پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

سه شنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۱، ۰۳:۵۰ ب.ظ

۰

پیروزی سازش کاران در انتخابات شروع تحریم هاست

سه شنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۱، ۰۳:۵۰ ب.ظ

سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا گفت: هدف نهایی تحریم ها این است که با فشار اقتصادی، مردم ایران به سازش کاران با آمریکا روی بیاورند با این امید که تحریم ها بر داشته شود و وضع معیشت مردم بهبود یابد در حالی که اگر سازش کاران پیروز انتخابات شوند، تازه ابتدای تحریم است زیرا زمانی تحریم معنا دارد که اثر گذار باشد.

به گزارش سرویس سیاسی بی باک، در شرایطی که آمریکا و متحدانش هر روز تحریم های بی اساسی را بر علیه جمهوری اسلامی ایران تشدید می کنند و در کنار آن ها عناصر خود فروخته و ضد انقلاب خارج نشین مدام از انزوای ایران حرف میزنند، مردم ایران را در فقر و تنگنا می دانند واز آینده مردم ایران ابراز نگرانی می کنند.آن هایی که حتی تماشاچیان برنامه های ماهواره ای در تماس هایی که با آن ها می گیرند از این همه دورغ پراکنیشان ابراز تنفر می کنند ولی باز هم به این رفتار، که نشان دهنده کج فهمی آن هاست ادامه می دهند.

در این انزوایی که آنها می گویند، روابط ایران با کشورهایی که درگذشته روابط دیپلماتیک زیادی نداشته اند، گسترش پیدا کرده است. سفروزیر کشور فدراسیون روسیه بعد از 34سال از پیروزی انقلاب اسلامی نشان دهنده اهمیت و نقش اساسی ایران در تحولات منطقه حتی جهان است.

دکترمحمد حسن قدیری ابیانه، دکترای علوم استراتژیک و سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا در گفتگو با بی باک بیان داشت: ایران یک موقعیت ممتازی در منطقه و جهان اسلام پیدا کرده و مقاومت و پایداری ایران در مقابل توطئه های بیگانه و نفوذ و تاثیر روز افزون ایران در فهم موضوعات بین المللی، موقعیت ایران را ارتقاء داده است. این موقعیت روبه گسترش خواهد بود و طبیعی است که مسئولین کشورها در سطوح مختلف به ایران سفر داشته و در پی گسترش روابط با ایران باشند.

وی افزود: ایران از این روابط استقبال و از گفتگوهای دوجانبه و چندجانبه ، تبادل هیئت و سفر مقامات بین کشورها استقبال می کند. ایران هم یک کشور قدرتمند و دارای تمدن عظیم است و این رفت و آمدهای کشورها به ایران طبیعی و نرمال است.

قدیری اظهار داشت: جواب کسانی که مدام تکرار می کنند ایران در انزوا است را اجلاس غیر متعهدها، علی رغم تلاش های آمریکا برای جلوگیری از سفرسران کشورهای غیر متعهد و همچنین سفرهای متقابل مقامات ایران با کشورهای منطقه و جهان داد.

ایران از اهمیت زیادی در منطقه برخوردار است و ایران کشوری نیست که کشورهای منطقه بخواهند آن را نادیده بگیرند بخصوص روسیه که با ایران همکاری های مشترک دارد و در دریای خزر منافع و مرز مشترک دارد.

قدیری ابیانه تاکید کرد: اخیرا کشورهای غربی اعلام کردند که از تحریم ایران زیان دیده اند، نمونه آن کارخانه پژو فرانسه که مرتب نیروهای خود را اخراج می کند.

منافع ایران و روسیه در گسترش روابط و همکاری بر اساس منافع متقابل است .

وی در پایان تصریح کرد: امریکا تحریم هایی را علیه ایران تا انتخابات ریاست جمهوری تشدید خواهد کرد. بخاطر اینکه تلاش می کند زندگی برای مردم ایران سخت تر شود و از طرفی وانمود می کند در صورت عقب نشینی ایران از حقوق خود حاضر است دست از تحریم ها بردارد .

هدف نهایی این تحریم ها این است که با فشار اقتصادی، مردم ایران به سازش کاران با آمریکا روی بیاورند با این امید که تحریم ها بر داشته شود و وضع معیشت مردم بهبود یابد، در حالی که اگر سازش کاران پیروز انتخابات شوند، تازه ابتدای تحریم است زیرا زمانی تحریم معنا دارد که اثر گذار باشد.

1391/11/9

۹۱/۱۱/۱۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">