پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

دوشنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۱، ۱۰:۵۶ ق.ظ

۰

فردی با استفاده از کد 87.236.211.29 از مبداء انگلستان مرتبا برای بنده از طریق بخش نظرات سایت پیام می فرستد و هر بار خود را با یک نام معرفی می کند و در قالب های مختلف در قسمت نظریات صفحه سایت شخصی ام www.ghadiri.ir  نظر می گذارد.

قرائن نشان میدهد که او یک سلطنت طلب مزدور سازمان جاسوسی MI6 انگلستان است.

برخی نام هایی که او با آن نام ها معرفی می نماید  (گاهی هم نام خود را غلط می نویسد! مثل "علم الهدا") عبارتند از:

مریم جهانگیری - موسی احمدی – –هومن احمدی سمیه – ابول – میثم - شهروند کاشانی - محسن اذرخش –حسین خانی - حسن خانی - درود بر ولایت - علی - میثم  - عبد - محمد حسن نوروزی - مهرداد - بابک زنجانی - علم الهدا - حسین قاسمی یزدی – مریم – قدیری - علی رضا - اشغال - عبن الله قیاثوند - حسین ازادمنش - محمد حسین – بهروز – حسن - محمد حسن – زهرا – حسین - محمدرضا هدایتی – زهرا - مجید رهنما - شهروز حسینی

ظاهرا وی مامور است تمام برنامه های بنده را رصد کند و هم در سایت خودم و هم در سایت های دیگران به تخریب علیه اینجانب و نظام اسلامی بپردازد. گاهی هم به تحریف اظهارات اینجانب پرداخته و متونی را می نویسد که القاء شبهه کند مثلا تحت عنوان "محسن اذرخش" می نویسد " به نظر میرسد تشخیص شما در مورد خودکشی شهید ادوارد درست است".

متاسفانه توسل سازمان های جاسوسی به استخدام افراد برای ایجاد شبهه و یا تخریب از طریق سایت های موجود در کشور موجب سرمایه گذاری سازمان های جنگ روانی دشمن و استخدام افرادی مثل این مزدور با جیره و مواجب می شود.

سایت ها باید مراقب باشند تا به صحنه و امکانی برای جنگ روانی دشمن تبدیل نگردند.

بنده خود این مطالب ضد انقلابی را روی سایت قرار نمی دهم به نحوی که وی با عنوان بهروز می نویسد "چرا کامنتها را منتشر نمی کنید؟"

نمونه هایی از پیامک های ارسالی از طرف فرد مذکور که نشاندهنده ماهیت و ماموریت وی است به شرح زیر می باشد:

محسن آذرخش: به نظر میرسد تشخیص شما در مورد خودکشی شهید ادوارد درست است.

بابک زنجانی : من به عنوان یک تاجر حافظ منافع کشورم هستم و زیر پرچم ولایت فقیه کشورم کار می کنم ، تمام این شرکتها و شخص خودم را اگر لازم باشد فدای کشورم خواهم نمود و به ایرانی بودنم افتخار می کنم.

میثم: شما از اصلاح طلبان متنفرید.چرا مردم انها را دوست دارند ؟انها فساد ندارند و به نیازهای مردم با احترام نگاه می کنند از این رومتفاوت و از نظر شما غربی می باشند!!! شما حتی حاضر نیستید بپذیرید در دوران سید اصلا ح طلب ما زندگی داشتیم و تورم بسیار کم بود .چرا خود را از واقعیات دور می کنید ؟

هومن: فرستادن میمون به فضادروغ بود.

حسن خانی: سلام بر ولایت .سلام بر بسیج.مرگ بر امریکا. ارزش پول ملی به واسطه تهدید شما بر دنیا دایما در حال سقوط است.

میثم: من جوانی هستم 25 ساله .والدین من می گویند در مورد فساد پهلوی غلو شده و هر چه بوده در حد یک زندگی مدرن ان زمان بوده .البته نفرت شما از پهلوی مشخص است زیرا در صورت اعتراض مردم به شما این پهلوی است که از اتهامها مبرا می شود .

محمد حسن نوروزی: من فکر می کردم هر کسی بگوید دین باید از حکومت جدا باشد دشمن و کافر است .امروز 80 درصد مردم این را می گویند .

مهرداد: از دیدشما دنیا شیطان و دشمن اسلام است ولی از دید انها ما یک تهدید هستیم .به جای دوستی ما وارد کارزار شدیم و دودش به چشم مردمی رفت که 33 سالب زندگیشان خاکستر شد به جز 8 سال خاتمی !!در این 8 سال بنده یک منزل و یک اتوموبیل خریدم وسایل خانه گرفتم .شاد بودیم شبها با دست پر می امدم منزل .مشکل فقط خستگی بود به علت وجود کار !!!!الان جلوی فرزندانم تحقیرشدم .شما چیزی را به جز اسراییل و امریکا و روضه خوانی و شیفتگی مذهبی بلد نیستید .به خدا قسم می خورم امروز یک کلمه در مترو صحبت از گرانی کردم ناگهان مردم دورم جمع شدن !!!و شروع کردن به زدن حرفهای مخالف .شما چگونه این مشکلات را رد می کنید ؟

شهروند کاشانی:

به خدا چشمام اشکیه .شما پاسخ هیچکس را نمیدهید.

