پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

يكشنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۱، ۱۰:۴۰ ب.ظ

۱

نقش جبهه رسانه ای انقلاب در بیداری اسلامی

يكشنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۱، ۱۰:۴۰ ب.ظ

جبهه رسانه های انقلاب حتما می تواند موثر واقع شود همه رسانه های گروهی باید برای خودشان در بیداری اسلامی رسالت قائل باشند و برای رساندن پیام به مخاطبین به ویژه مخاطبین اقصی نقاط جهان امکانات مهیا کنند.

محمد حسن قدیری ابیانه ، در حاشیه نخستین نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی ، در گفتگو با خبرنگار سراج 24  ، گفت: جبهه رسانه های انقلاب حتما می تواند موثر واقع شود. همه رسانه های گروهی باید برای خودشان در بیداری اسلامی رسالت قائل باشند و برای رساندن پیام به مخاطبین به ویژه مخاطبین اقصی نقاط جهان امکانات مهیا کنند.

 وی ادامه داد: این رسانه ها اگر اشتباه عمل کنند در خط دشمن حرکت کرده اند.

به هر حال ما از رسانه ها استقبال خواهیم کرد

مدیر تاسیس موسسه نخبگان جهان اسلام، گفت: همه رسانه های گروهی باید برای خودشان در بیداری اسلامی رسالت قائل باشند و برای رساندن پیام به مخاطبین به ویژه مخاطبین اقصی نقاط جهان امکانات مهیا کنند.

قدیری ابیانه، در مورد مسئولیت جدید خود گفت: انجمن جهانی هم شامل ایران و هم شامل دیگر کشورهای مسلمان در اقصی نقاط جهان است.

وی افزود: معرفی این سازمان و انعکاس بیانیه های آن در سطح ایران و جهان به عنوان بازوی انقلاب اسلامی به عهده رسانه هاست.

 سفیر سابق ایران در مکزیک ، در پایان تاکید کرد: به هر حال ما از رسانه ها استقبال خواهیم کرد. همه رسانه های گروهی باید برای خودشان در بیداری اسلامی رسالت قائل باشند و برای رساندن پیام به مخاطبین به ویژه مخاطبین اقصی نقاط جهان امکانات مهیا کند.

یکشنبه 29 بهمن

۹۱/۱۱/۲۹

نظرات  (۱)

۳۰ بهمن ۹۱ ، ۱۴:۱۴ پایگاه خبری تحلیلی -پنهان آنلاین
جناب آقای دکتر قدیری ابیانه عزیز تنها می توانیم به پاس یک عمر تلاش و کوشش مخلصانه شما در راه استحقاق آرمان های انقلاب اسلامی در محیط بین المللی برای شما آرزوی سلامتی کرده و به امید خداوند از شما در راه به ثمر رساندن وظیفه بزرگتان در جهت تاسیس انجمن نخبگان جهان اسلام حمایت کنیم.
به امید خداوند از هیچ کمک و حمایتی دریغ نخواهیم کرد و مطمئن باشید جبهه رسانه ای انقلاب اسلامی در خدمت شماست.ان شاء الله

دوستداران شما در پایگاه خبری - تحلیلی پنهان آنلاین

http://penhanonline.com/archives/3722

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">