کنم و این نگرانی از حرفهای ایشان وجود دارد.

قدیری ابیانه ادامه داد: کاملا مشخص است که کاندیدای مطلوب احمدی نژاد آقای مشایی است. متن حکمی که برای ایشان زده بود بیشتر به زیارت نامه شبیه بود. این در حالی است که تصاویر مجسمه های مستجهنی که ایشان در نمایشگاه میراث فرهنگی در مکزیک به نمایش درآورده بود به رویت رئیس جمهور رسیده است و من تصاویر مجسمه های مستهجن دوران تصدی مشایی بر میراث فرهنگی را برای درج در پرونده وی به شورای نگهبان می دهم.

قدیری ابیانه در مورد تغییر ماهیت احمدی نژاد گفت: احمدی نژاد انسان است و خداوند انسان را اینگونه آفرید که در هر مقام و موقعیتی امکان اشتباه آن وجود دارد. آرزو می کنم احمدی نژاد عاقبت بخیر شود و با صحبت های خود به کشور ضربه نزند. حرفهای اخیر احمدی نژاد بوی استبداد می دهد. البته معتقدم نه احمدی نژاد و نه هیچ کس دیگری نمی تواند به انقلاب ما ضربه بزند و آن را از خط خود خارج کند

تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۱

.

۹۱/۱۰/۱۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">