پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

شنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۱، ۱۱:۰۵ ق.ظ

۰

محمدحسن قدیری‌ابیانه در گفتگو با «نسیم»: کشورهای غربی درصددند تا زمان انتخابات ریاست‌جمهوری فشارها را تشدید کرده و موجی از ناامیدی را در دل مردم به وجود بیاورند، اما آنها به خوبی می‌دانند که صلابت رهبر معظم انقلاب و پیروی ملت ایران از ایشان توطئه را خنثی می‌کند.

محورهای گفتگوی «نسیم»، با این کارشناس مسائل بین الملل بدین شرح است:

- همواره غربی‌ها تلاش می‌کنند تا افکار عمومی ملت ایران را تحت تاثیر خود قرار دهند و هم مردم و مسئولین را مرغوب کنند تا از این طریق به اهداف شوم خود در منطقه و به ویژه ایران دست یابند.

- دولتمردان غربی با ایجاد رعب در میان ملت ایران در صدد هستند تا مردم دست از حقوق واقعی خود بردارند، افزود: دولتمردان غربی با ابجاد رعب و القای ناامیدی در میان ملت ایران همواره در تلاشند تا کاری کنند که ملت ایران از ادامه تحریمها خسته شده و محاسبات مقامات ایرانی را در مورد تحریم ها تغییر دهند تا از این طریق ملت ایران از حقوق خود کوتاه بیایند ولی بصیرت بخشی رهبر معظم انقلاب به مردم همواره ئوطئه های آنها را خنثی کرده است.

- غرب با تبلیغات گسترده و عوامل نفوذی خود در ایام اخیر و فتنه 88 از طرفی با تشدید تحریم‌ها جنگ داخلی در کشور راه انداخته تا مشکلات معشیتی مردم نیز افزایش پیدا کند و از سوی دیگر به اصولگرایان و اصل نظام فشار وارد کند تا آنها نیز از خوسته های خود کوتاه بیایند تا سیاستمداران و سازشکارانی روی کار بیایند تا مطابق امیال غرب عمل کنند.

- کشورهای غربی در صدد هستند تا زمان انتخابات ریاست جمهوری فشارها را تشدید کرده و موجی از نا امیدی را در دل مردم به وجود بیاورند اما غرب به خوبی می داند که صلابت رهبری و سیاست‌های کلان ایشان در اداره امور کشور و پیروی ملت ایران از ولایت فقیه توطئه‌های آنها را همچون گذشته خنثی می کند.

گروه : سیاسی - حوزه : مجلس ریاست جمهوری یازدهم ۱۳۹۱/۱۰/۳۰

۹۱/۱۰/۳۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">