پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

شنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۱، ۰۷:۵۵ ق.ظ

۰

افول ابرقدرتی آمریکا نزدیک است

شنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۱، ۰۷:۵۵ ق.ظ

قطب بزرگ اسلام به رهبری جمهوری اسلامی ایران در حال شکل‌گیری است

 افزایش ارادت و حمایت مردم ایران از مقام ولایت

سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمائی با شکوه 22 بهمن این پیام را به گوش رسانه‌های دروغین غرب رساند که تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی نه تنها میان مردم و رهبر انقلاب فاصله نینداخته بلکه موجب افزایش حمایت و ارادت آنها به مقام ولایت شده است.

 "محمد حسن قدیری ابیانه " در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه افول ابرقدرتی آمریکا فرا رسیده است، اظهار داشت: قطب بزرگ اسلام به رهبری جمهوری اسلامی ایران در حال شکل‌گیری است.

  وی ایران را بزرگترین مانع جلوگیری از سلطه آمریکا دانست و گفت: آمریکا حاضر به دست کشیدن از منافع سلطه جویانه خود نیست و ایران نیز تحت هیچ شرایطی دربرابر حقوق و منافع ملی خود کوتاه نمی‌آید لذا بحث رابطه با آمریکا مسئله‌ای نیست که با مذاکره حل و فصل شود.

 قدیری ابیانه با تأکید بر بی‌فایده بودن رابطه با آمریکا تصریح کرد: هدف این کشور از برقراری رابطه با ایران تشدید خصومت‌ها و تأثیرگذاری تهدیدات و فشارها است لذا هیچ‌کس در هرمقام و موقعیتی بدون اذن رهبری حق دخالت و اقدام خودسرانه در این قضیه ندارد.

  این استاد دانشگاه با اشاره به شکست تحریم‌های به اصطلاح شکننده آمریکا گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمائی با شکوه 22 بهمن  این پیام را به گوش مقامات و رسانه‌های دروغین غرب رساند که تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی نه تنها میان مردم و رهبر انقلاب فاصله نینداخته بلکه موجب افزایش حمایت و ارادت آنها به مقام ولایت شده است.

۹۱/۱۱/۲۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">