پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

پنجشنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۱، ۰۶:۴۶ ب.ظ

۰

خبرگزاری فارس: کارشناس عالی امور استراتژیک وزارت امور خارجه گفت: از زمانی که پرچم اسلام‌گرایی جای پرچم عرب‌گرایی و قوم‌گرایی را گرفت، پیروزی‌های مسلمانان در لبنان رقم خورد.

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، محمدحسن قدیری ابیانه شامگاه چهارشنبه در کنگره بین‌المللی انتظار و بیداری اسلامی با موضوع رسانه و بیداری اسلامی اظهار داشت: عده‌ای تلاش می‌کنند بیداری اسلامی را بیداری انسانی جلوه دهند، اما سئوال این است که این افراد منکر چه هستند؟

وی با بیان اینکه موج اسلام در حال گسترش است و این واقعیت غیرقابل انکار است، ادامه داد: مصر از کشورهای مهم جهان عرب است و پیروزی مسلمانان در مصر موج جدید و بزرگی را در دنیای اسلام به راه انداخت، موجی که غربی‌ها آن را به خوبی حس می‌کنند و از آن هراس دارند.

مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام با اشاره به نقش انکارناپذیر اسلام در پیروزی‌های مسلمانان در سراسر جهان با اشاره به مصداقی خاطرنشان کرد: سال‌ها پیش، اسرائیل هر تجاوزی می‌کرد در آن پیروز بود و مسلمانان شکست‌خورده، اما اکنون با وجود اینکه تسلیحات اسرائیل غاصب چندین برابر شده چندین شکست مفتضحانه داشته است.

وی، عامل پیروزی‌های مسلمانان را اسلام‌گرایی دانست و تصریح کرد: اکنون پیروزی‌های مسلمانان در مواجهه با اسرائیل چشمگیر است، چراکه در گذشته زیر پرچم عرب‌گرایی و قوم گرایی مبارزه می‌کردند، اما پس از پیروزی انقلاب اسلامی پرچم اسلام‌گرایی را به دست گرفتند و این امر سبب شد، جریان کاملاً تغییر کند.

قدیری ابیانه عنوان کرد: زمانی که ایمان در عرصه نباشد، هر نیروی مسلحی اول به دنبال حفظ جان خود است، سپس به دنبال ضربه زدن به دشمن، اما ایمان است که جوان فلسطینی را با یک سنگ در برابر تانک اسرائیل قرار می‌دهد.

وی تأکید کرد: ایمان، معادلات را به ویژه در جنگ به هم می‌ریزد و همین است که غرب،‌ آمریکا و اسرائیل از ایمان و دین می‌ترسند و می‌خواهند این سلاح را از مسلمانان به ویژه جوانان بگیرند تا در جنگ احتمالی شکست نخورند.

سفیر کشور ایران در کشورهای مختلف، بیان داشت: دشمنان اکنون در این شرایط نگران شکل‌گیری تمدن اسلامی از یک سو و رهبری ایران در این تمدن از سوی دیگر هستند، چراکه آنها می‌دانند که نبض اسلام در ایران است و نبض ایران، ولایت فقیه است.

وی یادآور شد: هرکس بتواند ولایت را تضعیف کند، مورد حمایت غرب است، حتی اگر کسی به عنوان ارتباط با امام زمان(عج)، بگوید نیاز به ولایت فقیه ندارد.

قدیری ابیانه ابراز داشت: در این جریانات، هر شعاری غیر از شعار اسلامی و حمایت از ولایت‌فقیه سر داده شود مورد حمایت غرب است.

وی با اشاره به سخنان نتانیاهو مبنی بر اینکه «به هر طرف نگاه می‌کنیم، نفوذ آیت‌الله خامنه‌ای را می‌بینیم» و سخنان رایس مبنی بر اینکه «هرجا برنامه‌ریزی می‌کنیم، با یک ساعت سخنرانی رهبری ایران خنثی می‌شود»، اذعان داشت: دشمن اعتراف می‌کند که از جمهوری اسلامی ایران می‌ترسد به همین دلیل به دنبال تضعیف شخص رهبری و اصل ولایت فقیه است و حاضر است هر هزینه‌ای را نیز انجام دهد، چراکه می‌داند این هزینه فقط برای ایران نیست و از آنجا که ایران، رهبر تمدن اسلامی است، این هزینه برای کل جهان اسلام است.

قدیری ابیانه همچنین با بیان اینکه دنیا به اذعان سردمداران خود، در 10 سال دیگر، دنیایی بدون اسرائیل است، متذکر شد: در این دنیا، دیگر حکومتی نظیر عربستان وجود ندارند و درب‌های امکانات به روی ایران باز می‌شود و همه باید در این تحول نقش‌آفرین باشند.

وی، نقش رسانه را در انتقال پیام اسلام به جهان بی‌بدیل دانست و اظهار داشت: نقش رسانه در بیداری اسلامی، نظیر نقش حضرت زینب(س) در واقعه عاشوراست.

قدیری ابیانه در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه آمریکا هیچ راه نجاتی برای اینکه سقوط نکند، ندارد، بیان داشت: آمریکا برای اینکه سقوط نکند، فقط یک راه دارد و آن تصاحب و تسلط بر کل نفت خاورمیانه است به همین دلیل است که توطئه می چیند و ما اگر پیشنهاد مذاکره آمریکا را نمی‌پذیریم از موضع ضعف نیست، بلکه از موضع قدرت است و هر عقل سلیمی وقتی بداند یک نفر دزد است، او را به منزلش راه نمی‌دهد تا اموالش را غارت کند.

بخش دوم این نشست فردا شب با حضور علی اکبر ولایتی در دانشکده پیراپزشکی یزد به همت بسیج دانشگاه علوم پزشکی یزد برگزار می‌شود.

۹۱/۱۲/۰۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">