پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

پنجشنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۱، ۰۳:۴۲ ب.ظ

۰

کارشناس عالی امور استراتژیک وزارت امور خارجه با بیان اینکه ایمان معادلات جنگ را به هم می ریزد، گفت: عده ای تلاش می کنند بیداری اسلامی را بیداری انسانی، بهار عربی و ... بنامند اما این تلاش مذبوحانه است.

  به گزارش صراط، محمدحسن قدیری ابیانه، شامگاه چهارشنبه در کنگره بین المللی بیداری اسلامی و انتظار با موضوع "نقش رسانه در بیداری اسلامی" اظهار داشت: مصر مهمترین کشور در جهان عرب است و پیروزی مسلمانان در این کشور موج جدیدی را آغاز کرد، موجی که غربی ها به خوبی آن را احساس می کنند و از آن بیمناک هستند.

وی با اشاره به نقش اسلام در پیروزی انقلاب های منطقه و حتی جنگهای مسلمانان با صهیونیست های غاصب عنوان کرد: در طول سالیان گذشته اسرائیل هرگاه دست به تجاوزی می‌زد، پیروز میدان بود اما اکنون با وجود اینکه به سلاح های قوی تری مجهز شده، از حزب الله لبنان شکست های پی در پی و مفتضحانه ای خورده است.

قدیری ابیانه علت پیروزی مسلمین را جایگزینی اسلام گرایی به جای عرب گرایی و قوم گرایی دانست و افزود: از زمانی که مسلمانان لبنان، پرچم اسلام گرایی به دست گرفتند، جریان عوض شد زیرا اگر ایمان نباشد، هر فرد و نیروی مسلحی اول به دنبال حفظ جان خود و سپس به دنبال ضربه زدن به دیگران است اما پای دین که به میان بیاید، امثال حسین فهمیده‌های ما در جهان اسلام بسیار خواهند بود.

وی تاکید کرد: ایمان معادلات جنگ را به هم می ریزد و به همین دلیل است که غرب و اسرائیل از ایمان و دین می ترسند و می خواهند آن را خدشه دار کنند و حتی عنوان بیداری اسلامی را به هر نحوی تغییر می دهند.

قدیری ابیانه اظهار داشت: آنها اکنون نگران شکل گیری تمدن بزرگ اسلامی هستند و از آن بیشتر، نگران رهبری ایران بر این تمدن هستند زیرا می دانند که نبض اسلام در ایران و نبض ایران، ولایت فقیه است.

وی تصریح کرد: هر شخص در هر جایگاه و رده‌ای که باشد اگر ولایت را تضعیف کند، مورد حمایت غرب است حتی اگر تحت عنوان ارتباط با امام زمان(عج)، بگوید نیاز به ولایت فقیه ندارد.

قدیری ابیانه یادآور شد: دشمن برای تضعیف رهبری و اصل ولایت فقیه حاضر است هر هزینه ای را متقبل شود زیرا می داند که این هزینه فقط برای ایران نیست بلکه برای رهبر تمدن اسلامی و به عبارتی کل جهان اسلام است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه در 10 سال آینده شرایط دنیا کاملا متحول می شود و دنیایی بدون اسرائیل و با موج تمدن اسلامی خواهیم داشت و درب های امکانات به روی ایران باز می شود، افزود: در این تحول همه باید نقش آفرین باشند.

قدیری ابیانه، نقش رسانه ها را در این میان خطیر و بسیار تاثیرگذار دانست و افزود: رسانه می‌تواند پیام ها را به مخاطبان در جهان منتقل کند و همه باید در این تحول عظیم به یک رسانه تبدیل شوند.

وی عنوان کرد: حتی یک زن خانه دار با تسلط بر زبان و اینترنت می تواند خانه خود را به پایگاهی برای تبلیغ جهان اسلام تبدیل کند.

قدیری ابیانه در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در آستانه انتخابات، رسانه های غرب تبلیغ می‌کنند مردم به فردی رای دهند که اهل سازش با آمریکا و غرب باشد، خاطرنشان کرد: مردم بدانند اگر به چنین فردی رای دهند، تازه آغاز تحریم ها خواهد بود.

وی افزود: اگر دولتی تحت فشار، عقب بنشیند، فشارها بر آن دو چندان خواهد شد.

قدیری ابیانه تصریح کرد: آمریکا دیگر راه نجاتی برای پیشگیری از سقوط خود ندارد و تنها راه باقی مانده آن، تسلط و تصاحب نفت کل خاورمیانه است و برای تحقق این امر به هر ریسمانی چنگ می زند اما مسئولان ما باید نسبت به این اهداف آمریکا آگاه باشند و برای مذاکره اشتیاق نشان ندهند.

۹۱/۱۲/۰۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">