پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

شنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۱، ۱۰:۳۷ ب.ظ

۰

سفیر سابق ایران در مکزیک با اشاره به اینکه فشارها در سطح جهانی به خاطر مفسده ی کشیش ها و اسقف ها واتیکان را در موضع منفعلانه ای قرار داده بود، عنوان داشت: اگر پاپ می خواست با این مفسده ها مقابله کند باید هزینه های زیادی در خصوص برخورد با کلیساها می پرداخت.

محمد حسن قدیری ابیانه در گفتگو با خبرگزاری مهر ضمن گسترده توصیف کردن این فسادهای اخلاقی بیان داشت: صهیونیست ها هم برای اینکه پاپ ناچار به اطاعت از آنها شود بر نقش او در ارتش نازی ها تاکید کردند و تبلیغات گسترده ای را در این رابطه انجام دادند.

وی با تاکید بر اینکه  این مساله برای پاپ و برای واتیکان مشکل اساسی ایجاد کرده است، عنوان داشت: بسیاری از افرادی که الان بزرگ شده اند ولی در کودکی توسط کشیش ها و اسقف ها به آنها تجاوز شده است، اکنون در این خصوص تقاضای غرامت کرده اند.

قدیری ابیانه ادامه داد: این فسادها که توسط تعداد زیادی ازمقامات کلیسا در کشورهای مختلف جهان به کودکان انجام شده تبدیل به خبر صفحه نخست روزنامه ها گردید.

وی افزود: این موضوع باعث شده در هر سفری که پاپ به کشورهای دیگر انجام دهد مورد اعتراض و مواجه با تظاهرات مخالفین قرار گیرد.

قدیری ابیانه ادامه داد: به دلیل ممنوعیت ازدواج در بین کشیش ها و اسقف ها و مجبور بودن آنها  به دوری از نیاز طبیعیشان به ازدواج و برای اینکه آبروریزی صورت نگیرد، آنها به سراغ اطفال می رفتند.

وی تاکید کرد: حتی گزارشاتی وجود دارد مبنی بر اینکه کودکان یتیم و معلول که بعضا  قدرت شنوایی، بینایی و گفتاری محروم بودند از این تجاوزات درامان نماندند.

پاپ و کلیسا علی رغم اختلافات مذهبی در حمایت از صهیونیست ها کم نگذاشتند

قدیری ابیانه با اشاره به اینکه صهیونیست ها هم مایل بودند پاپ را در خدمت خودشان داشته باشند و فشار می آورند تا پاپ مواضع مستحکم تری در حمایت از آنها داشته باشند، تاکید کرد: پاپ و کلیسا هم در حمایت از صهیونیست ها کم نگذاشتند و در جاهای مختلف ازآنها حمایت کردند.

وی با اشاره به اینکه در عین حال  از نظر مذهبی دست واتیکان برای همراهی با صهیونیست تا حدودی بسته است، افزود: در حالی که مسیحیان حضرت مسیح(ع)  را فرزند خدا و بخشی از خدا و در واقع یکی از تثلیث می داند، یهودیان هیچ معجزه ای برای حضرت مریم و حضرت مسیح قائل نیستند

قدیری ابیانه در توضیح اظهارات خود گفت: آنها در کتاب تلمود که متعلق به یهودیان هست حضرت مریم را به عنوان زنی خلافکار معرفی کردند و مسیح را فرزند این گناه بزرگ می شناسند.

وی ادامه داد: دست مسیحیان برای حمایت بی چون و چرا ازیهودیان به این دلیل بسته است، هرچند پاپ و کلیسا در حمایت از صهیونیست ها کم نگذاشتند و در جاهای مختلف ازآنها حمایت کردند.

۹۱/۱۱/۲۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">