پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

سه شنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۱، ۰۱:۴۱ ب.ظ

۰

قدیری ابیانه در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

یک کارشناس عالی علوم استراتژیک گفت: غرب سعی دارد با افزایش تحریم‌ها و تحت‌الشعاع قرار دادن انتخابات ریاست جمهوری آتی اهداف شوم خود علیه جمهوری اسلامی ایران را در منطقه عملی کند.

محمدحسن قدیری ابیانه در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران با اشاره به اظهارات اخیر کاترین اشتون گفت:‌ اظهارات مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با هدف خنثی کردن تاثیرات حضور باشکوه ملت ایران در 22 بهمن ماه بر جهانیان بود.


وی افزود: آنها سعی دارند با افزایش فشارها و تحریم‌ها، جمهوری اسلامی ایران را از دستیابی به اهداف والای خود بازدارند و این اقدامات خصمانه در حالی صورت می‌گیرد که کشورمان همواره آماده مذاکره با گروه 1+5 بدون عقب نشینی از حقوق خود بوده است.


قدیری ابیانه تصریح کرد:‌ غرب در خیال واهی خود هر اقدامی از سوی ایران را متاثر از فشار و تحریم دانسته اما آنها باید بدانند که کشورمان در پیشبرد اهداف خود هرگز از پای نخواهد نشست.


وی ادامه داد: غرب سعی دارد با افزایش تحریم‌ها و تحت‌الشعاع قرار دادن انتخابات ریاست جمهوری آتی اهداف شوم خود علیه جمهوری اسلامی ایران را در منطقه عملی کند.

 
سفیر سابق ایران در مکزیک افزود: آمریکا و غرب باید بدانند که با حضور همیشگی ملت ایران در صحنه باید دست از تحریم‌های یکجانبه علیه کشورمان بردارند.


قدیری ابیانه با اشاره به پیشنهاد آمریکا برای مذاکره با ایران اظهار داشت: در این مسئله بیانات مقام معظم رهبری فصل‌الخطاب بوده و ملت فهیم جمهوری اسلامی ایران سر سوزنی از حق مسلم خود در برخورداری از انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای کوتاه نخواهند آمد.


این کارشناس عالی علوم استراتژیک در پایان خاطر نشان کرد:‌ اتحادیه اروپا باید بداند که با تحت‌الشعاع قراردادن افکار عمومی نسبت به پرونده هسته‌ای کشورمان نمی‌تواند جمهوری اسلامی ایران را از پیشرفت در برنامه هسته‌ای بازدارد.

۹۱/۱۲/۰۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">