پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

شنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۱، ۰۳:۴۳ ب.ظ

۱

تلاش برای ماندن در قدرت به شیوه پوتین- مدودف کاری اشتباه است

امیدواریم مسئولان در آینده با عملکردها و سخنان خود دوباره بر اختلافات دامن نزنند که رهبر معظم انقلاب احساس تکلیف کرده و فراتر از نصیحت عمل کنند.

محمد حسن قدیری ابیانه سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا در گفت وگو با سراج24 پیرامون بداخلاقی های اخیر مسئولان گفت: مقام معظم رهبری چند ماه قبل هشدار داده بودند که تا روز انتخابات دامن زدن به اختلافات خیانت به انقلاب محسوب می شود و این بیان و تاکید ایشان باید مورد توجه همگان باشد.

وی افزود: رفتار رئیس جمهور در یک شنبه مجلس، یک تصمیم فی البداهه نبود بلکه ایشان با آگاهی این عمل را انجام دادند و این نوع رفتار در شأن عالی ترین مسئول اجرایی کشور به هیچ وجه نبود.

سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا اظهار کرد: از ایشان انتظار می رود که شئونات رئیس جمهوری را رعایت کنند؛ اظهارات آقای احمدی نژاد و سخنانشان بعد از این ماجرا باید به نحوی باشد که دیگر چنین رفتاری تکرار نشود.

وی با اشاره به این جمله مقام معظم رهبری که فرمودند« فعلا نصیحت می کنم» گفت: امیدواریم مسئولان در آینده با عملکردها و سخنان خود دوباره بر اختلافات دامن نزنند که رهبر معظم انقلاب احساس تکلیف کنند و فراتر از نصیحت عمل کنند.

این کارشناس مسائل سیاسی افزود: انتظارات مردم از مسئولان پاسخگویی آنها به مطالبات رهبری است؛ مطالباتی که در جهت پیشرفت و سربلندی ملت و نظام است.

وی اظهار کرد: دور شدن از قدرت سخت است، فشار قبر و دل کندن از قدرت بسیار سخت است، اما این دو یک واقعیت هستند و همه باید به آن تن دهند، سقف ریاست جمهوری پی در پی برای یک نفر 8 سال است و تلاش برای ماندن در قدرت به شیوه پوتین- مدودف کاری اشتباه است.

سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا عنوان کرد: امیدواریم آقای احمدی نژاد عاقبت به خیر شود و عاقبت به خیری مستلزم رها شدنشان از دست جریان انحرافی و کنار گذاشتن این جریان و تمسک به ولایت و پیروی کامل از مقام معظم رهبری است.

وی با اشاره به اتفاقات اخیر در قم گفت: یک زمان آقای لاریجانی به عنوان منتخب مردم قم در این شهر سخنرانی می کند و مردم به عنوان موکلان آقای لاریحانی حق اعتراض به مواضع ایشان البته به صورت منطقی و همراه با ادب را دارند.

قدیری ابیانه افزود: آقای لاریجانی در روز 22 بهمن به عنوان سخنران رسمی سالروز پیروزی انقلاب در قم حضور داشتند و هیچ کس حق ندارد مراسم 22 بهمن را به هر بهانه ای و توجیهی بر هم بزند؛ این رفتار برخی افراد عمل نادرستی بود .

این کارشناس مسائل سیاسی بیان کرد: معتقد نیستم همه این افراد سازماندهی شده بودند، بلکه ممکن است حلقه کوچکی تلاش کرده باشد بر موج احساسات سوار شود، البته در این قضیه جریان انحرافی مشکوک است که استارت این عمل زشت را در حرم حضرت معصومه(س) زده باشد.

جمعه 04 اسفند

۹۱/۱۲/۰۵

نظرات  (۱)

۱۲ اسفند ۹۱ ، ۱۰:۱۵ بنده ی خدا انشاء الله
به نام خدا
با سلام
آقای دکتر بهتر بود کمی هم از بی ادبی های فراوان نمایندگان و ریاست مجلس که نه شان خود و نه شان یک نفر به عنوان رئیس جمهور و نه شان خانه ی ملت را رعایت نکردند هم سخن می گفتید و به تقبیح آن ها هم می پرداختید. که اصلا آن ها با بی حرمتی هایشان آغاز کننده ی ماجرا بودند مگر یک نفر چقدر می تواند ایستادگی و مقاومت داشته باشد هر چند باید به عنوان یک رئیس جمهور و برای حفظ وحدت باز هم بر این فشار ها و بی خردی ها صبر می کرد. و یا در مورد آن استیضاح کذایی آن هم در این سه چهار ماه باقی مانده که تنها بهانه تراشی بود برای توهین به رئیس جمهور. شما که طرفدار ولایت هستید سخن گفتن در مورد قسمتی از سخنان ولایت و رها کردن پاره ای دیگر کار پسندیده ای نیست. با کمال معذرت مردم دیگر آن قدر بی بصیرت نیستند که فقط پای تحلیل های بزرگان! بنشینند و بر طبق سخنان آن ها تصمیم بگیرند. شاید به تحلیل شما احمدی نژاد عاشق پست ریاست جمهوری باشد نکند ما را نیز عناوین و القاب و سخنرانی ها و همایش ها و دعوت ها فریفته باشد؟!. . . (تقوی تقوی تقوی) این پیام رهبری بود برای همه ی ما فراموشمان نشود. مجملش گفتم، تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل. . . اگر پاسخ دهید ممنون می شوم.
پاسخ:
سلام و تشکر از تذکرتان. بنده یکجانبه نگری ندارم. خیلی جاها از مواضع رئیس جمهور دفاع و یا از مواضع مجلس انقاد کرده ام. در سایت بنده قابل مشاهده است. همواره سعی می کنم بدون حب و بغض به امور بنگرم و نظر کارشناسی دهم. بغضی هم نسبت به رئیس جمهور ندارم. بلکه متاسفم که با تمسک به جریان انحرافی خلاف مشی رهبری عمل می نماید. البته نه در همه امور.
دعا می کنم عاقبت به خیر شود. ولی او را گرفتار انحراف می بینم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">