پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

پنجشنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۱، ۰۳:۴۶ ب.ظ

۰

حیف شد هیلاری کلینتون کناره‌گیری کرد

پنجشنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۱، ۰۳:۴۶ ب.ظ

حاشیه نگاری از کنگره بین‌المللی بیداری اسلامی

خبرگزاری فارس: کارشناس عالی امور استراتژیک وزارت امور خارجه گفت: از کناره‌گیری و رفتن هیلاری کلینتون ناراحت شدیم زیرا افرادی نظیر او به درد ما می‌خورند.

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، سخنرانی محمدحسن قدیری ابیانه در کنگره بین‌المللی بیداری اسلامی در یزد حاشیه‌ها و نکات جالبی به دنبال داشت که شنیدن بسیاری از آنها برای شرکت‌کنندگان که اغلب آنها دانشجویان رشته‌های پزشکی بودند، خالی از لطف نبود.

وی در بخشی از سخنرانی خود با بیان اینکه ما حریف غرب و آمریکا می‌شویم، بیان کرد: احمق‌هایی در دولت‌های غرب و آمریکا مشغول به کار هستند که از شدت ناشی‌گری بدون اینکه متوجه باشند، نکات بسیاری را برای مردم رمزگشایی می‌کنند.

قدیری ابیانه ادامه داد: هیلاری کلینتون نیزاز  جمله این افراد بود و بارها سوتی‌های بزرگی داد که البته بسیار به درد ملت ایران خورد.

وی افزود: یکی از این گاف‌های بزرگ، حمایت علنی او از جنبش سبز بود که این حمایت، ماهیت واقعی جنبش سبز را افشا و عامه مردم را از آن دور کرد.

قدیری ابیانه ادامه داد: چندی پیش نیز در مورد تحریم‌ها گاف بزرگی داد و اعلام کرد که ما با تحریم، فشار اقتصادی به مردم ایران وارد می‌کنیم تا آنها علیه نظام قیام و شورش کنند.

وی خاطرنشان کرد: هیلاری کلینتون بارها و بارها اهداف اقدامات دولت آمریکا علیه ایران را مشخص و واضح برای مردم بیان و شفاف سازی کرد و این کمک بزرگی به ملت ایران بود.

قدیری ابیانه تصریح کرد: افراد ناشی نظیر کلینتون خیلی به درد ایران می‌خورند اما حیف که کناره‌گیری کرد.

وی گریزی هم به انتخابات زد و گفت: آمریکا در آستانه تبلیغات به سمت تبلیغ فردی خواهد رفت که اهل سازش با آمریکا باشد اما مردم بدانند اگر به چنین شخصی رای بدهند و انتخاب او سبب سازش با آمریکا شود، آغاز تحریم‌ها خواهد بود زیرا عقب‌نشینی در شرایط فشار، سختی‌ها را دو چندان می‌کند.

قدیری ابیانه خاطرنشان کرد: کسانی که پیشنهاد مذاکره با آمریکا را می‌دهند، از این مسائل آگاهی ندارند و از این استراتژی‌ها بی‌خبرند.

وی در ادامه مراسم نیز به سئوالات دانشجویان حاضر در کنگره پاسخ داد.

۹۱/۱۲/۰۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">