پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

شنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۱، ۱۱:۲۶ ب.ظ

۰

قدیری ابیانه گفت: کلید واژه انتخابات آزاد نمی تواند کاری از پیش ببرد و فقط کارکرد آن این است که اگر کسی که انتخاب شد باب میل غرب نبود بتوانند فتنه و آشوب دیگری به راه بیاندازند.

محمد حسن قدیری ابیانه در گفتگو با خبرنگار «سراج 24» گفت: انتخابات در ایران با معیار های غربی آزاد نیست ، یعنی همجنس بازها و فواحش و طرفداران اسرائیل ، نمی توانند در ایران نامزد بشوند و این هم خود  دلیلی است بر فقدان آزادی در انتخابات ایران.

وی ادامه داد: مردم مسلمان ما این نوع آزادی هایی را قبول ندارند مثل فرانسه که یک هم جنس باز می تواند نامزد ریاست جمهوری بشود اما یک خانم محجبه حق تحصیل در مدرسه را ندارد اما از نظر معیارهای اسلامی و دموکراسی انتخابات ایران جزء آزاد ترین و سالم ترین انتخابات ها در جهان است.

سفیر سابق ایران در مکزیک ، افزود: در غرب اصولا اگر کسی وابسته به احزاب و پایگاه های اقتصادی و کمپانی های یهودی نباشد نمی تواند کاندیدای ریاست جمهوری بشود

قدیری ابیانه ،تصریح کرد: انتخابات ایران یک مشکل اساسی دارد و این اشکال آن است که کسی که کمتر رای بیاورد، حاکم نمی شود در حالی که فتنه گران در فتنه 88 چنین توقعی داشتند که کسی که کمتر رای آورده است او حاکم بشود. از این لحاظ می توان گفت انتخابات ایران برای دنیای استکبار آزاد نیست.

وی افزود: آنها می دانند که انتخابات ایران یکی از سالم ترین انتخابات ها است، ضمن این که بیشترین تعداد انتخابات را ما طی سی و سه سال گذشته داشتیم.

سفیر سابق ایران در ایتالیا در پایان تاکید کرد: بنا نیست که آن ها به حقایق اعتراف کنند، با این وجود کلید واژه انتخابات آزاد هم نمی تواند کاری از پیش ببرد فقط کارکرد آن این است که اگر کسی که انتخاب شد باب میل غرب نبود بتوانند، فتنه و آشوب دیگری به راه بیاندازند.

شنبه 07 بهمن 17:11

۹۱/۱۱/۰۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">