حسین خانی: کمی به خودت بیا.

علی: ما با دروغ های یک تندرو مذهبی کاملا اشنا هستیم .

گیریم این خانم (امیر ارجمند دربار) فاسد بوده چرا شما که فاسد نیستید مردم را از بین بردید ؟

میثم: من جوانی هستم 25 ساله .والدین من می گویند در مورد فساد پهلوی غلو شده و هر چه بوده در حد یک زندگی مدرن ان زمان بوده .البته نفرت شما از پهلوی مشخص است زیرا در صورت اعتراض مردم به شما این پهلوی است که از اتهامها مبرا می شود. ...

من خوانده ام که وزیر زن اموزش پرورش را در زمان قبل از انقلاب متهم به در اختیار گذاشتن دختران دبیرستانی به مقامات کردند .این ساخته مغز مریض است .


اگر انها تا این حد فاسد بودند چگونه مملکت را مثل دسته گل اداره می کردند ؟

علم الهدا: نگاه کنید به دوران اصلاح طلبان واقعا احساس کردیم که جمهوری اسلامی هم می تواند به مردم زندگی بدهد .افسوس که شما خیانکاران تندرو اجازه ندادید اسلام تعادل اجرا شود اسلامی که حقوق مردم را می شناسد.

حسین قاسمی یزدی: علت کاهش ارزش پول و نابسامانی عجیب اقتصادی مقابله و تهدید کشور ماست به بقیه کشورها. حمایت ماست از تروریستهای عرب.

جمشید نظری - ابوالحسن بنی صدر - شهروز حسینی -

شهروز حسینی: سلام.اقای قدیری برنامه های شما را دنبا می کنم .برایم جالب است که دلیل شماره یک تورم و سقوط ارزش پو ل برای مردم ایران نسخه شفا برای اقتصاد می نویسد!!!! شما لطف کنید در مورد اقتصاد صحبت نکنید .مشکل کمتر می شود

قدیری 2: فامیل من هم قدیری است. البته من کجا و شما کجا!

درود بر دکتر ما: خدا کنه جلوی زن و بچه ات شرمنده شی مثل ما.

به خدا قسم انسانیت را فراموش کردی . فکر می کنی چون ریش داری مذهبی هستی .چون ذکر میگی باید بری بهشت! پس تکلیف کتمان حقیقتها چیست؟ تکلیف بدبختی که به مردم تحمیل کردی چی می شه؟

علی رضا: چند وقت پیش پاسپورتی اسراییلی نشان داده شد از یک جوان ایرانی که متهم به ترور یک استاد دانشگاه بود .مشخص شد ان تصویر ساختگی است!خوب این دم و دستگاه ارزشی برای راه درست قایل نیست.هرکسی هم در این مورد حرفی بزنه او را متهم می کنید .

دختری به نام ندا پس از تهدید های مسولین گلوله خورد و مرد.به جای برگزاری یک دادگاه و کشف حقیقت پزشکی که شاهد فوت او بودمتهم به قتل کردید!!!!!! زنهاتون را فرستادید مقابل سفارت انگلیس که این را بگویند واقعا شما انسانید؟

علی: اصاح طبانی مثل خاتمی منتقد شما و این وضعیت است. مردم او را دوست دارند .شما عصبانی هستید از این وضعیت. ولی به شما دشنام داده می شود.

عبن الله قیاثوند: اصلاح طلبان با این اتهامهای ضعیف نابود نمی شوند. شمر خواندن انها توسط کارشناس علوم سیاسی !!!!همه را می خنداند. تورا خدا دکتر شما همشهری ما هستید.

حسین ازادمنش: تا زمانی که دنیا به ما اعتماد ندارد و شما هم به جای کشور داری و منافع مردم روضه خوانی می کنید و درها بسته است همین اش و همین کاسه است چرا این قسمت را نمی گویید؟ به خدا ارزوی مرگ داریم.

بدون نام: به خدا قسم که اگر می بینیم هنوزسر پا هستیم مربوط به قبل از انقلاب است.چرا واقعبت گفته نمی شود؟

بهروز: چرا کامنتها را منتشر نمی کنید؟

محمد حسن: مشکل ما شما هستید .مشکل ما روحانیون هستند که اجازه نمی دهند ایران نفس بکشه .

حسین: چرا دست بر نمی دارید.......افسرده شدیم.به خداقسم مردم نفرت دارند از شکل شما .

محمدرضا هدایتی: دکتر عزیز امروز پس از 33 سال تسلط مذهب شما ... کاش جان می دادیم و امثال شما را نمیدیدیم که مسخره می کنند مردم را.

هومن: ... ما متوجه می شویم که کف مردم معمولی هستیم. ولی فراموش نکنید با عقاید شما هم مخالفیم.

۹۱/۱۱/۳۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">