پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

پنجشنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۱، ۰۶:۱۰ ب.ظ

۰

خبرگزاری رسا 1391/10/28 ـ دیپلمات پیشین کشورمان هدف دشمنان از تحریم اقتصادی را دلسرد کردن مردم و سوق دادن آرای مردم در انتخابات به افراد و جناح های سازش کار دانست و طرح "انتخابات آزاد" را کلید واژه فتنه آینده ذکر کرد.

محمدحسن قدیری ابیانه، سفیر پیشین ایران در مکزیک و استرالیا در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در واکنش به طرح انتخابات آزاد، اظهار داشت: انتخابات در ایران بر مبنای قانون اساسی همواره شفاف، آزاد و قانونی بوده است و راهی برای تقلب در برگزاری آن وجود ندارد، هرچند در زمانی که سکان وزارت کشور به دست اصلاح طلب ها بود شورای نگهبان تخلف هایی را در سطح تهران کشف و صندوق هایی را نیز باطل کرد اما انتخابات در ایران همواره جزو سالم ترین انتخابات ها بوده است.

وی با اشاره به وجود ملاک هایی مناسب نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری، نمایندگی مجلس و شوراهای شهر و روستا، ابراز داشت: این ملاک ها ناشی از اسلامیت نظام است، فردی که قصد دارد رییس جمهور ایران اسلامی شود باید مسلمان و درستکار باشد افراد بت پرست، بی دین، ساواکی، جنایت کار و افراد دارای سوءپیشینه و نیز افرادی که عامل دشمن باشند نمی توانند خود را برای مسند های حکومتی نامزد کنند و این خواست ملت است.

قدیری ابیانه با بیان این که خوشبختانه این آزادی در جمهوری اسلامی وجود ندارد که افراد جنایت کار بتوانند خود را نامزد انتخابات کنند، افزود: در این میان افرادی که وفاداری خود را به اسلام، نظام اسلامی و قانون اساسی به اثبات رسانده اند و گذشته نشان داده که بازیچه دست دشمنان نبودند می توانند نامزد و از سوی مردم انتخاب شوند.

سفیر پیشین ایران در مکزیک و استرالیا با اشاره به این که بیان کنندگان ضرورت آزادی انتخابات نوعی امکان آزاد نبودن و یا شفاف نبودن انتخابات را مطرح می کنند، بیان داشت: لفظ انتخابات آزاد در حقیقت کلید رمزی برای فتنه آتی است، اگر کلید فتنه 88 تقلب در انتخابات بود امروز آزاد نبودن انتخابات این کلید خواهد شد، کسانی که در فتنه 88 دست داشتند نمی توانند توقع تایید صلاحیت داشته باشند از همین جهت بیان می کنند که انتخابات آزاد نیست.

وی با تاکید براین که سیاست انتخابات آزاد تنها سیاست عده ای از فتنه گران داخلی نیست بلکه آمریکا، اسراییل و استکبار این شعار را محور تبلیغاتی خود قرار خواهند داد، گفت: هر کس موضوع را به گونه ای بیان کند که گویی قرار است انتخابات به نوعی غیر آزاد و غیر شفاف برگزار شود در حقیقت آب به آسیاب دشمن می ریزد و می تواند دلیلی برای هم سویی با دشمن و عدم صلاحیت این افراد برای سمت های حکومتی باشد چراکه رییس جمهور باید نظام اسلامی را به جلو ببرد و اگر افرادی قبل از انتخابات به تضعیف نظام جمهوری اسلامی و رواج تبلیغات جهانی بپردازند فاقد صلاحیت برای چنین منصب هایی هستند.

قدیری ابیانه با تمسک به فرمایش های رهبر معظم انقلاب، اظهار داشت: انتخابات باید به موقع و بدون تاخیر انجام شود و هیچ فردی حق ندارد به هر بهانه ای خواستار تعلیق انتخابات شود، این امر با توجه به نقشه هایی که ممکن است جریان انحرافی تدارک دیده باشد از اهمیت بالایی برخوردار است.

سفیر پیشین ایران در مکزیک و استرالیا نظارت دقیق شورای نگهبان و حضور صدها هزار نفر مجری پای صندوق های رای را ضامن سلامتی انتخابات دانست و ادامه داد: مشاهده شد زمانی که دولت مردان از جناح راست بودند، در انتخابات از جناح چپ پیروز شد، عکس این قضیه نیز اتفاق افتاده که این خود دلیل محکمی بر سلامت انتخابات است.

وی اظهار داشت: در هیچ کشوری نامزد شدن بدون قید و شرط نیست در کشور ما هم شرایطی برای نامزدی وجود دارد که این نه تنها عدم آزادی محسوب نمی شود بلکه سلامت انتخابات خوانده می شود، همچنین برگزاری 34 انتخابات در کشور و شرکت گسترده مردم در آن نشانه اطمینان مردم به صحت برگزاری انتخابات است.

وی با تاکید بر این که دشمنان با تحریم اقتصادی و ایجاد مشکل قصد دارند مردم و مسؤولان را به سازش راضی کنند، گفت: دشمن می خواهد مردم را در انتخابات گمراه کند و رای ها را به سمت جناح های سازش کار سوق دهد؛ از این رو مردم و مسؤولان باید مراقب باشند که خط اصلی را گم نکرده و به نفع دشمن بازی نکنند بلکه اگر مشکلی را هم دشمن ایجاد کرد به رفع آن کمک کنند.

قدیری ابیانه در پایان اظهار داشت: هیچ کس نباید مرعوب توطئه ها، تهدیدها و تحریم های دشمن شود چراکه ملت، انقلاب و نظام جمهوری اسلامی توان عبور از این فشارها را دارد و این مساله را بارها به منصه ظهور رسانده است؛ نکته مهم این است که باید اهداف و نقشه راه دشمن را شناخت و با آن حوزه ها مقابله کرد و بهترین راه مقابله تمسک همه افراد به ولایت و پیروی از مقام معظم رهبری است.

۹۱/۱۰/۲۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">