پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

شنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۱، ۰۴:۲۷ ب.ظ

۲

نظرات  (۲)

یعنی دخترانی مانند من که در شرف ازدواجند باید صبر کنیم تا ساعت مفید کاری زیاد شه روزهای تعطیل کم شه بعد جهیزیه بگیریم؟پس امیدی نیست..
آقای دکتر شما حتما میدونید که خانواده ها با این وضع وحشتناک گرونی چقدر برای تهیه ی جهیزیه ی چقدر به زحمت می افتند..
اهل سیاهنمایی نیستم چ بسا برای رای اوردن احمدی نژاد زحمت کشیدم با اینکه هنوز هم با گله هایی که ازش دارم دوستش دارم..
دوست دارم نظر شما رو که با فرهنگهای دیگه آشنایید بد ونم ،آیا در بحث جهیزیه ی دختران و به زحمت انداختن خانوادها باز ایراد از فرهنگ ماست مانند کم کاری وتنبلی که فرهنگ شده!؟
توقعمون هم بالا نیست اما اگه کم بذاریم باید یه عمر سرکوفت مادر شوهر و شوهر رو به جون بخریم!!
پاسخ:
گرانی عواملی دارد که اگر از اقدامات خبیثانه غرب در تحریم ها که قصدش لطمه به زندگی مردم است بگذریم، یکی از مهمترین عواملش همین کم کاری ها وتنبلی ها است.
برخی ها توقع دارند جهیزیه را هم حکومت تامین کند! چرا؟ چون نفت دارد؟! چقدر؟! فراوان!
این در حالی است که درآمد نفت در بودجه سال 91 به ازای هر ایرانی در هر ماه فقط 67 هزار تومان است که 42 هزار تومان آن عمرانی و 13 هزار تومان آن آموزش و پرورش است.
کل بودجه عمومی امسال هم 182 هزار تومان در هر ماه به ازای هر ایرانی است که قرار است این رقم در سال آینده بشود 105 هزار تومان.
اصولا اتکا به نفت چیز غلطی است. متاسفانه برخی ها تبلیغ می کند که دولت پدر است. یعنی باید مخارج را بدهد. بدون اینکه بگویند پولش را از کجا بیاورد.
شما می خواهید سرافکنده مادر شوهر نشوید. خوب چه باید کرد؟ اگر خواستگار خوبی آمد و به جهیزیه ناچیز هم رضایت داد شما سخت نگیرید تا تاخیر در ازدواجتان رخ ندهد. زندگی را ساده شروع کنید.
البته هنوز ایران از کشورهای غربی بسیار ارزان تر است و گرانی در غرب بیداد می کند به نحوی که در آمریکا بسیاری از کودکان گرسنه به مدرسه می روند. و هر آمریکایی که به دنیا می آید با بیش از 70 هزار دلار بدهی به دنیا می آید.
سلام آقای دکتر آیا این تورم ادامه خواهد داشت؟
امیدی به کاهش قیمتها هست؟
پاسخ:
سلام. تا زمانی که ساعت مفید کاری کم و روزهای تعطیل زیاد است و اسراف هم همه گیر است تورم ادامه خواهد یافت.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">