پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

پنجشنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۱، ۰۶:۳۵ ب.ظ

۰

7  نقطه از 14 نقطه استراتژیک جهان در دست اسلام است

سفیر سابق ایران در مکزیک با اشاره به پیچ تاریخی گفت: این پیچ، 10 سال طول می کشد و در ادامه آن ما به جهان جدیدی وارد می شویم و اسرائیل نیز از صحنه روزگار محو خواهد شد و به دنبال آن آل سعود نیز ...

بعد از گذر از پیچ تاریخی، عربستان و اسرائیلی نداریم

به گزارش هم اندیشی به نقل از دانشجو، قدیری ابیانه شب گذشته در کنگره بین المللی انتظار و بیداری اسلامی در سالن شهید علیزاده دانشگاه یزد با اشاره به تحولات جهانی گفت: زمانی پس از سقوط شوروی، آمریکا سعی در تک قطبی کردن جهان داشت اما این روند بر خلاف میل آنها به جهانی چندقطبی در حال تغییر است و نظریه پردازان نیز بدان اذعان نموده اند.

وی بیان کرد: من معتقدم که تمدن اسلامی در سطح جهان در حال شکل گیری است و هم اینکه این تمدن در تقابل با غرب است بدین دلیل که غرب از حدخود پا فراتر گذاشته و تهدیدات متعددی را برضد اسلام و به خصوص ایران داشته است و در این راستا نیز سعی کرده که به تجزیه کشورهای خاورمیانه بپردازد که اعمال آنها نیز نشان از صحت این ادعا است.

سفیرسابق ایران در مکزیک تصریح کرد: ۱۴ نقطه استراتژیک در جهان وجود دارد که ۷ مورد از آنها متعلق به جهان اسلام است و این ها شامل کانال سوئز، تنگه هرمز، و سه جزیره ایرانی است و کشورهای اسلامی از اندونزی تا غرب آفریقا می باشد که با وجود این منابع و اعتقاد به اسلام و قرآن همگی زمینه را برای اتحاد بین مسلمانان و پیروزی را دارند.

قدیری خاطرنشان کرد: چندقطبی شدن و شکل گیری تمدن اسلامی به رهبری ایران تحلیل های موجود در قبل از بحران اخیر غرب بود و امروز نیز با این وجود این بحران روز به روز برمشکلات غرب افزوده می شود و آمریکا را در خود غرق می کند و این در حالی است که زمانی ۴۰ درصد اقتصاد جهان به آمریکا تعلق داشت اما اینک کمتر از ۲۰ درصد اقتصاد جهان متعلق به آمریکا است ولی این روند نزولی ادامه دارد به نحوی که پول رایج کشورها به غیر از دلار در حال افزایش است.

وی با اشاره به سقوط روز به روز اسرائیل افزود: CIA قبل از جنگ ۸ روزه در گزارشی بیان کرده بود که در سال ۲۰۲۵ دیگر یعنی 12 سال دیگر اسرائیلی وجود نخواهد داشت و وزیر خارجه اسبق صهیونیست نیز این زمان را به ۱۰ سال تقلیل داده است و در ادامه نیز این زمان با شکست های متعدد اسرائیل و بیداری اسلامی در حال کاهش است و اکنون نیز در مقابل شعار نیل تا فرات نیز شعار بحر تا نهر قرار گرفته بدین معنی که همه سرزمین های اشغالی توسط صهیونیستها یعنی کل فلسطین باید پس گرفته شود.

مدیر تاسیس انجمن نخبگان جهان اسلام ادامه داد: ما با موجی از بیداری اسلامی مواجهیم و این در حالی است که برخی می گویند این بیداری اسلامی نیست بلکه بیداری انسانی می باشد ولی باید به آنها بگوییم که آیا شما منکر این نمازجماعت ها و رای گیری ها می شوید و آیا می خواهید چه چیزی را منکر شوید؟

قدیری ابیانه گفت: در قبل از انقلاب اسلامی ایران پرچم مبارزه با اسرائیل، پرچم عرب گرایی و قومیت گرایی بود اما با شکل گیری انقلاب اسلامی این معادلات تغییر یافت و ایمان به عرصه عمل آمد و با پیروزی های متعدد همراه شد.

وی بیان کرد: این همه ماهواره، سی دی های مستهجن و توطئه ها به منظور گرفتن این ایمان از مردم ما به منظور پیروزی در جنگ احتمالی با ما است و در این راستا نیز طرح خاورمیانه جدید هم طرحی در جهت تجزیه کشورهای نفتی می باشد.

سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا با اشاره به شکل گیری تمدن اسلامی تصریح کرد: الان آنها نگران رهبریت جهان اسلام توسط ایران هستند و رهبریت ایران نیز در دستان ولایت فقیه است که اینها نیز در این راستا سعی دارند از هر حرکتی به منظور ضربه زدن به ولایت فقیه و در ادامه به جهان اسلام استفاده کنند و در این جهت نیز افرادی که غیر از شعار اسلامی دارند حمایت می کنند که این شعارها چه می خواهد «نه غزه، نه لبنان» و چه شعار« زنده باد بهار» باشد.

قدیری ابیانه خاطرنشان کرد: هدف دشمن در هر حال جلوگیری از شکل گیری تمدن اسلامی است اما برخلاف خواسته های آنها به حول و قوه الهی لحظه به لحظه این بیداری ها در حال افزایش است و اتفاقات جهان اسلام نیز حکایت از این دارد که اگر به آینده در کنار این بیداری ها بنگریم حتما شکل گیری تمدن اسلامی را خواهیم دید.

وی بیان کرد: همانطور که مقام معظم رهبری بیان کردند ما الان در پیچ تاریخی هستیم که من نیز در این راستا معتقدم که این پیچ۱۰ سال طول می کشد و در ادامه آن ما به جهان جدیدی وارد می شویم و اسرائیل نیز از صحنه روزگار محو خواهد شد و به دنبال آن نیز آل سعود نخواهد بود و دنیای امکانات نیز بر روی ما بازخواهد شد.

سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا افزود: باید همه امکانات، مغزها و طراحی ها را در راستای رهنمودهای ولایت قرار دهیم و همانطور که ایشان دانشگاهیان را خطاب قرار داده اند ما نیز در این جهت قدم برداریم.

قدیری در ادامه با اشاره به اهمیت رساندن پیام بیداری اسلامی و مظلومیت مردم جهان در مقابل استکبار گفت: ما در هر حالی می توانیم به دنیای استکبار و غرب ضربه بزنیم که حتی یک زن باردار نیز در درون خانه خود می تواند با اینترنت یک پایگاه تشکیل دهد و این نیز می تواند از فرد به فرد در جامعه گسترش و نشر پیدا کند.

وی تصریح کرد: ما باید از راه های گوناگون به خصوص ارسال ایمیل های متعدد پیام مظلومان جهان به خصوص مردم بحرین و فلسطین را به گوش جهانیان برسانیم و به خانواده های سرابازان آمریکایی که در جاهای مختلف جهان در حال کشتار مردم بی گناه هستند بفهمانیم که فرزندانشان در حال ارتکاب چه گناهان بزرگی هستند.

سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا گفت: من در مکزیک بیش از ۷ میلیون ایمیل مردم آن کشور را از طرق گوناگون بدست آوردم و روزانه تعداد زیادی ایمیل به آنها ارسال می کردم که این کار جیغ آمریکا و اسرائیل را در آورد.

قدیری خاطرنشان کرد: رسانه ها در رابطه با بیداری اسلامی می توانند نقش حضرت زینب در روز عاشورا را ایفا کنند به نحوی که هم می توانند ملت را بیدار کنند و هم اینکه دشمنان را افشا نمایند.

وی افزود: بدانیم که دشمن هرگز دست از دشمنی برنمی دارد و یکی از این عرصه ها که نقشه های بسیاری را برای آن کشیده است انتخابات ۹۲ می باشد که تحریم ها نیز در این راستا همراه با افزایش خواهد بود ولی با این وجود صحبت از مذاکره می کنند و می گویند که ایرانی ها از تحریم خسته شده اند و به پای میز مذاکره آمده اند اما باید در جواب آنها گفت که آیا تا به حال ایران در پای میز مذاکره 5 + 1 نبوده است و آیا چه کسی تا کم می آورد مذاکره را قطع می کند؟

سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا بیان کرد: مسئله هسته ای بهانه ای بیش نیست و خودشان هم می دانند که ما سلاح هسته ای نداریم اما می گویم که آنها اگر ما حتی از ارزش های خود هم دست برداریم باز تحریم می کنند تا جایی که کشور ما را از ما بگیرند.

وی خاطرنشان کرد: برخی از افرادی هم که پیشنهاد مذاکره می دهند قصد خیانت ندارند بلکه متوجه نمی شوند که در این صورت چه اتفاقی خواهد افتاد و باید بگوییم که اگر ما با آمریکا مذاکره نمی کنیم از موضع ضعف نیست بلکه از موضع قدرت است.

قدیری ابیانه در پایان گفت: افرادی که می گویند اگر تهدید نباشد من خودم می روم و مذاکره می کنم اشتباه می کنند و باید پرسید که آیا این همه تحریم ها و توطئه ها باشد و تهدید نباشد یعنی چه؟ و کسی هم نمی تواند بدون اجازه مقام معظم رهبری بخواهد وارد مذاکره شود و فایده ای هم برای کشور نخواهد داشت.

پنجشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۱

۹۱/۱۲/۰۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">