پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

شنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۱، ۰۳:۳۷ ب.ظ

۹

نقش مشایی در نمایش مجسمه های برهنه !

شنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۱، ۰۳:۳۷ ب.ظ

کارشناس عالی امور استراتژیک وزارت امور خارجه با اشاره به اینکه فیلترینگ فیس بوک به خاطر مفاسد آن است گفت: می توان از فیس بوک به عنوان یک شبکه قدرتمند به عنوان ابزاری که دشمن علیه ما استفاده می کند علیه خودشان هم استفاده کرد.

دکتر قدیری ابیانه سفیر پیشین ایران در مکزیک، در حاشیه کنگره ی بین المللی انتظار و بیداری اسلامی که با موضوع بیداری اسلامی و نقش رسانه ها در این بیداری در سالن علیزاده پیراپزشکی یزد برگزار شد در پایان به سئوالاتی چند از دانشجویان پاسخ داد، که در ادامه می خوانید.

*نظر شما درباره جنگ احتمالی بین آمریکا و چین چیست؟

آمریکا جرات حمله به چین را ندارد و من چنین جنگی را پیش بینی نمی کنم.

*شعار زنده باد بهار چه رابطه ای با بهار عربی دارد و آیا مشایی در صورت تایید صلاحیت آیا رای می آورد؟

اخیرا این افراد گفته اند منظورمان از بهار، ظهور امام زمان(عج) است، اما سئوال من از این افراد این است که؛ اینکه می گویید بهار عربی کشورهای منطقه و یا اینکه پیغمبران مدیریت نداشتند منظورتان چیست؟ این ها اشکال است و در راس آن مشایی است.

در مکزیک زمانی که بنده سفیر ایران در آن کشور بودم نمایشگاهی تحت عنوان آثار تاریخی ایران برگزار شد اما این نمایشگاه پر از مجسمه های مستهجن به عنوان نماد فرهنگ ایرانی بود، بنده دستور دادم این مجسمه ها نباید نمایش داده شود و باید جمع شود، از طرف آقای مشایی پیغام اومد که زیاد سخت نگیرید، بنده گفتم که به عنوان سفیر نمی گذارم این نمایشگاه اینجا برگزار شود. قرار شد در موزه ی دیگری این نمایشگاه بدون مجسمه های برهنه برگزار شود که باز هم در درب ورودی دو مجسمه کاملاً برهنه و مستهجن به عنوان نماد فرهنگ ایرانی گذاشته بودند. همان زمان بود که به بقایی، مشایی و سازمان میراث فرهنگی اعلام جنگ کردم. بعدا مشخص شد که شخص آقای مشایی در انتخاب این مجسمه ها نقش داشته اند.

*با توجه به اینکه فیس بوک در کشور ما فیلتر است می توان از آن به عنوان یک شبکه قدرت مند اجتماعی برای نشر فرهنگ اسلامی استفاده کرد؟

بله، می شود از فیس بوک به عنوان یک شبکه قدرتمند استفاده کرد، فیلترینگ این سایت هم به خاطر مفساد ان است، بنابراین می توان از ابزاری که دشمن علیه ما استفاده می کند علیه خودشان هم استفاده کرد.

*رهبری فرمودند هرجا حرکت ضد امریکایی و ضد اسرائیلی باشد ما آن جا دخالت می کنیم پس چرا در بحرین که یک حرکت ضد اسلام آمریکایی است چرا ایران علناً دخالت نمی کند؟

ما در کشورهای لبنان و فلسطین دخالت نظامی کرده ایم ولی در بحرین فقط به اعلام موضع و محکوم کردن بسنده کرده ایم که به نظر بنده کافی نیست.

 جام نیوز

۹۱/۱۲/۰۵

نظرات  (۹)

اون عکس که معلوم نیست . سانسور شده است. چه سندی دارید که مشایی فرستادن این ها رو تایید کرده ... لطفا سند بیاورید ... این که تکذیب نکرده و فلان ... سند نمی شود ... شما خودتان دیپلمات هستید و معنی این حرف ها را می دانید ... معنی سند را می دانید . چه سندی دارید که فرستادن این مجسمه ها که عکس ناقصی هم از آن ها گذاشته اید کار مشایی بوده است ؟

این که خودم دیدم و آن جا بودم هم سند نیست. شاید یکی شما را قبول نداشته باشد . شاید شما به دلیلی نامعلوم می خواهید تخریب کنید ... الله اعلم ... شاید حق با شما باشد ولی تا سندی نباشد دلیلی برای پذیرش حرف های شما وجود ندارد ...

اگر منتشر کنید !!!!
پاسخ:
توقع داشتید عکس سانسور نشده اش را بگذارم. عکس سانسور نشده در اختیار شورای محترم نگهبان و سایر مراجع موجود است.
خوب است شما از میراث فرهنگی بخواهید مجسمه را به شما نشان دهند.
ضمنا بنده به عنوان سفیر چنین مطلبی را اعلام کرده و گزارش نموده  و حتی در مکاتبات رسمی ذکر کرده ام.
سفیر و سفارت مقام و مرجع رسمی است. حالا اگر این برایتان ملاک نیست خوب شما آزادید قبول نکنید. بنده که برای بیان مطالبم نیاز به تایید شخص جنابعالی ندارم. آقای مشایی هم اگر ادعایی دارد می تواند مثل مواردی که به دادگاه شکایت کرده برود و از بنده شکایت کند. چرا اینکار را نمی کند؟
سلام .

