پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

سه شنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۱، ۰۷:۱۷ ب.ظ

۱

یک کارشناس عالی علوم دفاعی استراتژیک گفت: گسترش موج عظیم بیداری اسلامی در منطقه که ناامیدی رژیم جعلی صهیونیستی و بی‌اعتمادی ساکنین سرزمین‌های اشغالی به سران این رژیم منحوس را در برداشته، موجب شده تا تحلیلگران زوال رژیم اشغالگر قدس را بسیار نزدیک بدانند.

محمد حسن قدیری ابیانه در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران با اشاره به اینکه هرگونه ادعای صلح‌طلبی از سوی رژیم غاصب صهیونیستی به دلیل ماهیت جنایتکارانه این رژیم منحوس پذیرفتنی نیست، گفت: رژیم جعلی صهیونیستی بیش از هر زمان دیگری در سطح جهان منزوی شده و اظهارات نتانیاهو  نخست‌‌وزیر این رژیم جنایتکار مبنی بر صلح با ملت فلسطین نشانگر آگاهی این فرد از زوال رژیم غاصب صهیونیستی است.

وی افزود: برخلاف تصور نخست وزیر رژیم غاصب صهیونیستی،  تهدید و حمله نظامی به کشورمان نه تنها وحشتی در  میان ملت آزاده ایران ایجاد نکرده  بلکه این اظهارات ساکنین سرزمین‌های اشغالی را به نگرانی و انزوا فرو برده است.

قدیری ابیانه با تاکید بر اینکه مردم رژیم اشغالگر قدس بر این باورند که کوچک‌ترین تعرض به تاسیسات هسته‌ای ایران به نابودی پایگاه‌های هسته‌ای نظامی و غیر نظامی این رژیم منحوس منجر خواهد شد، اظهار داشت: بنابراین مهم، نه تنها تهدیدات از سوی نتانیاهو موجب پیروزی وی در انتخابات پارلمانی آتی نبوده  بلکه به ضرر این رژیم منحوس خواهد بود.

سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا با اشاره به اینکه تحلیلگران و استراتژیست‌های غرب، پایان عمر رژیم غاصب صهیونیستی را نزدیک می‌دانند، افزود: گسترش موج عظیم بیداری اسلامی در منطقه که ناامیدی رژیم جعلی صهیونیستی و بی‌اعتمادی ساکنین سرزمین‌های اشغالی به سران این رژیم منحوس را در برداشته، موجب شده تا تحلیلگران زوال رژیم اشغالگر قدس را بسیار نزدیک بدانند.

این کارشناس عالی علوم دفاعی استراتژیک خاطر نشان کرد: شکست‌های مکرر رژیم اشغالگر صهیونیستی در جنگ 22 و 8 روزه و گسترش موج عظیم بیداری اسلامی در سراسر جهان می‌تواند به نابودی کامل این رژیم منحوس بیانجامد.

۹۱/۱۱/۰۳

نظرات  (۱)

سلام بفرمایش امام خمینی اگر مسلمانان  جهان هر کدام  1 ظرف آب برروی صهیونیستی بریزند درزیر اقیانوس آب غرق خواهند شد الان که برسرشان موشک های  صهیونیست کش فرود  میآید به یاری خداوند متعال انشاالله . احمد یکه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">