پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

شنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۱، ۰۱:۴۵ ب.ظ

۰

درتاریخ 23 دی 1391 خبرگزاری فارس گفتگو با مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی را منتشر کرد که آمار مصرف فرآوردهای نفتی در آن ذکر شده که خلاصه ای از این آمارها به شرح زیر است:

  • روزانه بیش از 250 میلیون لیتر انواع فرآورده‌های نفتی را در سطح کشور توزیع می گردد که در روزهای اخیر این عدد به 280 میلیون لیتر رسید که یک رکورد در توزیع فرآورده‌های نفتی نیز محسوب می شود.
  • روزانه بیش از 4 میلیون لیتر سوخت هواپیما توزیع می گردد.
  • میانگین مصرف فرآورده‌های نفتی از ابتدای دی ماه تاکنون نشان می دهد که 6600 تن گاز مایع، 60 میلیون لیتر بنزین ،19.5 میلیون لیتر نفت سفید، 113 میلیون لیتر نفت گاز و 60 میلیون میلیون لیتر نفت کوره مصرف شده است.
  • همچنین این آمار نشان می دهد از ابتدای سال جاری تا کنون یعنی در مدت 10 ماه به طور متوسط روزانه 6000 تن گاز مایع، 63.3 میلیون لیتر بنزین، 11.3 میلیون لیتر نفت سفید، 95 میلیون لیتر نفت گاز و 53 میلیون لیتر نفت کوره مصرف شده است.
  • در طول مدت 10 ماه مصرف بنزین 5.7 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد مصرف داشته است.
  • در ابتدای اجرای قانون حدود 6 درصد کاهش مصرف داشتیم اما اکنون مصرف بنزین 7 درصد افزایش یافته است که این موضوع نشان می‌دهد اثر قیمتی هدفمندی یارانه ها از دست رفته است.
  • بدهی های شرکت های هواپیمایی در مجموع حدود 500 میلیارد تومان است که بیشترین بدهی نیز برای 3 شرکت هواپیمایی ایران ایر ، ماهان و آسمان است.
  • آمار فوق غیر از آمار سوخت تحویلی به نیروگاه ها است.
  • در روز چهارشنبه 20دی ماه جاری حدود 65 میلیون لیتر نفت گار و حدود 50 میلیون لیتر نیز نفت کوره به نیروگاه‌ها تحویل داده شده است که نسبت به سال گذشته در نفت گاز 24 درصد و در نفت کوره  17 درصد رشد داشتیم.
  • در مورد آمار مصرف سوخت نیروگاه ها در روز چهارشنبه 20 دی ماه، نیروگاه‌های سراسر کشور 55 میلیون لیتر نفت گاز و 61 میلیون لیتر نیز نفت کوره و حدود 20 میلیون متر مکعب نیز گاز طبیعی مصرف کرده‌اند.
  • پیک مصرف نیروگاه ‌ها روزانه 110 میلیون لیتر سوخت مایع به نیروگاه‌های سطح کشور بوده است.
۹۱/۱۰/۲۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">