پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

چهارشنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۱، ۰۳:۰۱ ب.ظ

۰

برچیده شدن اسراییل از آثار وحدت شیعه و سنی است

چهارشنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۱، ۰۳:۰۱ ب.ظ

خبرگزاری رسا ـ کارشناس عالی وزارت امورخارجه برچیده شدن اسراییل را از دیگر آثار وحدت شیعه و سنی دانست و گفت: در جنگ 8 روزه فلسطینی ها که اهل سنت هستند، برای اولین بار با موشک های ایران شیعه تل آویو و سایر مراکز اسراییل را هدف قرار دادند درحالی که رژیم صهیونستی برای جنایت سنگینی علیه فلسطینی ها برنامه ریزی کرده و نقشه کشیده بود.

دکتر محمدحسن قدیری ابیانه، سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا با تأکید بر این که امروزه دشمنان اسلام اعم از آمریکا، اسراییل و اروپا به دنبال کنارگذاشتن اختلافات بین یکدیگر هستند تا علیه اسلام باهم متحد شوند اظهار داشت: در اروپا با این که نژادها و مذاهب مختلف مسیحیت وجود دارد و جنگ اول و دوم جهانی بین آنها رخ داده است، حرکت به سمت وحدت مشهود است اما با این وضعیت وقتی نوبت به جهان اسلام می رسد، دشمنان دم از تفرقه می زنند و به دنبال جدایی هستند.

وی در ادامه افزود: صهیونیست ها و غربی ها که عمدتا مسیحی هستند به وحدت با یکدیگر اهمیت بالایی می دهند درحالی که یهودی ها برای حضرت مریم(س) و حضرت مسیح(ع) هیچ تقدسی قائل نیستند و حتی آنها را دروغ گو و فریب کار می دانند.

کارشناس عالی وزارت امورخارجه با بیان این که مسلمانان دلائل مهم تری برای وحدت دارند عنوان داشت: ما معتقد به خدای متعال، قرآن و پیامبراکرم(ص) هستیم و ضروری است که مسلمانان حول بزرگ ترین محور مشترک که قرآن است متحد شوند.

قدیری ابیانه با اشاره به این که مسلمانان قرآن را کتاب هدایت الهی برای سعادت انسان می دانند ابراز داشت: قطب ابرقدرتی اسلام درحال شکل گیری است و ما باید مراقب فریب کاری های دشمنان باشیم و بدانیم که سقوط دشمنان نزدیک است.

سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا قطب های استکباری را درحال فروپاشی ارزیابی و تصریح کرد: غربی ها از بحران شکل گرفته در اروپا و آمریکا نمی توانند خارج شوند درحالی که امروز تمدن اسلامی به سبب بیداری اسلامی درحال شکل گیری است.

وی تأکید کرد: اگر برادری بین مسلمانان براساس اعتقادات مشترک تقویت شود، زودتر می توانیم به اهدف مهم اسلامی برسیم و می توانیم کشورهای اسلامی را در رها شدن از زیردست استعمار و کشورهای دست نشانده آنها خارج کنیم.

قدیری ابیانه همچنین تشکیل قطب و تمدن بزرگ اسلامی را از آثار وحدت شیعه و سنی عنوان کرد و گفت: ایران به عنوان یک کشور شیعه ضمن این که حقوق اقلیت اهل تسنن را محترم می شمارد، به دیگر کشورهای اسلامی مانند فلسطین هم توجه می کند که از این بابت فشارهای بسیاری به ما وارد می شود.

سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا پیشرفت اسلام، رفع فقر از کشورهای اسلامی و برچیده شدن اسراییل را از دیگر آثار وحدت شیعه و سنی دانست و تصریح کرد: این دو مذهب بزرگ اسلامی ضمن احترام به تفاوت ها باید حول مشترکات عمل کنند.

کارشناس عالی وزارت امورخارجه با تأکید بر این که حمایت ایران از غزه مظهر اتحاد شیعه و سنی است عنوان داشت: در جنگ 8 روزه فلسطینی ها که از اهل سنت هستند، برای اولین بار با موشک های ایران شیعه تل آویو و سایر مراکز اسراییل را هدف قرار دادند درحالی که رژیم صهیونستی برای جنایت سنگینی علیه فلسطینی ها برنامه ریزی کرده و نقشه کشیده بود.

۹۱/۱۱/۱۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">