ایمیلم رو که گذاشتم . اگر دروغ نمی گویید عکس ها رو برام بفرستید اگر نه پس لطفا سکوت کنید .
پاسخ:
یکی از تصاویر قبلا منتشر شده است و در سایت بنده هم هست. خود مشایی ادعای دروغ بودن نکرده است. آقای احمد زاده رئیس وقت میراث فرهنگی گفته بود مجسمه گلی و 30 سانتی بوده. ضمنا لحن خودتان را بهتر و یا لطفا سکوت کنید.
جنجال مدرک فوق لیسانس مشایی!
خبر
پنجشنبه, 03 اسفند 1391 ساعت 14:25
پس از جنجال‌هایی که سال گذشته درباره پذیرش و ثبت نام اسفندیار رحیم مشایی در دانشگاه تربیت مدرس به‌وجود آمد، برخی خبرها حکایت از آن دارد که وی هفته گذشته موفق به دریافت کارشناسی ارشد از دانشگاه پیام‌نور شده است!
پس از جنجال‌هایی که سال گذشته درباره پذیرش و ثبت نام اسفندیار رحیم مشایی در دانشگاه تربیت مدرس به‌وجود آمد، برخی خبرها حکایت از آن دارد که وی هفته گذشته موفق به دریافت کارشناسی ارشد از دانشگاه پیام‌نور شده است! فوق لیسانس وی در رشته حقوق بین‌الملل است.

شرط ثبت‌نام در یازدهمین دوره ریاست جمهوری یازدهم، دارا بودن مدرک کارشناسی ارشد است. خبرنگاران مشرق در هفته گذشته تلاش کردند اطلاعاتی درباره تاریخ پذیرش، نحوه ثبت‌نام، چگونگی شرکت در کلاس‌ها و امتحانات و همچنین دفاع از پایان نامه مشایی به‌دست‌آورند‌آورند که مسئولان دانشگاه حاضر به اظهار‌نظر دراین‌باره نشدند.

منبع :
http://www.ilamonline.ir/index.php?option=com_content&view=article&id=2372:1391-12-03-10-55-02&catid=56:1390-04-08-05-57-26
من و خانواه ام به احمدی نژاد رای دادیم ولی به هیچ وجه طرفدار مشایی نیستیم بلکه شدیدا به این آقا انتقاد داریم. امیدوارم این آقا بر سر منصب قدرت ننشینند که آینده کشور معلوم نیست چه خواهد شد.....
میشود که شورای نگهبان ایشان را تایید صلاحیت نکنند؟ با توجه به نامه ی اخیر احمدی نژاد که گفتنه اند اگر کسانی که بدون مدرک رد صلاحیت شدند با تجدید نظر احقاق حق نشود من این انتخابات را قانونی نمیدانم؟
آقای دکتر با توجه به سوء رفتارهای مشایی را هنوز احمدی نژاد از ایشون حمایت میکنن؟ یعنی 8 سال از احمدی نژاد حمایت کردیم به باد فنا رفت؟؟؟ دلیل ایشون از انقدر حمایت چیه؟؟؟؟!!!!!!!1111
پاسخ:
شاید آقای احمدی نژاد تردید ندارند که مشایی هم مثل هوگو چاوز امام زمان (عج) را همراهی خواهند کرد!!!
به نظر من اول باید ببینیم این مجسمه ها واقعا برهنه بودن یا خیر !
یا ملاک برهنگی برای اقای سفیر چه چیزایی هست؟! شاید واقعا ایشون داشتن زیادی سخت گیری میکردن
پاسخ:
ملاک برهنگی این است که هیچ لباسی بر تن نداشتند و عورت آنها هم پیدا بود! این ملاک کافی است؟!
۰۷ اسفند ۹۱ ، ۰۹:۵۸ سیاوش آقاجانی
سلام استاد جان. خداوند به خیر بگذراند. راستی ممکن است دوباره وبلاگم را مشرف فرمایید.
سند و مدرک شما برای بیان این ادعا و اتهام چیست؟
پاسخ:
سفیر ایران که خودم بودم سندم. میراث فرهنگی هم گفت که یک مجسمه گلی 30 سانتی بوده. البته خیلی بیش از اینها بوده. تکذیب کنند تا عکس ها را منتشر کنم.
خدا رحم کنه به این ملت بزرگ و دل درد مند رهبرمون که چقدر دلشون خونه از دولتمردان بی بصیرت
سلام و درود؛
دوست عزیز این مطلب شما در پایگاه اینترنتی و بسته فرهنگی عمارنامه منتشرگردید.
http://www.ammarname.ir/link/19003
ما را با درج بنر و یا لوگو در وبگاه خود یاری نمایید .
موفق و پیروز باشید .
عمارنامه http://ammarname.ir/—- info@ammarname.ir
یا علی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">