پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

پنجشنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۱، ۰۴:۱۴ ب.ظ

۰

یک کارشناس عالی علوم دفاعی و استراتژیک گفت: آمریکا و غرب برای از بین بردن هرگونه صدای حق‌طلبانه‌ای که با اهداف شوم آنها مغایرت داشته، در ستیز بوده و تلاش دارند تا آن صدا را در نطفه خفه کنند.

محمد حسن قدیری ابیانه در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران با اشاره به مرگ وبلاگ‌‌نویس آمریکایی که چندی پیش رخ داده بود، گفت: بی‌تردید در مرگ مشکوک این وبلاگ‌نویس سازمان جاسوسی CIA  نقش داشته است.

 وی ادامه داد:  بحران‌های اجتماعی، اقتصادی و بی‌اعتمادی به ساختار نظامی آمریکا به اندازه‌ای است که با دولتمردان این کشور با وجود در اختیار داشتن رسانه‌های عظیم تبلیغاتی نسبت به هرگونه صدای حق‌طلبانه و افشاگرانه احساس ضعف می‌کنند.

 قدیری ابیانه قطع شبکه‌های برون مرزی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران را نمونه‌ای از ضعف آمریکا و غرب دانست و تصریح کرد: آمریکا و غرب برای از بین بردن هرگونه صدای حق‌طلبانه‌ای که با اهداف شوم آنها مغایرت داشته، در ستیز بوده و تلاش دارند  تا آن صدا را در نطفه خفه کنند.

 این کارشناس عالی علوم دفاعی و استراتژیک در پایان با بیان اینکه سازمان‌های جاسوسی آمریکا همچون CIA از برعهده گرفتن جنایات و اقدامات تروریستی خود اجتناب می‌ورزند خاطر نشان کرد: حوادثی چون مرگ این وبلاگ نویس آمریکایی نمونه‌ای از اقدامات جنایتکارانه آمریکا و غرب بوده و دیگر فعالین جنبش 99 درصدی هم باید منتظر چنین سرنوشتی باشند.

۹۱/۱۱/۰۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">