پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

پنجشنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۱، ۰۶:۲۴ ب.ظ

۰

یزد - کارشناس سیاسی وزارت امور خارجه گفت: دنیای استکباری به سرکردگی آمریکا بشدت از موج بیداری اسلامی و گسترش آن در سطح جهان در هراس است .

به گزارش خبرنگار ایرنا ، ' محمد حسن قدیری ابیانه ' چهارشنبه شب در کنکره انتظار و بیداری اسلامی با عنوان رسانه و بیداری اسلامی در یزد افزود: دنیای اسلام و ملل آزادیخواه جهان به دنبال رهایی از سلطه بیگانگان هستند .

وی اظهار داشت: ملل عالم و امت اسلام از ظلم ، بیداد و جنایت های استکبار جهانی و دنیای غرب به ستوه آمده و می خواهد آزاد و مستقل زندگی کنند .

این کارشناس عالی امور استرات‍‍‍ژیک وزارت امور خارجه به تحولات بیداری اسلامی طی سال های اخیر در کشورهای مختلف منطقه اشاره و تمامی آنها را برای رهایی و متاثر از انقلاب اسلامی دانست .

ابیانه گفت: دشمنان طی سال های اخیر بخاطر هراسی از که اسلام ناب محمدی (ص) دارند همواره به دنبال این بوده اند که موج بیداری اسلامی را بیداری انسانی قلمداد کنند .

وی با اشاره به نقش آموزه های دینی در موفقیت امت اسلام در مقابل خوی استکباری غرب و بخصوص آمریکا و همچنین جنایات اسرائیل غاصب اظهار داشت: اسرائیل علیرغم سال های تجاوز و استفاده از تسلیحات مختلف به اهدافش نرسیده و نخواهد رسید .

کارشناس سیاسی امور خارجه ، علت اصلی ناکامی غربی ها و اسرائیل را بخاطر اسلام و تمسک مسلمانان به آموزه های دینی و ارزشی در طول تاریخ دانست .

ابیانه یادآور شد: مسلمانان در اقصی نقاط دنیا با تکیه بر دین و اسلام، منافع دشمنان را بشدت در خطر انداخته اند و آنها راهی جز شکست و تسلیم در برابر این موج عظیم ندارند .

وی هدف آمریکا و اسرائیل غاصب را خلع سلاح مسلمانان و بخصوص مردم منطقه که همان ایمان بخدا می باشد دانست که باید همچنان با قدرت در مقابل ستم های آنها ایستادگی نمایند .

این مسئول به نقش ولایت فقیه و ایران اسلامی در تحولات منطقه و موج بیداری اسلامی اشاره و یادآورد شد: اطاعت از ولایت فقیه ضامن عزت و اقتدار و عامل شکست توطئه های دشمن است .

قدیری ابیانه خاطر نشان کرد: کسانی که مقام ولایت فقیه را که از ثمرات اصلی نظام اسلامی ماست تضعیف کنند قطعا مورد حمایت غرب هستندقرار می گیرند.

وی به گفته های نتانیاهو در خصوص اینکه به هر طرف نگاه می‌کنیم، نفوذ آیت‌الله خامنه‌ای را می‌بینیم و همچنین سخن رایس که هرچه برنامه‌ریزی می‌کنیم با یک ساعت سخنرانی رهبری ایران خنثی می‌شود خاطر نشان کرد: کفر جهانی بشدت از قدرت و عظمت نظام اسلامی ما می ترسد و لذا همواره به دنبال تضعیف اصل نظام و ولایت و رهبری است .

وی گفت: آنها از هر تلاشی برای تضعیف ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی استفاده می کنند ، هرچند توطئه های آنها طی 35 سال گذشته با درایت و هوشیاری مردم خنثی شده است .

کنکره بین المللی انتظار و بیداری اسلامی به مدت سه شب و توسط دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی و با همکاری موسسه اندیشه ماندگار یزد برگزار می شود .

۹۱/۱۲/۰۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">