پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

يكشنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۱، ۰۷:۵۰ ب.ظ

۰

یک کارشناس عالی علوم استراتژیک با تاکید بر بی‌اساس بودن مطالب عنوان شده از سوی آژانس و غرب گفت: غرب هیچ نگرانی از غیرصلح‌آمیز بودن فعالیت‌های هسته‌ای "ایران" ندارد چراکه کاملا به آن واقف است لذا مسئله‌ای به نام شفاف‌سازی باقی نمی‌ماند.

محمدحسن قدیری‌ابیانه در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران با اشاره به مذاکرات هسته‌ای "ایران" گفت: آژانس انرژی اتمی باید پرونده هسته‌ای ایران را سال‌ها قبل می‌بست اما به علت نفوذ اعضای گروه ‌1+5 در این آژانس، پرونده هسته‌ای کشورمان همچنان باز است چراکه آژانس مستقل عمل نکرده است.

وی ادامه داد: آژانس به عنوان اهرم گروه 1+5 به خصوص غرب و رژیم جعلی صهیونیستی عمل می‌کند لذا این آژانس همواره مطالبی را مطرح می‌کند که مورد پسند و خوشایند غرب قرار گیرد.

قدیری‌ابیانه با تاکید بر بی‌اساس بودن مطالب عنوان شده از سوی آژانس و غرب افزود: غرب هیچ نگرانی از غیرصلح‌آمیز بودن فعالیت‌های هسته‌ای "ایران" ندارد چراکه کاملا به آن واقف است لذا مسئله‌ای به نام شفاف‌سازی باقی نمی‌ماند.

وی تصریح کرد: مسئله هسته‌ای "ایران" کاملا شفاف است لذا غرب از طرح این مسائل برای اعمال فشار علیه کشورمان استفاده می‌کند تا از این طریق "ایران" از حق هسته‌ای خود بگذرد.

این کارشناس عالی علوم استراتژیک در پایان با تاکید براینکه غرب با استقلال و پیشرفت "ایران" اسلامی کاملا مخالف است، یادآور شد: مسئله اصلی غرب اسلام ناب محمدی است چراکه مانع سلطه‌پذیری مسلمانان است.

۰۸ بهمن ۱۳۹۱

۹۱/۱۱/۰۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">